Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

BMW diesel - fum alb fara miros


Patefon

Postări Recomandate

Pana la proba contrarie merg pe ideea ca a fost doar curatirea filtrului. Praful alb de pe esapament imi intareste convingerea. Duminica o sa iau intre roti 600 Km. Daca e garnitura de chiulasa o sa aiba timp sa faca gaura mai mare. Azi am fatait-o vreo 30 Km pe dealurile de aici si se comporta normal. Apa am completat de doua ori de fiecare data cu cam aceeasi cantitate 0,3 litrii. Acum 2 saptamani si acum 2 ani.

Link spre comentariu

Ideea cu pachetul de galus e cea mai tare . e sigura si nu da gres . de depus ceva nici nu poate fi vorba. nu sunt sigur dar cred ca am citit de asa ceva acum 20 ani in niste carti de a lui Petre Cristea . parca era vorba de alt colorant acolo , fluoresceina . oricum am uitat complet .

dl bibanu mi-a reinprospatat memoria.

Link spre comentariu
  • 2 luni mai târziu...

Zilele-astea am rezolvat misterul. In urma spargerii racordului elastic de dupa filtrul catalitic mecanicul a presupus ca filtrul de particule e infundat. A taiat toba intermediara si am vazut ce era in interior. O buna bucata din filtrul de particule a fost scuipata afara pe esapament. Problema a pornit de la turbina care lasa ulei spre esapament. Uleiul (banuiesc) a trecut de filtrul catalitic si s-a intepenit in filtrul de particule. Banuiesc ca ciclul de curatare a filtrului catalitic a aprins uleiul si filtrul s-a facut bucati. Cert e ca a trebuit sa schimb filtrul catalitic, urmeaza sa reconditionez turbina si sa vad ce-oi face cu filtrul de particule.

Link spre comentariu

Zilele-astea am rezolvat misterul. In urma spargerii racordului elastic de dupa filtrul catalitic mecanicul a presupus ca filtrul de particule e infundat. A taiat toba intermediara si am vazut ce era in interior. O buna bucata din filtrul de particule a fost scuipata afara pe esapament. Problema a pornit de la turbina care lasa ulei spre esapament. Uleiul (banuiesc) a trecut de filtrul catalitic si s-a intepenit in filtrul de particule. Banuiesc ca ciclul de curatare a filtrului catalitic a aprins uleiul si filtrul s-a facut bucati. Cert e ca a trebuit sa schimb filtrul catalitic, urmeaza sa reconditionez turbina si sa vad ce-oi face cu filtrul de particule.

 

Nu stiu ce mai poti face cu filtrul de particule.Cred ca trebuie inlocuit si el.O sa coste ceva dar nu ai alta alternativa.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări