Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

nu am curent la pompa de benzina fiat punto 1994


Vizitator marcello

Postări Recomandate

Vizitator marcello

buna ziua,daca stie cineva de unde vine curentul la pompa de benzina la un fiat punto din 1994 motor 1.1 tip a6000,tre sa fie un releu sau poate direct din computerul de injectie....sigurante am verificat si nu am arse,motorul a fost dat jos de pe masina si pus inapoi dar nu mai am curent la pompa.are vreun itrerupator in caz de impact?ca a fost avariata fata,daca stie cineva il rog sa posteze,multumesc.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 10
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • madcox

    4

  • Fulgerik

    1

Top autori în acest subiect

Toate masinile au un intrerupator automat ( inertial ) ce se declanseaza in cazul unui accident sau la un soc mai puternic. In functie de unde este amplasat poate fi declansat din greseala sau nu. La un Sierra din 86 inertialul era sub roata de rezerva. Omul a facut pana, a trantit roata la loc si nu a mai pornit masina si s-au invartit pe langa ea cateva ore.

Trebuie sa fie si releu de asemenea. 

Vezi unde sunt amplasate si verifica-le pe rand. Daca gasesti releul poti sa faci tu contact in locul lui ca sa stii incotro te indrepti daca nu merge. De asemenea verifica ce nu ii vine; + sau - . Daca nu iti vine " - " nu mai cauta relee si alte nebunii, ci cauta unde se leaga pompa la caroserie la masa. 

Editat de madcox
Link spre comentariu
Vizitator marcello

inainte de a da motorul jos nu aveam -masa si am luat masa de pe caroserie si a pornit.acu nu mai am nici +dupa ce am remontat motorul, nu stiu care o fi cauza

Link spre comentariu

Posibil sa fi facut ceva gresit la montarea motorului sau pur si simplu o coincidenta.

Din ce am citit releul si siguranta ptr pompa se afla in cutia cu sigurante si relee din compartimentul motor. Unii au gasit siguranta arsa, altul a gasit releul stricat. Incearca sa il identifici. Daca nu, mai exista varianta sa faci o punte cu niste sarme la toate releele astfel incat sarma sa inchida circuitul pe care il inchidea si releul.

De asemenea si imobilizatorul intrerupe alimentarea cu benzina. Ai cum sa verifici ca ECU iti vede cip-ul din cheie ( daca ai asa ceva )? De obicei trebuie sa fie vreun led prin bord ptr confirmare si printr-o anumita secventa de aprindere iti spune daca da sau ba.

Link spre comentariu
Vizitator marcello

nu am cip pe cheie dar nici nu stiu care e releul ce comanda pompa de benzina,mai fac azi o verificare si o sa incerc sa alimentez pompa direct.daca mai are cineva vreo idee e binevenita

Link spre comentariu
Vizitator marcello

am gasit plusul,e nu era legat pe baterie,minus tot nu am dar porneste daca il pun de pe caroserie,tre sa fie intrerupt pe undeva de la impact,sau declansat vreun intrerupator inertial si nu dau eu de el dar oricum in mare am rezolvat problema,multumesc.

Link spre comentariu

Inertialul nu taie minusul ci plusul. Inertialul trebuie sa fie la tine pe la picioare pe stalp. Dar daca zici ca nu era legat la baterie, nu are treaba. Masa probabil are vreun contact ruginit. Sa legi masa f bine caci daca nu, o sa fie alimentata pompa insuficient si o sa te miri de ce nu are putere masina, sau ca porneste greu, etc ( presiune scazuta in rampa de injectoare ) si o sa iti schimbe mecanicii la piese pe ghicite pana te plictisesti.

Editat de madcox
Link spre comentariu

am gasit plusul,e nu era legat pe baterie,minus tot nu am dar porneste daca il pun de pe caroserie,tre sa fie intrerupt pe undeva de la impact,sau declansat vreun intrerupator inertial si nu dau eu de el dar oricum in mare am rezolvat problema,multumesc.

O problema similara am avut cu un Renault Clio acum 20 ani,pompa nu avea traseu spre masa. Am cautat si am gasit traseul intrerupt in lampa stop stanga, lampa era lovita si crapata.Ca masura de precautie pentru oprirea pompei in caz de accident traseul de masa era inseriat cu un traseu metalizat pe corpul de plastic al lampilor stop.Ulterior am mai reparat tot un Clio care avea acel traseu metalizat intrerupt prin coroziune.
Link spre comentariu
  • 2 săptămâni mai târziu...
Vizitator marcello

am gasit intrerupatorul inertial,e langa scaunul soferului si are o pompa desenata pe el,initial am crezut ca e de la capacul de la rezervor pt modelele mai echipate cu deschidere electrica.de acolo se intrerupe - si nu plus cum spunea cineva

Link spre comentariu
Vizitator marcello

da, masa o intrerupe,am mers dupa firul de masa de la pompa inapoi sa vad unde duce si surpriza duce la acel buton...am apasat pe el si s-a rezolvat problema,multumesc oricum pt ajutor

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări