nimeni_altci Postat Iunie 26, 2014 Partajează Postat Iunie 26, 2014 Salut,Daca nu sunt radioamator, care ar fi restrictiile de transmisie pentru mine? Cam la ce modul de RF ar trebui sa ma limitez? Link spre comentariu
Rx-Tx Postat Iunie 26, 2014 Partajează Postat Iunie 26, 2014 Poti transmite/ face qso uri doar in prezenta unui coordonator si folosind o statie si indicativ de club. Link spre comentariu
nimeni_altci Postat Iunie 26, 2014 Autor Partajează Postat Iunie 26, 2014 Si daca vreau sa transmit pe 150-200m trebuie sa fac asta? Link spre comentariu
costelusss Postat Iunie 26, 2014 Partajează Postat Iunie 26, 2014 (editat) Poti sa transmiti in PMR 446Mhz Pmax=0,5W sau in CB 27Mhz Pmax=4W Editat Iunie 26, 2014 de costelusss Link spre comentariu
nimeni_altci Postat Iunie 26, 2014 Autor Partajează Postat Iunie 26, 2014 Si in 433 MHZ , frecventa pentru care sunt facute majoritatea modulelor RF ce limitare de putere este? Link spre comentariu
costelusss Postat Iunie 26, 2014 Partajează Postat Iunie 26, 2014 (editat) [*]In 433Mhz exista module de mica putere folosite in diferite aplicatii ( de ex telecomenzi ) care au o putere pe undeva la 10mW asigura o comunicatie la 100-200 m undeva pe aici .Se mai gasesc module si in 315Mhz si in general in frecventele ISM Editat Iunie 26, 2014 de costelusss Link spre comentariu
Marele Savant Postat Iunie 27, 2014 Partajează Postat Iunie 27, 2014 Poti transmite/ face qso uri doar in prezenta unui coordonator si folosind o statie si indicativ de club. Am eu un feeling ca fara indicativ nu poate opera o statie de emisie nici in prezenta ministrului comunicatiilor!, 1 Link spre comentariu
nimeni_altci Postat Iunie 28, 2014 Autor Partajează Postat Iunie 28, 2014 Credeti ca pentru asta e nevoie de ceva aprobare? http://www.radiometrix.com/content/tx1h . Link spre comentariu