Vizitator popescuvlad94 Postat Iulie 30, 2014 Partajează Postat Iulie 30, 2014 Salutare A venit momentul sa imi arunc mizeriile luate de langa Sun Plaza si sa imi iau ceva mai "calumea". "Regulile jocului" sunt: Nu chestii overpriced, ca n-am ce face cu ele. Sunt la nivel de incepator, cand vine vorba de lipituri (adica nu am mai lipit de vreo 2 ani, si ultima data ma ardeam pe mana/ ma chinuiam sa fac sa nu cada mereu fludorul de pe placa). As avea nevoie de niste recomandari pentru un letcon si o clona de Dremel. Nu ma refer la chinezarii de 10 lei, dar nici de 300 de lei sa nu fie. Niste instrumente *decente*. In principiu, as avea nevoie de un letcon cu care sa nu fie extrem de greu sa lipesc SMD (cu flux) (exemplu: QFP64, tranzistori mici, etc). De burghiu as avea nevoie pentru a face gauri in PCB-uri facute acasa, eventual pentru taieturi in plastic (am vazut ca unele au si cap de fierastrau). Daca aveti mai multe sugestii (eventual mai multe preturi), e perfect, am din ce alege . Din nou, nu caut ceva ultra-mega-profesional, doar sa-si faca treaba. Mersi anticipat pentru ajutor! Link spre comentariu