Vizitator Đima Đima Postat Iulie 6, 2014 Partajează Postat Iulie 6, 2014 (editat) Sunt incepator ! Deci vreau sa imi explicati ce sigurante si cum le punem la un bec .. in caz de cv sa se arda siguranta!..Multumesc Editat Iulie 7, 2014 de ratza Adună-ţi puterile şi scrie o frază din care să pricepem ce vrei. Link spre comentariu
Dr.L Postat Iulie 6, 2014 Partajează Postat Iulie 6, 2014 Sectiunea incepatorilor Link spre comentariu
UDAR Postat Iulie 6, 2014 Partajează Postat Iulie 6, 2014 Si aici ți-e lene ( sau greu ) să explici ce vrei . Siguranța se pune cu un scop precis - să protejeze ceva anume , nu este un panaceu universal . Deci tu s-ar putea să protejezi becul cu siguranța aia dar să arzi alimentatorul . Link spre comentariu