Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Getz Hyunday 1086 benzina probleme pornire


mishen 1978

Postări Recomandate

Buna ziua tuturor! am rugaminte la ce ce se ocupa de electrica auto cu privire la acumulator si alternator..de curand am reparat alternatoru(si inlocuit cureaua care sa rupt) la service ma rog spun ei au deblocat rulmentu ..la verificare arata ca incarca 13.50 v de la 12 .40 v ce am observat dar la turatia motoruli nu arata ca ar creste voltaju cum ar trebui..problema este ca acum  dupa 3 zile de stat nu mai porneste decat dupa dat 4 chei si acumulatoru arata 10 v intrebare sa dus si bateria?

plus ca la verificare cu ampermetru la borna minus imi aratra consum in gol 110mA..(0.11 A) ..iar alternatoru arata ca incarca la 13.50 de la 10 v ..ce -si mai pute verifica si care ar fi  cauza? Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 9
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • mishen 1978

    4

  • binox

    2

  • madcox

    2

  • adryano

    1

Top autori în acest subiect

Daca bateria s-a descarcat in urma defectiunii si ulterior nu a fost incarcata la valoarea nominala ( cca 12,8 V ) degeaba masori caci rezultatele nu vor fi concludente. Incarca bateria pe un redresor la valoarea respectiva si apoi testeaza. La relanti cu toti consumatorii porniti nu trebuie sa ai sub 13V si in turatie trebuie sa se opreasca pe la maxim 15. Totusi ai spus ca masina porneste dupa 3 incercari, insa daca ai doar 10 V in baterie mi-e greu sa cred ca daca nu porneste din prima reuseste in a 3-a.

Verifica si bornele sa fie curate in zona de contact ( astfel incat daca dai cu o carpa sa nu se murdareasca ) si stranse. 

Link spre comentariu

Daca bateria s-a descarcat in urma defectiunii si ulterior nu a fost incarcata la valoarea nominala ( cca 12,8 V ) degeaba masori caci rezultatele nu vor fi concludente. Incarca bateria pe un redresor la valoarea respectiva si apoi testeaza. La relanti cu toti consumatorii porniti nu trebuie sa ai sub 13V si in turatie trebuie sa se opreasca pe la maxim 15. Totusi ai spus ca masina porneste dupa 3 incercari, insa daca ai doar 10 V in baterie mi-e greu sa cred ca daca nu porneste din prima reuseste in a 3-a.

Verifica si bornele sa fie curate in zona de contact ( astfel incat daca dai cu o carpa sa nu se murdareasca ) si stranse. 

La motoarele pe benzina apare aceasta problema, nu porneste din prima daca acumulatorul nu furnizeaza suficient curent(scanteia formata de bugii nu este destul de "aprinsa" :)). Intradevar, bateria nu a fost incarcata suficient si acum e descarcata. La o tensiune de 10 V a bateriei este absolut normal ca la turatii si mai mari chiar sa arate si 13 V, nu e de mirare. Cel mai bine e sa o incarcati o zi, poate doua la un curent de vreo 500mA-1A. Eu am reusit sa reinvii in acest mod o baterie. Succes!

Editat de adryano
Link spre comentariu

Posibil sa dureze mult cu 1A. Poate incarca cu maxim 10% din valoarea bateriei. Daca ar avea 55 Ah trebuie sa incarce cu maxim 5.5 Ah. Cu 3-4 Ah cred ca este cel mai bine. Dupa incarcare se poate si testa bateria ( fara sa fie folosita ) prin masurari zilnice pentru a vedea cat scade. Desi problema a fost de incarcare nu strica si verificarea bateriei. O baterie uzata solicita partea de incarcare.

Link spre comentariu

Multumesc pentru raspunsuri ! am incarcat si la redresor a fost ok pornirea dar la fel dupa stationare (3 zile)tot la fel de greu porneste..pierde curent..mentionez bateria are doar 2 ani

Link spre comentariu

"mentionez bateria are doar 2 ani'"....

Nu-i de mirare...au fost probleme si cu baterii de prestigiu gen Bosh Black -o serie,care mureau efectiv dupa jumatate de an cel mult un an.am un prieten care lucreaza la un magazin de piese auto si avea probleme din astea.

Link spre comentariu

Consumul ala in gol de 110mA mi se pare mult prea mare si el cred ca-i cauza principala a problemei tale. Din cauza acelui consum daca nu folosesti masina des in scurt timp si bateria va avea de suferit indiferent de calitatea acesteia. Totusi ar trebui sa astepti  cateva minute sa vezi daca nu cumva acel consum apare doar in momentul in care reconectezi bateria, moment in care se initializeaza diverse circuite care dupa un timp trec in standby si consuma f putin.

In general consumul in gol n-ar trebui sa depaseasca cativa mA, sub 10. 

Ai cumva vreo alarma dubioasa montata?

Link spre comentariu

Asteapta cateva minute cu ampermetrul conectat sa vezi daca nu cumva scade acea valoare.

Daca ramane tot asa ai o problema, consumul ala de 100mA e prea mare si-ti va strica orice baterie daca nu folosesti masina des . Daca faci drumuri scurte prin oras atunci are si mai mult de suferit.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări