Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

salut intrebare PIC

Vizitator myrkskog

Postări Recomandate

Vizitator myrkskog

salut acesta este primul meu post pe acest forum si vreau sa zic din cate am vazut e foarte reusit . Sunt student in anul II la facultatea de informatica din Iasi si dupa cum bine stiti nu se face nimic legat de hardware (decat ceva teoretic) . Mi-am cumparat acum vreo 2-3 zile un PIC16F876 si astep sa imi vina comanda de la ADELAIDA de unde mi-am achizitionat un programator AD_PIC01 . Nu am cunostinte de electronica deloc si as vrea sa va rog sa ma ajutai prin a-mi spune de unde sa incep :tonqe: Sunt capabil sa invat dar momentan nu am niciun reper what so ever ... nu stiu cum se lipesc ledurile, afis BCD, osciloscop sau ce mai trebuie ......mentionez ca stiu C/ASMX86 deci nu ar fi o problema partea cu programatulam inceput cu PIC-ul pt ca parea mai nice ... nu stiu daca am facut alegerea buna ..... as vrea dar imi e cam greu sa dau la facultatea de electr si telecomunicatii doar pt a invata microcontrollere ... plz help

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 4
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• vlad_2770

1

• Abram Burel

1

• kit

1

Zile populare

Top autori în acest subiect

Foloseste netul cu incredere. Mergi pe siturile producatorilor de diverse componente, mai ales in sectiunile "datasheets", "application notes", "design", etc. Cauta dupa cuvinte cheie, cum ar fi "soldering", "diy project", etc. Daca esti dispus sa inveti, atunci practica o sa vina de la sine.

Link spre comentariu

Nu are rost sa te apuci de o alta facultate doar pentru a invata sa programezi niste PIC-uri.

Ce iti trebuie este un pic de indemanare, sa stii sa lucrezi cu un pistol sau ciocan de lipit si piesele necesare.