Bela Daniel Postat Iulie 5, 2014 Partajează Postat Iulie 5, 2014 (editat) Am o mare problema injectorul nu pulverizeaza benzina .Pompa de benzina baga ,benzina ajunge pana la capete furtunelor (pompa e noua nu are 100 km) dar cand dau sa porneasca injectorul nu se deschide ,stie careva din ce cauza nu merge ? Injectorul a functionat dar l-am desfacut din cauza faptului ca am schimat mai tot ce se putea in motor ( arbore,cuzineti ,segmenti,semeringuri etc) dp ce am montat tot la loc cum era nu a mai vrut sa mai functioneze :( Editat Iulie 7, 2014 de bibanu47 Modificat titlu din "injecotor" in injector,putin mai multa atentie la editare te rog. Link spre comentariu
remus68 Postat Iulie 23, 2014 Partajează Postat Iulie 23, 2014 Despre ce autovehicul este vorba? Injectie monopunct sau multipunct? Link spre comentariu
Vizitator iRoata Postat Iulie 23, 2014 Partajează Postat Iulie 23, 2014 Dupa cum spune initiatorul, s-ar crede ca e monopunct; daca era multipunct ar fi spus "unul din injectoare"; cred... Dar tipul masinii ar trebui specificat, sa stie lumea despre ce e vorba... Link spre comentariu
bibanu47 Postat Iulie 23, 2014 Partajează Postat Iulie 23, 2014 Are un Golf 3,motor 1.8 injectie monopunct. Link spre comentariu
suspectu Postat Septembrie 15, 2014 Partajează Postat Septembrie 15, 2014 (editat) Asigura-te ca ai primeste curent (verifici cu aparat de masura tensiunea cand dai la automat). Vezi daca tacane. Si fugi cu injectorul la un service cu aparat ultrasonic de curatat. Majoritatea service-urilor au si e vreo 20-25ron de bucata de verificat si curatat Editat Septembrie 15, 2014 de suspectu Link spre comentariu
Eles Szilard Robert Postat Octombrie 2, 2014 Partajează Postat Octombrie 2, 2014 daca ai injectie monopunct in primu rand verificu cu un instrument daca ti vine cunrent in inpulsuri la injector cand dai la automat..si daca iti vie curent insamna ca ti so blocat injectoru si daca nuti vine curent vezi scoate fisa centrasa si tane aproape de un fier cam 2mm si daca da scatene cam suspept si daca nu da scantieie i car i senzoru de la volanta ca deacolo pleaca tot eu amm un fiat tipo de 1.6 monopunct am avut probleme cu consumu din cauza la sonda lamba dar tot mi se pare ca consuma mult ...scumbat buji filru de are........ Link spre comentariu
bibanu47 Postat Octombrie 3, 2014 Partajează Postat Octombrie 3, 2014 Draga colega suntem in tara asta romaneasca tot felul de nationalitati si traim impreuna si ne casatorim intre noi si alcatuim familii frumoase si avem dreptul sa vorbim fiecare limba lui natala dar atunci cand faci un material scris si mai ales atunci cand el este public trebuie macar in semn de respect sa scrii in limba romana si cat mai corect cum de fapt cere si regulamentul. Sincer am incercat sa citesc ce ai scris si am obosit groaznic deoarece ai mai multe greseli decat cuvinte exprimate pe cm2. Sa stii ca sunt permise regionalismele in literatura dar numai in momentul in care ai fi fost de exemplu un renumit Ion Creanga care daca ar fi scris fara sa foloseasca limbajul zonei respective,nu ar mai fi avut absolut niciun farmec. Imi pun intrebarea daca nu cumva te afli printre cei care in ultimii ani tot cad la examenul de "bac",daca ai fi unul dintre ei esti pe deplin indreptatit sa scrii asa si te inteleg perfect,nu mai am nicio pretentie la tine. Vad ca te-ai apucat sa invadezi in seara asta toata sectiunea de mecanica cu mesaje din astea "scrise codat" dar sa stii ca nu ne plateste nimeni pe aici in baza numarului de mesaje si daca ai de gand sa mai continui in ritmul asta o sa-mi cumpar vreo10 capre si sa ma duc cu ele sus la munte ca nu am ce sa mai fac pe aici. Nici eu nu sunt vreo valoare a secolului in care traim dar cel putin ma straduiesc sa tin pasul... 2 Link spre comentariu
ovy83 Postat Octombrie 3, 2014 Partajează Postat Octombrie 3, 2014 Similar am avut problema cu un harb de-al meu(Golf 3) la care era vinovat filtrul de benzina.Desi era nou,cred---- ca era defect,infundat. Nu pornea din cauza ca nu avea presiune la injector.verificati totusi si conexiunea de la senzorul de la vibrochen,daca aveti posibilitate verificati si presiunea de la furtunul care intra in injector-min.2 bari. Link spre comentariu
Bela Daniel Postat Octombrie 20, 2014 Autor Partajează Postat Octombrie 20, 2014 Am rezolvat problema totul era din cauza mufei care duce la injector nu stiu din ce cauza dar 3 fire erau rupte de acea nu imi deschidea injectorul Link spre comentariu
bibanu47 Postat Octombrie 20, 2014 Partajează Postat Octombrie 20, 2014 Se coc din cauza temperaturii si apoi cedeaza de la trepidatii. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum