dan cod Postat Mai 25, 2015 Partajează Postat Mai 25, 2015 Daca nu ai mana pentru asa ceva nici cu statie de mii de euro nu faci treaba buna.Daca diferenta de pret e mare nu merita data doar pentru afisaj.Daca vrea marca mai buna asta deja e alta treaba. Link spre comentariu
ianhus Postat Mai 29, 2015 Partajează Postat Mai 29, 2015 Salut. O sa incerc sa iti dau cateva sfaturi utile in legatura cu folosinta acelei statii...am folosit ani de zile acele statii.( gordak ,beb,tech,etc, toate sunt la fel.)Fluxul de aer cald il poti regla cat de cat dar vine in "suturi" din cauza la vibratorul ala pe post de pompa. Solutia este sa o desfaci si are prins de pompa efectiva un "vas de expansiune" mic, pune unu mai mare si eventual elastic(eu am facut unu dintr o bucata de camera de bicicleta). Rezistenta e la fel la toate, e foarte prost gandit sistemul in directia asta...are un generator de impulsuri reglabil...(cu un ne555 obosit)si practic tu cand vrei mai multa temperatura maresti numarul de impulsuri...rezistenta merge ori maxim ori de loc (in impulsuri) asta iti genereaza un flux de aer f instabil termic. O sa arzi multe chestii pana inveti sa i folosesti asa. Solutia: desfinteaza montajul ala cu 555 si pune in locul lui un variator de lumina (de ala tip intrerupator)de 1000w la care legi rezistenta.Daca faci astea 2 chestii o sa o ridici cu o clasa statia aia...o sa poti lipi smd uri fara sa le arzi, folii etc.Ca proces de lipire poti sa iti faci ti calibrare etc (dupa ce ai modificat cum am zis mai sus altfel nu are sens) dar nu acolo trebuie sa fi atent,trebuie sa fi atent la placa , la fludor cand sclipeste(e topit), la flux cand incepe sa fiarba. Aia sunt cea mai buna gradatie. Si rabdare...cu cat e mai mare piesa si mai mari trasee stai mai mult cu aerul, nu te grabi sa dai mai multa temperatura. Ca idee un ci cu 8 pini il dai jos in 3 -3.5 min ca sa ramana placa intreaga.a! Sa nu uit. Flux! fluxul face jumate din procesul de lipire, fara nu ai cum. Cauta unu cat mai fluid, (amtech) si nu te sfii sa pui mult, evident apoi trebuie sa il cureti. Mult spor. Ps. Nu te ingrijora de piese de schimb. Daca sti schimba o dulie poti repara acasa orice la statia aia. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum