Vizitator theSaint Postat Decembrie 13, 2006 Partajează Postat Decembrie 13, 2006 ceea ce cauti tu este un regulator de presiune mecanic . . . .se gaseste imediat dupa pompa de benzina la multe modele de masini mai vechi cu injectie . . .anii 80-90.Sau eu am mai facut o chestie la un BMW pe carburator care avea aceiasi problema . . .am inseriat pompa cu o rezistenta de aeroterma si a scazut mult turatia . . .oricum solutia cu regulatorul este cea mai eleganta.Si eu am asa ceva pe dacie si e reglat la 0.4 BAR . . .cand intra turbina presiunea creste printr-o comanda vacuumatica aplicata regulatorului.Multumesc pentru raspuns. O sa incerc sa ma interesez si de acest regulator de presiune mecanic. In ceea ce priveste rezistenta de la aeroterma, poti sa imi dai mai multe detalii? E posibil sa fie o solutie mai rapida. Link spre comentariu
DexTer Postat Decembrie 16, 2006 Partajează Postat Decembrie 16, 2006 Ce model este pompa ?Ce scrie pe ea ?treaba cu regulatorul de tensiune este putin mai complicata si mai scumpa.Regulatoarele liniare de tensiune nu prea sunt indicate ,deoarece tensiunea de intrare trebuie sa fie mai mare decat tensiunea de iesire si puterea disipata este mare. Daca vrei 9V la iesire regulatorul trebuie sa ai la intrare 12V ,daca tensiunea la baterie scade la 10-9V (circuitul de incarcare nu mai functioneaza) la iesirea regulatorului nu vei mai avea 9V si pompa de benzina nu mai merge(unele pompe nu mai merg sub 9V). Singura solutie (destul de scumpa aproape cat o pompa) este un regulator in comutatie UP/Down care va mentine tensiune de iesire constanta in functie de o anumita variate a tensiuni de intrare. Curentul regulatorului trebuie sa fie de minim 7A.Cea mai ieftina solutie este cea mecanica ori cu teul ori cu regulator de presiune pe iesirea pompei. De ce nu ai luat o pompa de benzina pt damas (150 ron) si te-ai complicat cu una pt injectie ? Link spre comentariu
Vizitator theSaint Postat Decembrie 16, 2006 Partajează Postat Decembrie 16, 2006 Ce model este pompa ?Ce scrie pe ea ?treaba cu regulatorul de tensiune este putin mai complicata si mai scumpa.Regulatoarele liniare de tensiune nu prea sunt indicate ,deoarece tensiunea de intrare trebuie sa fie mai mare decat tensiunea de iesire si puterea disipata este mare. Daca vrei 9V la iesire regulatorul trebuie sa ai la intrare 12V ,daca tensiunea la baterie scade la 10-9V (circuitul de incarcare nu mai functioneaza) la iesirea regulatorului nu vei mai avea 9V si pompa de benzina nu mai merge(unele pompe nu mai merg sub 9V). Singura solutie (destul de scumpa aproape cat o pompa) este un regulator in comutatie UP/Down care va mentine tensiune de iesire constanta in functie de o anumita variate a tensiuni de intrare. Curentul regulatorului trebuie sa fie de minim 7A.Cea mai ieftina solutie este cea mecanica ori cu teul ori cu regulator de presiune pe iesirea pompei. De ce nu ai luat o pompa de benzina pt damas (150 ron) si te-ai complicat cu una pt injectie ? In primul rand, multumesc pentru raspuns. Pompa e Bosh, am comandata-o de la Timisoara, si mi s-a spus ca "e ceea ce imi trebuie", adica o pompa electrica pentru carburatie. Mi-a fost frica ca daca o trimit inapoi, nu o sa imi mai vad banii. Mi-ai trezit interesult cu "pompa de Damas". Chiar nu stiu mai nimic despre Damas-uri. Au asa ceva? Unde draq pot eu gasi piese pentru ele? Pe la reprezentanta Daewoo? Salutare, numai bine Link spre comentariu
DexTer Postat Decembrie 16, 2006 Partajează Postat Decembrie 16, 2006 Da doar Damas-ul are pompa electrica de benzina, si carburator. Este pompa externa nu trebuie sa stea in rezervaor ca la cele pe injectie. http://www.autodaewoo.ro/oferta.php?act ... d_model=11 codul 15100-80D00-000 http://www.autoware.ro/catalog.php?car_ ... mode=lista http://www.autoware.ro/catalog.php?car_ ... ode=plansa Link spre comentariu
DexTer Postat Decembrie 16, 2006 Partajează Postat Decembrie 16, 2006 incearca totusi sa schimbi cuiul pont de la carburator poate nu mai inchide bine. si pompa sa fie ceea ce iti trebuie. Pompa ai luat-o de la http://www.servmobile.com/contact.php ? Ca sa vezi daca e ceea ce iti trebuie trebuie sa faci testul cu manometrul. Si orice solutie adopti mecanica (teul sau regulatoru de presiune mecanic) sau electrica cu rezistenta de aeroterma tot nu scapi de manometru. Link spre comentariu
Vizitator theSaint Postat Decembrie 16, 2006 Partajează Postat Decembrie 16, 2006 incearca totusi sa schimbi cuiul pont de la carburator poate nu mai inchide bine. si pompa sa fie ceea ce iti trebuie.Pompa ai luat-o de la http://www.servmobile.com/contact.php ?Ca sa vezi daca e ceea ce iti trebuie trebuie sa faci testul cu manometrul.Si orice solutie adopti mecanica (teul sau regulatoru de presiunel mecanic) sau electrica cu rezistenta de aeroterma tot nu scapi de manometru. Da, pompa a fost luata de la dl. Cristian Augustin. Gasisem nr. de tel. intr-un ziar. Link spre comentariu
yo9hrb Postat Decembrie 17, 2006 Partajează Postat Decembrie 17, 2006 Sau cauta pompa electrica de Lastun. Lastunul nu avea retur si pompa era destul de inteligent construita. Cand depasea o anumita presiune, se oprea pana scadea presiunea. Are un electromagnet care actiona o pompa clasica de dacie. Avantajul este ca gasesti membrane si supape de schimb. Au fost 2 variante: cu comanda electromagnetului mecanica sau electronica. Link spre comentariu
rzone Postat Decembrie 17, 2006 Partajează Postat Decembrie 17, 2006 Nu stiu daca are relevanta, dar pompele din familia renault (mai nou si de logan) au returul pe corpul pompei (imersata) asa ca in fata vine un singur furtun. Link spre comentariu
Vizitator theSaint Postat Decembrie 18, 2006 Partajează Postat Decembrie 18, 2006 Nu stiu daca are relevanta, dar pompele din familia renault (mai nou si de logan) au returul pe corpul pompei (imersata) asa ca in fata vine un singur furtun.Pompa mea este una exterioara. Returul pe pompa submersibila nu ma ajuta cu nimic, decat in cazul in care as monta o astfel de pompa in rezervor. Daca as monta o pompa submersibila in locul pompei mele (in afara), tot ar trebuie sa ii pun retur. E super ciudat rezervorul meu, pentru ca nu vad nici un orificiu de retur. N-o fi avand... Link spre comentariu
rzone Postat Decembrie 18, 2006 Partajează Postat Decembrie 18, 2006 Pina la urma ai incercat sa vezi daca face fata obturatorul din carburator la presiunea pompei ? Link spre comentariu
Vizitator theSaint Postat Decembrie 19, 2006 Partajează Postat Decembrie 19, 2006 Pina la urma ai incercat sa vezi daca face fata obturatorul din carburator la presiunea pompei ?Am incercat si asta. Cuiul poantou nu face fata presiunii pompei. Am incercat chiar sa reglez inchiderea acestuia, dar degeaba. Link spre comentariu
d3ss3nn3 Postat Decembrie 24, 2006 Partajează Postat Decembrie 24, 2006 Incearca cu un presostat mi se pare cel mai simplu...... Link spre comentariu
Vizitator Ford_V6 Postat Decembrie 25, 2006 Partajează Postat Decembrie 25, 2006 inseriaz-o cu o rezistenta de la o aeroterma auto . . .rezistenta aia care da turatiile aerotermei . . .e o rezistenta din nichelina . . .sau cumpara nichelina si bobineaza pana ai turatia dorita . . . . Link spre comentariu
Vizitator theSaint Postat Decembrie 27, 2006 Partajează Postat Decembrie 27, 2006 inseriaz-o cu o rezistenta de la o aeroterma auto . . .rezistenta aia care da turatiile aerotermei . . .e o rezistenta din nichelina . . .sau cumpara nichelina si bobineaza pana ai turatia dorita . . . .Am mai primit un raspuns care imi recomanda o rezistenta de aeroterma. O sa incerc si cu asa ceva. Multumesc mult. Link spre comentariu
Vizitator theSaint Postat Decembrie 27, 2006 Partajează Postat Decembrie 27, 2006 Sarbatori fercitite la forumisti Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum