Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Sflat alegere amplificator

Postări Recomandate

Buna ziua! Sunt student ( la electronica) si , in urma cu cateva zile , sistemul audio pe care-l aveam in camera de camin a suferit un soc mecanic si a fost distrus. Va rog sa ma indrumati in alegerea unui amplificator  care , impreuna cu niste boxe adevcate, ar suna bine intr-o camera de camin sau pe la petrecerile date pe aici(aprox 4mX5m). Mentionez ca as vrea sa realizez eu amplificatorul . Nu am prea multe proiecte in spate asa ca mi-as dori sa fie o schema cat mai simpla. va multumesc!

Imi cer scuze pentru eroarea de scriere din titlu ,dar nu stiu cum sa o corectez!

Editat de Mihainic93
Link spre comentariu
  • Răspunsuri 9
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Zile populare

pai alege sa iti construiesti cu lm1875. Are vreo 20 w. este arhisuficient pentru o camera de camin. :)

va multumesc pentru sfat!  cred ca as dori ceva pe la 40-50 W minim. . niste colegi de pe aici au o combina audio de vreo 70 rms ( cel putin asa scrie pe ea) si se aude excelent. cam pe acolo as vrea sa ajung si eu . 

Editat de Mihainic93
Link spre comentariu

Pentru o mica petrecere intr-un bloc sau camin (mai linistita asa...) trebuie vreo 105-108 dB (sau putin peste)!

Vreo 104dB(107dB cu 2 boxe) se obtin cu boxe cu SPL-ul de 89dB atacate cu 32-35W,, sau cu aproape 20W ( ~16W)cu unele boxe de 92dB

Un amplificator care acopera cerintele si chiar peste , care sa fie si usor de realizat , mie mi se pare Apex ax14.

http://www.elab.ph/forum/index.php?topic=41725.0

Exista multe variante trebuie doar  sa-ti alegi ,e plin net-ul...Si pe forum , aici ,sunt prezentate unele foarte bune! Cauta la scheme ! Poate ai si suport la unele..

Link spre comentariu

Pentru o mica petrecere intr-un bloc sau camin (mai linistita asa...) trebuie vreo 105-108 dB (sau putin peste)!