vali1969 Postat Iunie 15, 2014 Partajează Postat Iunie 15, 2014 Salutare la toata lumea Cu ceva timp in urma am relizat un litometru de pe un site rusesc care afiseaza pe un afisaj cu doua cifre benzina care mai este in rezervor. Toate bune si frumoase dar am intimpinat o problema si anume 1.Hexul postat afiseaza rezervorul plin la o tensiune de intrare in litometru de 0v sau aproape 0v si pentru rezervor gol intre 5v si 5,6v 2. La masina cind rezervorul este plin tensiunea este de 5v , 5v si ceva, iar cind rezervorul este gol tensiunea este 0 sau aproape 0 In consecinta rog pe cineva care se pricepe sa modifice hexul sa-l modifice pentru 0v rezervor gol si 5v rezervor plin Multumesc anticipat Atasez si arhiva cu schema hexuri si pcb pentru cei interesati litometru.zip Link spre comentariu
Vizitator proiect_01 Postat Iunie 15, 2014 Partajează Postat Iunie 15, 2014 Codul sursa lipseste, pune adresa de site. Link spre comentariu
vali1969 Postat Iunie 15, 2014 Autor Partajează Postat Iunie 15, 2014 http://bezkz.su/publ/shemy/dlya-avto/300399-11-1-0-399.html Link spre comentariu
vali1969 Postat Iunie 15, 2014 Autor Partajează Postat Iunie 15, 2014 Am gasit ceva la rusi dar nu stiu daca este ceea ce trebuie _Bak_2x_OA_.zip Link spre comentariu
Vizitator proiect_01 Postat Iunie 15, 2014 Partajează Postat Iunie 15, 2014 (editat) Ai incercat litrometrul realizat de userul francezu, mie mi s-a parut excelent. Pe pagina autorului rus spune ca rezorvorul trebuie sa fie gol ca sa incepi sa faci calibrarea, cand rezervorul este gol sau aproape gol apesi o data pe tasta si pui portul A0 la masa, torni 2 litri de combustibil (benzina, motorina) si apesi din nou tasta, pe display va afisa 02 si continui pana la umplerea rezervorului din doi in doi litri. Tu ai facut calibrarea litrometrului ? Editat Iunie 15, 2014 de proiect_01 Link spre comentariu
Vizitator iRoata Postat Iunie 15, 2014 Partajează Postat Iunie 15, 2014 Ai incercat litrometrul realizat de userul francezu, mie mi s-a parut excelent. Un link spre proiectul francezului respectiv ar fi fost de mare folos.... Link spre comentariu
Vizitator proiect_01 Postat Iunie 15, 2014 Partajează Postat Iunie 15, 2014 Vad ca nu mai are aceasi adresa, sigur ca site-ul a suferit modificari, noua adresa este: http://www.elforum.info/topic/46275-construire-litrometru-cu-pic-ajutor/?hl=litrometru Link spre comentariu
vali1969 Postat Iunie 16, 2014 Autor Partajează Postat Iunie 16, 2014 Ai incercat litrometrul realizat de userul francezu, mie mi s-a parut excelent. Pe pagina autorului rus spune ca rezorvorul trebuie sa fie gol ca sa incepi sa faci calibrarea, cand rezervorul este gol sau aproape gol apesi o data pe tasta si pui portul A0 la masa, torni 2 litri de combustibil (benzina, motorina) si apesi din nou tasta, pe display va afisa 02 si continui pana la umplerea rezervorului din doi in doi litri. Tu ai facut calibrarea litrometrului ? Am facut calibrarea, dar am simulat sonda din rezervor cu un semireglabil de 1k si am inceput cu cursorul la masa (0V=GOL) dupa care am apasat butonul , am miscat cursorul un pic spre + si iar am apasat butonul si tot asa pana a ajuns cursorul la + memorind de fiecare data. Dar daca fac asa calibrarea dupa asta oricum as roti semireglabilul pe afisaj arata 55 , daca fac calibrarea incepind de la + spre - dupa terminarea calibrarii si modific pozitia cursorului afisajul indica corect Link spre comentariu
Vizitator iRoata Postat Iunie 17, 2014 Partajează Postat Iunie 17, 2014 Cred ca ar trebui mai intai definite punctele de + si - ; nu e posibil ca, de fapt, sa fie doar inversate ? Adica indicatia de rezervor gol e cu GND la cursor sau cu +Vcc ? Link spre comentariu
10vid Postat Iunie 17, 2014 Partajează Postat Iunie 17, 2014 Nu se pot inversa referintele (+) si (-) . Cel putin referinta (-) e legata intern la GND. Am dezansamblat cu PICDisasm si modificat unul din hexurile rusului, adica am negat valoarea ce iese din ADC. 55L_blink_v2.HEX.txt 1 Link spre comentariu
Vizitator proiect_01 Postat Iunie 17, 2014 Partajează Postat Iunie 17, 2014 Nu se pot inversa referintele (+) si (-) . Cel putin referinta (-) e legata intern la GND. La asa ceva ma gandisem si eu, este o solutie simpla si ieftina, dar modificarea convenabila a hexului este binevenita, cu alte cuvinte se poate folosi si schema din atasament pentru hexul rusului. Cursorul se va lega la GND, iar +12V la portul A1 prin divizorul rezistiv astfel ca atunci cand pozitia cursorului se afla spre GND va indica 5V (adica gol) si cand va fi la +12V va indica 0V (adica plin) Link spre comentariu
Vizitator iRoata Postat Iunie 17, 2014 Partajează Postat Iunie 17, 2014 Exact asta ziceam si eu.... Link spre comentariu
vali1969 Postat Iunie 17, 2014 Autor Partajează Postat Iunie 17, 2014 Nu se pot inversa referintele (+) si (-) . Cel putin referinta (-) e legata intern la GND. Am dezansamblat cu PICDisasm si modificat unul din hexurile rusului, adica am negat valoarea ce iese din ADC. Esti meserias, hexul modificat de tine functioneaza cum am dorit eu , mii de multumiri si raman dator cu o bere mare de tot dupa ce o sa-l pun pe masina voi posta citeva poze Link spre comentariu
vali1969 Postat Iunie 18, 2014 Autor Partajează Postat Iunie 18, 2014 Am reusit sa-l termin, l-am construit cu componente smd deoarece trebuie sa il montez in bord si e cam mic locul Link spre comentariu
vali1969 Postat Iunie 21, 2014 Autor Partajează Postat Iunie 21, 2014 Am reusit sa-l montez in bord dar inca nu este calibrat Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum