DiCK Postat Iunie 25, 2014 Partajează Postat Iunie 25, 2014 Salutare, Ca masina de serviciu conduc ocazional un passat din 97 1.6 Benzina Break. Ca urmare a faptului ca aceasta masina este folosita mai rar, s-au infundat scurgerile de apa de sub baterie, si cum in ultimul timp a plouat abundent, apa a intrat in masina, inundand partea stanga si in fata si in spate. De atunci inchiderea centralizata functioneaza defectuos. Intrebarea mea este, unde se afla centrala de inchidere centralizata. Am cautat in bord sub volan si nu am gazit nimic care sa semene cu o centrala de inchidere centralizata. Multumec, Numai bine, A D I Link spre comentariu
madcox Postat Iunie 25, 2014 Partajează Postat Iunie 25, 2014 (editat) Salutare. La Passat si la anumite modele Skoda modulul comfort ce se ocupa de inchidere, geamuri, trapa si alte nebunii, si se afla.... sub picioarele soferului. Din aceasta cauza problema ta este foarte intalnita la respectivele masini datorita infiltratiilor de apa. Unii au reusit sa le resusciteze desfacandu-le si curatand contactele si circuitele corodate sau refacerea unor fire desfacute. Esti un caz fericit ca nu iti functioneaza doar inchiderea. Mai trist este sa iti ramana geamul deschis, si pana nu rezolvi problema iti sugerez sa nu deschizi geamurile cu comanda electrica. Pentru toate astea trebuie sa le multumim inginerilor germani pentru aceasta problema comuna ( doar una dintre ele ) ce se regaseste la conservele din grupul VAG. Vezi linkurile de mai jos ptr ajutor, si sa ne spui ce ai rezolvat. Spor la treaba. http://www.headfuzz.co.uk/vw_ccm http://natnkat.wordpress.com/writing/how-to-repair-the-comfort-control-module-ccm-for-the-volkswagen-passat/ http://s285.photobucket.com/user/mcglock910/media/Convenience%20control%20Module%20TDI%202005%20Passat/DSC01005.jpg.html http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=265152&page=2 Editat Iunie 25, 2014 de madcox Link spre comentariu
dancostea2002 Postat Iunie 26, 2014 Partajează Postat Iunie 26, 2014 nefericita amplasare!si in spirit german ,sunt perseverenti,au pastrat aceeasi amplasare si la multe din noile modele.totusi nu-i intrec pe cei din grupul PSG,aici incep adevaratele fantezii. Link spre comentariu
madcox Postat Iunie 26, 2014 Partajează Postat Iunie 26, 2014 Da, stiu ca au pastrat acelasi loc desi s-a aflat problema de la Passat B5. Lucru nemtesc dom'le. ) Link spre comentariu
DiCK Postat Iulie 9, 2014 Autor Partajează Postat Iulie 9, 2014 Personal am o masina italiana, si eu credeqam ca italienii sunt cu probleme. Azi ma apuc sa desfac, am observat intre timp ca nu mai porneste. Imobilizatorul se afla in aceeasi centrala? Link spre comentariu
madcox Postat Iulie 9, 2014 Partajează Postat Iulie 9, 2014 (editat) Teoretic nu. Imobilizatorul trebuie sa se afle incorporat in ECU. Cum este exact la tine nu stiu exact. Cum se manifesta cand nu porneste? Nu invarte electromotorul, sau cum? Daca este o problema de imobilizator trebuie sa iti clipeasca in bord un martor cu o cheie si o masina. vezi link: Cat despre treaba cu italienele, stai linistit ca nu mai exista marca fara probleme. Aia cu italienele este cumva mit. Au avut si au probleme, dar nu mai mult decat restul marcilor, poate chiar din contra. Numai ca fiecare isi lauda masina aruncand cu noroi in altele fara sa cunoasca. La fel si referitor la piese; daca intrebai pe cineva de italiene incepea sa spuna ca sunt scumpe piesele, ca o fi, ca o pati, etc, dar daca cauti pe internet preturile o sa constati ca sunt la fel ca la restul si poate chiar mai ieftine la anumite repere. Decat nemteasca ( ceva din grupul VAG ) mi-as lua oricand o italiana. Editat Iulie 9, 2014 de madcox Link spre comentariu
DiCK Postat Iulie 9, 2014 Autor Partajează Postat Iulie 9, 2014 nu se aprinde martorul respectiv. Voi mai verifica maine. Intre timp am dat jos centrala de confort si este praf. In special pinii din mufe corodati. Restul cablajului este putin oxidat dar pare ok. Maine incerc sa repar mufele care sunt pe masina. Si acolo sunt probleme. Sper sa reusesc sa o fac sa mearga. Mai ramane sa vad si pe unde intra apa. Pentru ca daca nu rezolv problema cu apa, degeaba repar centrala. Multumesc mult pentru sfaturi si indicatii, au fost de mare ajutor. Numai bine, A D I Link spre comentariu
madcox Postat Iulie 9, 2014 Partajează Postat Iulie 9, 2014 In mai toate cazurile cu centrala aceea afectata de apa infiltratiile aveau loc datorita unor scurgeri infundate; probabil cele desfundate de tine. Vezi ce zic oamenii aceia prin linkuri si asigura-te ca de acolo se trage buba. Cat despre pornitul motorului, daca invarte dar nu porneste asigura-te ca auzi pompa de benzina la punerea contactului si ca ai scanteie. Daca ai pe cineva cu un vag-com este si mai bine. Daca nu ii dai de cap revino aici si incercam sa o dregem cumva fara sa dai bani la ghicit pe la diversi mesteri. Spor la treaba. Link spre comentariu
dancostea2002 Postat Iulie 10, 2014 Partajează Postat Iulie 10, 2014 pt Dick:nu putem vorbi la general (,,masina italiana").spune concret ce marca ,ce an,ce motorizare si vei primi informatii utile. clipeste becul cu code chei dupa punerea contactului? Link spre comentariu
DiCK Postat Iulie 10, 2014 Autor Partajează Postat Iulie 10, 2014 (editat) @dancostea2002, a mea personala nu are probleme, este vorba doar de acest passat de serviciu, acum nu mai vrea nici sa porneasca. Imi cer scuze daca nu m-am facut inteles din prima. Azi am desfacut si instalatia electrica, si se pare ca acele conexiuni care sunt facute exact acolo unde este centrala, au oxidat si au cedat. Asta se pare ca este poblema, din cauza acelor conexiuni intrerupte, cred, ca pompa de alimentare nu isi mai face treaba. Ca simptome, electromotorul invarte, dar nu porneste, de acolo am tras concluzia ca este ceva legat de alimentare. Cand am lasato motorul mergea perfect, si acum cand am vrut sa o pornesc, nu mai pornea. Editat Iulie 10, 2014 de DiCK Link spre comentariu
madcox Postat Iulie 10, 2014 Partajează Postat Iulie 10, 2014 Adica nu auzi pompa de alimentare cand pui contactul? Link spre comentariu
DiCK Postat Iulie 10, 2014 Autor Partajează Postat Iulie 10, 2014 (editat) Nu aud pompa de alimentare, dar sincer sa fiu nici pana acum nu am auzit-o. Ori este foarte silentioasa, ori nu am fost eu foarte atent. Acum caut o solutie de sertizare a cablurilor super seal ca sa nu mai oxideze conexiunile. Cred ca le lipesc cu letconul si le bag in thermofit waterproof Editat Iulie 10, 2014 de DiCK Link spre comentariu
madcox Postat Iulie 10, 2014 Partajează Postat Iulie 10, 2014 Trebuie sa se auda un bazait cateva secunde la punerea contactului in interiorul masinii, si se aude mai clar pe locurile din spate. In functie de cum este situatia la tine cred ca poti utiliza ca sigilare si poxipol, numai ca nu mai poti umbla ulterior acolo caci este greu de indepartat. Link spre comentariu
DiCK Postat Iulie 14, 2014 Autor Partajează Postat Iulie 14, 2014 :( la ultima ploaie a intrat din nou apa in ea. cei drept mai putina dat tot a fost apa. Am inceput sa desfac tot ce am putut in fata parbrizului si se pare ca am gasit problema, cutia cea neagra in care este montat ECU motor nu era prinsa bine de caroserie, si printre ea si caroserie in care este o gaura maricica, prin care trec niste cabluri, intra apa inauntru. Am fixato bine, acum astept din nou sa se usuce interiorul. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum