Patefon Postat Iulie 9, 2014 Autor Partajează Postat Iulie 9, 2014 Pana la proba contrarie merg pe ideea ca a fost doar curatirea filtrului. Praful alb de pe esapament imi intareste convingerea. Duminica o sa iau intre roti 600 Km. Daca e garnitura de chiulasa o sa aiba timp sa faca gaura mai mare. Azi am fatait-o vreo 30 Km pe dealurile de aici si se comporta normal. Apa am completat de doua ori de fiecare data cu cam aceeasi cantitate 0,3 litrii. Acum 2 saptamani si acum 2 ani. Link spre comentariu
bibanu47 Postat Iulie 10, 2014 Partajează Postat Iulie 10, 2014 Nu putem sa-ti spunem decat traditionalul "Drum bun". Link spre comentariu
cristian1961 Postat Iulie 13, 2014 Partajează Postat Iulie 13, 2014 Ideea cu pachetul de galus e cea mai tare . e sigura si nu da gres . de depus ceva nici nu poate fi vorba. nu sunt sigur dar cred ca am citit de asa ceva acum 20 ani in niste carti de a lui Petre Cristea . parca era vorba de alt colorant acolo , fluoresceina . oricum am uitat complet . dl bibanu mi-a reinprospatat memoria. Link spre comentariu
Patefon Postat Iulie 14, 2014 Autor Partajează Postat Iulie 14, 2014 Totu-i bine. 650 de Km de drum fara incidente. Nici fum, nici apa lipsa, nici ulei in minus. Multumesc frumos pentru sfaturi. Link spre comentariu
Patefon Postat Octombrie 11, 2014 Autor Partajează Postat Octombrie 11, 2014 Zilele-astea am rezolvat misterul. In urma spargerii racordului elastic de dupa filtrul catalitic mecanicul a presupus ca filtrul de particule e infundat. A taiat toba intermediara si am vazut ce era in interior. O buna bucata din filtrul de particule a fost scuipata afara pe esapament. Problema a pornit de la turbina care lasa ulei spre esapament. Uleiul (banuiesc) a trecut de filtrul catalitic si s-a intepenit in filtrul de particule. Banuiesc ca ciclul de curatare a filtrului catalitic a aprins uleiul si filtrul s-a facut bucati. Cert e ca a trebuit sa schimb filtrul catalitic, urmeaza sa reconditionez turbina si sa vad ce-oi face cu filtrul de particule. Link spre comentariu
GEO 53 BN Postat Octombrie 11, 2014 Partajează Postat Octombrie 11, 2014 Zilele-astea am rezolvat misterul. In urma spargerii racordului elastic de dupa filtrul catalitic mecanicul a presupus ca filtrul de particule e infundat. A taiat toba intermediara si am vazut ce era in interior. O buna bucata din filtrul de particule a fost scuipata afara pe esapament. Problema a pornit de la turbina care lasa ulei spre esapament. Uleiul (banuiesc) a trecut de filtrul catalitic si s-a intepenit in filtrul de particule. Banuiesc ca ciclul de curatare a filtrului catalitic a aprins uleiul si filtrul s-a facut bucati. Cert e ca a trebuit sa schimb filtrul catalitic, urmeaza sa reconditionez turbina si sa vad ce-oi face cu filtrul de particule. Nu stiu ce mai poti face cu filtrul de particule.Cred ca trebuie inlocuit si el.O sa coste ceva dar nu ai alta alternativa. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum