Lonerider Postat Octombrie 10, 2018 Partajează Postat Octombrie 10, 2018 Va salut. As fi interesat, daca ma poate ajuta cineva, cu datele constructive ale autotransformatorului de alimentare, varianta cu dioda si rezistenta (daca mai sunt si alte variante constructive) si de un difuzor pentru modelul identic, cu cel din topicul anterior, la carcasa exterioara, S632A2. Multumesc. Link spre comentariu
Lonerider Postat Octombrie 11, 2018 Partajează Postat Octombrie 11, 2018 (editat) Multumesc pentru datele costructive. Aceasta schema o am si eu. Mai trebuie sa gasesc un difuzor, as pune unul original. Cel demontat nu mai are membrana... Mai sunt si unii condensatori ce trebuie schimbati, de astia nu imi fac probleme. Cum pot curati panza? Este intreaga, fara rupturi, dar murdara... Editat Octombrie 11, 2018 de Lonerider Link spre comentariu
nicolae57 Postat Octombrie 11, 2018 Partajează Postat Octombrie 11, 2018 49 minutes ago, Lonerider said: Multumesc pentru datele costructive. Aceasta schema o am si eu. Mai trebuie sa gasesc un difuzor, as pune unul original. Cel demontat nu mai are membrana... Mai sunt si unii condensatori ce trebuie schimbati, de astia nu imi fac probleme. Cum pot curati panza? Este intreaga, fara rupturi, dar murdara... Pânza este lipita cu clei de oase.Demontezi panoul frontal și îl ții la abur 5-10 minute.O desprinzi de pe panou și o speli.Daca nu ai clei de oase se poate lipii și cu aracet . Link spre comentariu
doru3160 Postat Octombrie 11, 2018 Partajează Postat Octombrie 11, 2018 Singura problema este sa nu uite ca intra (puternic) la apa. Daca o usuca neintinsa, posibil sa nu-i mai ajunga pt tot panoul. Link spre comentariu
QQme Postat Octombrie 11, 2018 Partajează Postat Octombrie 11, 2018 Va pot da un difuzor ,si un trf. retea de Carmen 3,(dif. are capac de aluminiu pe magnet) 60 lei. Link spre comentariu
Lonerider Postat Octombrie 31, 2018 Partajează Postat Octombrie 31, 2018 (editat) Va salut. Pana acum am reusit sa inlocuiesc piese arse, crapate, defecte. Cu alte cuvinte, am reusit sa pornesc, oarecum, sasiul (autotraf, tensiuni...), din pacate am probleme cu OT-ul. Primarul intrerupt, asa ca l-am demontat pentru rebobinare. Nu pot scoate spirele pentru a le numara, ca se farama sarma. Stie cineva ce numar de spire avea OT-ul original, de 2.9 cm2, in infasurarea primara sau il pot calcula pentru un Ra - 4k? Multumesc. Am montat, pentru teste, un OT de la ceva Telefunken de prin anii '50, dar se aude doar pe UM, sunet destul de slab si usor distorsionat. UL si US sunt mute. Editat Octombrie 31, 2018 de Lonerider Link spre comentariu
darius_bv Postat Octombrie 31, 2018 Partajează Postat Octombrie 31, 2018 Va pot da si eu un difuzor, este scos de la Darclee. Va costa doar transportul. Numai bine! Link spre comentariu
Lonerider Postat Noiembrie 1, 2018 Partajează Postat Noiembrie 1, 2018 21 hours ago, darius_bv said: Va pot da si eu un difuzor, este scos de la Darclee. Va costa doar transportul. Numai bine! 120mm/68mm are acest difuzor la gauri. Cel/e de la Darclee, desi au aceeasi forma constructiva, parca sunt mai mari, din cate imi amintesc de la doua Darclee-uri ce mi-au trecut prin mana. Poate ma insel. Ce am constatat astazi: daca e alimentat la retea, volumul audio este mic, daca trag stecherul din priza cu clapa unei frecvente apasata, volumul creste considerabil pentru scurt timp, pana se racesc filamentele / descarca condensatorii. Ce fenomen e asta? Link spre comentariu
darius_bv Postat Noiembrie 1, 2018 Partajează Postat Noiembrie 1, 2018 167/64mm Sunt putin mai mari, intr-adevar, dar se pot adapta. Link spre comentariu
Lonerider Postat Noiembrie 1, 2018 Partajează Postat Noiembrie 1, 2018 Mai caut difuzor. Nu as vrea sa-l modific inca. Multumesc si pentru oferta si @nicolae57 pentru datele OT. Link spre comentariu
Lonerider Postat Noiembrie 9, 2018 Partajează Postat Noiembrie 9, 2018 (editat) Vă salut. Am reuşit să mă plafonez în revigorarea acestui aparat. Am rebobinat transformatorul de ieşire, cu datele constructive, afişate într-o postare, mai sus. Am înlocuit majoritatea condensatorilor electrolitici şi nepolarizaţi (mai puţin cei plachetă şi cei IPRS tubulari argintii de pe ansamblul clapelor), cu valori exacte sau foarte apropiate (50µ=47µ, 5µ=4,7µ, etc) şi unele rezistenţe, găsite întrerupte (sau cu alte valori faţă de cele din schemă). Dioda redresoare, originala (E250C70), nu mai exista şi am montat 1N4007. Am repornit aparatul, la fel funcţionează doar pe UM, are recepţie bună, dar sunetul este destul de (sau foarte) distorsionat. Nu cunosc starea tuburilor, au fost în aparat, nu arată argintate sau afumate. Toate sunt din seria cu E, mai puţin finalul, care este "echivalentul" sovietic 6Ф3П. Am măsurat tensiunile în punctele marcate pe schemă şi am constatat valori diferite (cam mari), faţă de ce ar trebui măsurat. Autotransformatorul este original, am scăpat să nu-l rebobinez. În reţeaua electrică am 235Vca. Un mare semn de întrebare este tensiunea măsurată în catodul pentodei tubului final, care este de 1,2V faţă de 12V, cât apare în schemă (sau e o greşală în schemă). O altă chestie cu care nu m-am înteles şi mă cam depăşeşte este că nu reuşesc să înţeleg graficul claviaturii, din partea de jos a schemei şi nu reuşesc să-l transpun pe claviatură, adică de unde şi cum se numără contacţii. Dacă mă poate ajuta cineva, băbeşte sau marcaţi pe poza care incerc să o ataşez. Ataşez şi schema, cu valorile tensiunilor măsurate şi trecute lângă chenarele punctelor de măsurare, poate mă puteţi sfătui ce să mai încerc. O să caut şi un set de tuburi dintr-un alt tip de apara, care este funcţional... Mulţumesc. Editat Noiembrie 9, 2018 de Lonerider Link spre comentariu
+_Florin_+ Postat Noiembrie 9, 2018 Partajează Postat Noiembrie 9, 2018 Tensiunea in catodul pentodei finale trebuie să fie de 12V, in niciun caz 1 . 2 V ! O cădere de tensiune de 12V pe rezistenta de 300 ohmi din catod înseamnă un curent de catod de aprox 40 mA ceea ce e perfect normal pentru 6F3P / ECL82. Dacă consulți datasheet-ul acestor tuburi vei vedea cat trebuie sa fie negativarea g1 pentru diverse tensiuni anodice și de ecran (g2). In niciun caz 1.2V că nu e trioda preamplificatoare. Negativarea reprezinta de fapt căderea de tensiune pe rezistenta din catod. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum