Vizitator marcello Postat Iunie 25, 2014 Partajează Postat Iunie 25, 2014 buna ziua,daca stie cineva de unde vine curentul la pompa de benzina la un fiat punto din 1994 motor 1.1 tip a6000,tre sa fie un releu sau poate direct din computerul de injectie....sigurante am verificat si nu am arse,motorul a fost dat jos de pe masina si pus inapoi dar nu mai am curent la pompa.are vreun itrerupator in caz de impact?ca a fost avariata fata,daca stie cineva il rog sa posteze,multumesc. Link spre comentariu
madcox Postat Iunie 25, 2014 Partajează Postat Iunie 25, 2014 (editat) Toate masinile au un intrerupator automat ( inertial ) ce se declanseaza in cazul unui accident sau la un soc mai puternic. In functie de unde este amplasat poate fi declansat din greseala sau nu. La un Sierra din 86 inertialul era sub roata de rezerva. Omul a facut pana, a trantit roata la loc si nu a mai pornit masina si s-au invartit pe langa ea cateva ore. Trebuie sa fie si releu de asemenea. Vezi unde sunt amplasate si verifica-le pe rand. Daca gasesti releul poti sa faci tu contact in locul lui ca sa stii incotro te indrepti daca nu merge. De asemenea verifica ce nu ii vine; + sau - . Daca nu iti vine " - " nu mai cauta relee si alte nebunii, ci cauta unde se leaga pompa la caroserie la masa. Editat Iunie 25, 2014 de madcox Link spre comentariu
Vizitator marcello Postat Iunie 25, 2014 Partajează Postat Iunie 25, 2014 inainte de a da motorul jos nu aveam -masa si am luat masa de pe caroserie si a pornit.acu nu mai am nici +dupa ce am remontat motorul, nu stiu care o fi cauza Link spre comentariu
madcox Postat Iunie 25, 2014 Partajează Postat Iunie 25, 2014 Posibil sa fi facut ceva gresit la montarea motorului sau pur si simplu o coincidenta. Din ce am citit releul si siguranta ptr pompa se afla in cutia cu sigurante si relee din compartimentul motor. Unii au gasit siguranta arsa, altul a gasit releul stricat. Incearca sa il identifici. Daca nu, mai exista varianta sa faci o punte cu niste sarme la toate releele astfel incat sarma sa inchida circuitul pe care il inchidea si releul. De asemenea si imobilizatorul intrerupe alimentarea cu benzina. Ai cum sa verifici ca ECU iti vede cip-ul din cheie ( daca ai asa ceva )? De obicei trebuie sa fie vreun led prin bord ptr confirmare si printr-o anumita secventa de aprindere iti spune daca da sau ba. Link spre comentariu
Vizitator marcello Postat Iunie 26, 2014 Partajează Postat Iunie 26, 2014 nu am cip pe cheie dar nici nu stiu care e releul ce comanda pompa de benzina,mai fac azi o verificare si o sa incerc sa alimentez pompa direct.daca mai are cineva vreo idee e binevenita Link spre comentariu
Vizitator marcello Postat Iunie 26, 2014 Partajează Postat Iunie 26, 2014 am gasit plusul,e nu era legat pe baterie,minus tot nu am dar porneste daca il pun de pe caroserie,tre sa fie intrerupt pe undeva de la impact,sau declansat vreun intrerupator inertial si nu dau eu de el dar oricum in mare am rezolvat problema,multumesc. Link spre comentariu
madcox Postat Iunie 26, 2014 Partajează Postat Iunie 26, 2014 (editat) Inertialul nu taie minusul ci plusul. Inertialul trebuie sa fie la tine pe la picioare pe stalp. Dar daca zici ca nu era legat la baterie, nu are treaba. Masa probabil are vreun contact ruginit. Sa legi masa f bine caci daca nu, o sa fie alimentata pompa insuficient si o sa te miri de ce nu are putere masina, sau ca porneste greu, etc ( presiune scazuta in rampa de injectoare ) si o sa iti schimbe mecanicii la piese pe ghicite pana te plictisesti. Editat Iunie 26, 2014 de madcox Link spre comentariu
Fulgerik Postat Iunie 26, 2014 Partajează Postat Iunie 26, 2014 am gasit plusul,e nu era legat pe baterie,minus tot nu am dar porneste daca il pun de pe caroserie,tre sa fie intrerupt pe undeva de la impact,sau declansat vreun intrerupator inertial si nu dau eu de el dar oricum in mare am rezolvat problema,multumesc.O problema similara am avut cu un Renault Clio acum 20 ani,pompa nu avea traseu spre masa. Am cautat si am gasit traseul intrerupt in lampa stop stanga, lampa era lovita si crapata.Ca masura de precautie pentru oprirea pompei in caz de accident traseul de masa era inseriat cu un traseu metalizat pe corpul de plastic al lampilor stop.Ulterior am mai reparat tot un Clio care avea acel traseu metalizat intrerupt prin coroziune. Link spre comentariu
Vizitator marcello Postat Iulie 11, 2014 Partajează Postat Iulie 11, 2014 am gasit intrerupatorul inertial,e langa scaunul soferului si are o pompa desenata pe el,initial am crezut ca e de la capacul de la rezervor pt modelele mai echipate cu deschidere electrica.de acolo se intrerupe - si nu plus cum spunea cineva Link spre comentariu
madcox Postat Iulie 11, 2014 Partajează Postat Iulie 11, 2014 Eu ziceam. Sa inteleg ca intrerupe masa!? Era declansat inertialul sa inteleg? Link spre comentariu
Vizitator marcello Postat Iulie 11, 2014 Partajează Postat Iulie 11, 2014 da, masa o intrerupe,am mers dupa firul de masa de la pompa inapoi sa vad unde duce si surpriza duce la acel buton...am apasat pe el si s-a rezolvat problema,multumesc oricum pt ajutor Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum