mishen 1978 Postat Iulie 14, 2014 Partajează Postat Iulie 14, 2014 Buna ziua tuturor! am rugaminte la ce ce se ocupa de electrica auto cu privire la acumulator si alternator..de curand am reparat alternatoru(si inlocuit cureaua care sa rupt) la service ma rog spun ei au deblocat rulmentu ..la verificare arata ca incarca 13.50 v de la 12 .40 v ce am observat dar la turatia motoruli nu arata ca ar creste voltaju cum ar trebui..problema este ca acum dupa 3 zile de stat nu mai porneste decat dupa dat 4 chei si acumulatoru arata 10 v intrebare sa dus si bateria? plus ca la verificare cu ampermetru la borna minus imi aratra consum in gol 110mA..(0.11 A) ..iar alternatoru arata ca incarca la 13.50 de la 10 v ..ce -si mai pute verifica si care ar fi cauza? Multumesc anticipat! Link spre comentariu
madcox Postat Iulie 17, 2014 Partajează Postat Iulie 17, 2014 Daca bateria s-a descarcat in urma defectiunii si ulterior nu a fost incarcata la valoarea nominala ( cca 12,8 V ) degeaba masori caci rezultatele nu vor fi concludente. Incarca bateria pe un redresor la valoarea respectiva si apoi testeaza. La relanti cu toti consumatorii porniti nu trebuie sa ai sub 13V si in turatie trebuie sa se opreasca pe la maxim 15. Totusi ai spus ca masina porneste dupa 3 incercari, insa daca ai doar 10 V in baterie mi-e greu sa cred ca daca nu porneste din prima reuseste in a 3-a. Verifica si bornele sa fie curate in zona de contact ( astfel incat daca dai cu o carpa sa nu se murdareasca ) si stranse. Link spre comentariu
adryano Postat Iulie 17, 2014 Partajează Postat Iulie 17, 2014 (editat) Daca bateria s-a descarcat in urma defectiunii si ulterior nu a fost incarcata la valoarea nominala ( cca 12,8 V ) degeaba masori caci rezultatele nu vor fi concludente. Incarca bateria pe un redresor la valoarea respectiva si apoi testeaza. La relanti cu toti consumatorii porniti nu trebuie sa ai sub 13V si in turatie trebuie sa se opreasca pe la maxim 15. Totusi ai spus ca masina porneste dupa 3 incercari, insa daca ai doar 10 V in baterie mi-e greu sa cred ca daca nu porneste din prima reuseste in a 3-a. Verifica si bornele sa fie curate in zona de contact ( astfel incat daca dai cu o carpa sa nu se murdareasca ) si stranse. La motoarele pe benzina apare aceasta problema, nu porneste din prima daca acumulatorul nu furnizeaza suficient curent(scanteia formata de bugii nu este destul de "aprinsa" ). Intradevar, bateria nu a fost incarcata suficient si acum e descarcata. La o tensiune de 10 V a bateriei este absolut normal ca la turatii si mai mari chiar sa arate si 13 V, nu e de mirare. Cel mai bine e sa o incarcati o zi, poate doua la un curent de vreo 500mA-1A. Eu am reusit sa reinvii in acest mod o baterie. Succes! Editat Iulie 17, 2014 de adryano Link spre comentariu
madcox Postat Iulie 21, 2014 Partajează Postat Iulie 21, 2014 Posibil sa dureze mult cu 1A. Poate incarca cu maxim 10% din valoarea bateriei. Daca ar avea 55 Ah trebuie sa incarce cu maxim 5.5 Ah. Cu 3-4 Ah cred ca este cel mai bine. Dupa incarcare se poate si testa bateria ( fara sa fie folosita ) prin masurari zilnice pentru a vedea cat scade. Desi problema a fost de incarcare nu strica si verificarea bateriei. O baterie uzata solicita partea de incarcare. Link spre comentariu
mishen 1978 Postat Iulie 24, 2014 Autor Partajează Postat Iulie 24, 2014 Multumesc pentru raspunsuri ! am incarcat si la redresor a fost ok pornirea dar la fel dupa stationare (3 zile)tot la fel de greu porneste..pierde curent..mentionez bateria are doar 2 ani Link spre comentariu
ovy83 Postat Iulie 24, 2014 Partajează Postat Iulie 24, 2014 "mentionez bateria are doar 2 ani'".... Nu-i de mirare...au fost probleme si cu baterii de prestigiu gen Bosh Black -o serie,care mureau efectiv dupa jumatate de an cel mult un an.am un prieten care lucreaza la un magazin de piese auto si avea probleme din astea. Link spre comentariu
binox Postat Iulie 26, 2014 Partajează Postat Iulie 26, 2014 Consumul ala in gol de 110mA mi se pare mult prea mare si el cred ca-i cauza principala a problemei tale. Din cauza acelui consum daca nu folosesti masina des in scurt timp si bateria va avea de suferit indiferent de calitatea acesteia. Totusi ar trebui sa astepti cateva minute sa vezi daca nu cumva acel consum apare doar in momentul in care reconectezi bateria, moment in care se initializeaza diverse circuite care dupa un timp trec in standby si consuma f putin. In general consumul in gol n-ar trebui sa depaseasca cativa mA, sub 10. Ai cumva vreo alarma dubioasa montata? Link spre comentariu
mishen 1978 Postat Iulie 28, 2014 Autor Partajează Postat Iulie 28, 2014 nu am alarma!consum mi -l indica in momentu cand decuplez bateria la -si inseriez ampermetru Link spre comentariu
binox Postat Iulie 28, 2014 Partajează Postat Iulie 28, 2014 Asteapta cateva minute cu ampermetrul conectat sa vezi daca nu cumva scade acea valoare. Daca ramane tot asa ai o problema, consumul ala de 100mA e prea mare si-ti va strica orice baterie daca nu folosesti masina des . Daca faci drumuri scurte prin oras atunci are si mai mult de suferit. Link spre comentariu
mishen 1978 Postat Iulie 28, 2014 Autor Partajează Postat Iulie 28, 2014 multumesc ! Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum