Marius84 Postat Iulie 30, 2014 Partajează Postat Iulie 30, 2014 Buna seara! Am aceasta eroare la masina de spalat din titlu, care se comporta astfel: Ex. la un program de 1h baga apa cca 30 e secunde, invarte cateva ture de cuva, dupa care afisaza END pentru cca o jumatate de secunda, dupa care F-10, porneste pompa de evacuare si nu o mai opreste. Stie cineva din domeniu ce poate sa fie? Link spre comentariu
Jhn Postat Iulie 30, 2014 Partajează Postat Iulie 30, 2014 F10: No full and empty signal- Check efficiency of J3 connector contacts on card- Check pressure switch status by checking ohmic continuity on wiring connector J3 pins 2 and 4 (it must only be present with tub empty), pins 2 and 3 (it must only be present with water in the drum) andpins 2 and 1 (it must only be present with water in the tub above normal level, more than halfway up door glass).- Check wiring of connector J3/Pressure switch- Replace Pressure Switch- Replace Card In primul rand,verificati daca furtunasul care duce din presostat in cuva,sa nu fie infundat,am intalnit defectul asta la un whirlpool, la baza cuvei exista un recipient (unde intra furtunasul de care vorbesc) acesta era infundat cu namol ! Succes ! Link spre comentariu
Marius84 Postat Iulie 31, 2014 Autor Partajează Postat Iulie 31, 2014 Am desfacut senzorul de presiune si am una dintre cele doua pastile care face contactul electric relativ neagra, am curatat-o, am remontat senzorul, am pornit un program si a mers cca 15 minute cand am considerat ca am reparat-o astfel si am oprit-o sa bag haine. La repornirea programului, am primit direct F10. Am desfacut iar senzorul de presiune apa din masina si acm contactele electrica sunt curate, ce sa fie? Aveti un service manual sa vad unde este J3 si ce este? jumper, manunchi de fire, am un service manual in maghiara dar schema este ffff slaba ca rezolutie. Link spre comentariu
Marius84 Postat Iulie 31, 2014 Autor Partajează Postat Iulie 31, 2014 Furtunasul care face legatura cu acest senzor, l-am verificat, nu este obturat. Link spre comentariu
Jhn Postat Iulie 31, 2014 Partajează Postat Iulie 31, 2014 J3 este conectorul de pe placa electronica a senzorului de presiune,faceti si o verificare vizuala a placii electronice. Succes ! http://i57.tinypic.com/24v86ky.jpg Link spre comentariu
Marius84 Postat August 1, 2014 Autor Partajează Postat August 1, 2014 Am verificat firele conectorului j3 pe buzzer, sunt toate 4 ok. Am intarit conectorii atat la senzor cat si pe placa de baza si a pornit ok masina , a spalat trei programe complete si apoi a dat la a patra spalare din nou F10. Am scos-o din priza si repornita a mers din nou ok. Nu stiu ce sa mai inteleg. Modelul acesta are dumpul in procesor? Nu am vazut nicio memorie cunoscuta pe langa procesor. Link spre comentariu
Marius84 Postat Septembrie 10, 2014 Autor Partajează Postat Septembrie 10, 2014 Salutare! Revin, din pacate cu aceasta masina de spalat. Dupa ce a functionat circa o luna fara probleme, a facut din nou F-10. Am mers la cineva, i-a rescris memoria, am testat-o cu un ciclu de clatire ca este mai scurt, a mers si cand am dus-o acasa si i-am dat un program normal nu a mai vrut. As vrea sa inlocuiesc si memoria, dar nu stiu ce model este. Aveti idee ce memorie foloseste? Atasez o fotografie, atat cu memoria, cat si cu procesorul. Persoana care a rescris dump-ul mi-a zis ca ar fi vorba despre 24c64. Are cineva un dump verificat? Multumesc anticipat !!! Link spre comentariu
quinn Postat Septembrie 13, 2014 Partajează Postat Septembrie 13, 2014 (editat) incercati: http://www.site cu continut explicit.ro/33938058 Editat Septembrie 13, 2014 de quinn Link spre comentariu
Marius84 Postat Septembrie 14, 2014 Autor Partajează Postat Septembrie 14, 2014 (editat) Multumesc! Dumpul este ok, dar masina are acelasi comportament. Ramane doar procesorul vinovat cred, pe care l-am gasit pe la chinezi. Stie cineva in tara de unde il pot cumpara, chiar si second hand din Romania? Procesoarele acestea au si ele ceva flash scris in memoria interna sau pot sa il comand blank din China? Editat Septembrie 14, 2014 de Marius84 Link spre comentariu
ervinen Postat Septembrie 14, 2014 Partajează Postat Septembrie 14, 2014 Incercati sa scoate-ti conectorii (partea din plastic a lor) J3 si J4. Sub ei s-ar putea sa fie conturnat cablajul din cauza umezelii si sa va dea o eroare aiurea. Link spre comentariu
gymy Postat Septembrie 15, 2014 Partajează Postat Septembrie 15, 2014 Schimba presostatul. Link spre comentariu
Marius84 Postat Septembrie 16, 2014 Autor Partajează Postat Septembrie 16, 2014 Salutare! Am reusit sa o repar! Presostatul era ok, in schimb la procesor nu ajungea informatia de masina complet goala, fara apa. Am verificat pe placa de baza, care din punct de vedere al cablajului este dublustratificata, iar o trecere de cupru dintre straturi nu mai era decat fizic acolo, nu si electric. Evident, chiar pe circuitul care ii spunea procesorului informatia de complet gol de la presostat. Cum mi-am dat seama? Am zis sa pun o oala de apa in masina cu ea oprita, i-am dat drumul si nu mi-a mai dat F-10 de la inceput, a mers vreo 33 de minute cand a evacuat apa si a pierdut logica cu presostatul, trecand de la starea apa in cuva nivel normal, la lipsa info, cand mi-a dat F10. Presostatul il verificasem si dadea contact electric la lipsa apa.. Atasez o poza cu locul unde am gasit eu trecerea intrerupta. Chiar, am mai gasit si un condensator mort, este vorba de cel din foto alaturata, ce capacitate are oare? Link spre comentariu
Marius84 Postat Februarie 7, 2017 Autor Partajează Postat Februarie 7, 2017 (editat) Gasesc necesar sa va spun ca am avut din nou aceasta problema cu F10. Mai exact, dadea eroare F10 cam pe la minutul 30. Rezolvarea a constituit-o tot o trecere intre cablaje, mai exact de la dioda din dreapta celei incercuite. Este tot parte a circuitului de nivel apa. Am decis sa scriu asta, in ideea ca poate va ajuta pe cineva. Interesant mi se pare insa ca problema a aparut doar pe acest circuit, ca daca era si la alte treceri ma lasam pagubas. Poate curentul care strabate trecerea intre cablaje este prea mare pentru aceste treceri, de aici si problemele.L.E. Poate ar trebui sa o schimb, este 2005, dar i-am vopsit total carcasa la o vopsitorie auto si imi cam pare rau de ea sa o dau acum... Editat Februarie 7, 2017 de Marius84 Link spre comentariu
johny Postat Februarie 8, 2017 Partajează Postat Februarie 8, 2017 Aveti o problema pe placa .Am rezolvat multe cu eroarea asta. Nu e defect procesorul. Link spre comentariu
validae Postat Februarie 8, 2017 Partajează Postat Februarie 8, 2017 Dacă maşina nu e afectată de rugină şi motorul e OK, eu zic că merită chiar şi cumpărarea unei alte plăci de schimb, se găsesc la 150-200 Lei SH. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum