mishu_g Postat Iunie 9, 2014 Partajează Postat Iunie 9, 2014 (editat) Buna ziua Am si eu o problema cu motorul de frezare KRESS 6901. A cam venit timpul sa-i schimb rulmentii si nu am reusit sa desfac capacul de aluminiu (cel din partea unde este penseta) in care se afla acestia. Mai precis nu stiu cum se scoate axul rotorului din lagar. Daca este vreun cunoscator care a facut treaba aceasta solicit ajutor. Am cautat pe Gogu ... dar nu am gasit nici o documentatie in acest sens (de fapt nici macar nu stiu ce serie au acei rulmenti !!!) In atasament este manualul motorului. Multumesc. kress 6901_2.pdf Editat Iunie 9, 2014 de mishu_g Link spre comentariu
89-CEC Postat Iunie 9, 2014 Partajează Postat Iunie 9, 2014 Rulmentii sunt SKF 6002 :http://www.damencnc.com/images/products/fullsize/KressMainShaft.JPG Link spre comentariu
mishu_g Postat Iunie 10, 2014 Autor Partajează Postat Iunie 10, 2014 Rulmentii sunt SKF 6002 :http://www.damencnc.com/images/products/fullsize/KressMainShaft.JPG Da, este posibil sa fie acestia rulmentii insa ramane totusi problema cu procedura de demontare pentru a ajunge la ei. Stie cineva vreun service kress in romania ? Link spre comentariu
Administratori Badman Postat Iunie 10, 2014 Administratori Partajează Postat Iunie 10, 2014 Nu se mai executa service pentru acest model Link spre comentariu
mishu_g Postat Iunie 10, 2014 Autor Partajează Postat Iunie 10, 2014 Nu se mai executa service pentru acest model Vasile, m-ai lovit !!! Tu ai vandut scule Kress, nu ai totusi idee cum se scoate main shaft-ul ? Link spre comentariu
myshyk Postat Iunie 10, 2014 Partajează Postat Iunie 10, 2014 (editat) Service, service, dar nici numai repara nimeni?Sau nu e nimeni care sa stie cum se demonteaza? Ai demontat freza? Ma refer daca ai facut-o bucati, nu daca ai dat-o jos de pe masinarie. Editat Iunie 10, 2014 de myshyk Link spre comentariu
GEO 53 BN Postat Iunie 10, 2014 Partajează Postat Iunie 10, 2014 Uita-te atent la lagarul din capac.Sint unii(nemtii in general) care fixeaza rulmentul in lagar, cu o siguranta.Nimeni nu face cote atit de strinse incit sa nu poti scoate un rulment din lagar. Link spre comentariu
Administratori Badman Postat Iunie 10, 2014 Administratori Partajează Postat Iunie 10, 2014 Daca era model nou te ajutam sa-l trimiti la service dar asa... Link spre comentariu
mishu_g Postat Iunie 10, 2014 Autor Partajează Postat Iunie 10, 2014 Service, service, dar nici numai repara nimeni?Sau nu e nimeni care sa stie cum se demonteaza? Ai demontat freza? Ma refer daca ai facut-o bucati, nu daca ai dat-o jos de pe masinarie. Am incercat sa o demontez, capacul din spate iese usor insa cel de aluminiu din fata nu iese. Presupun ca are o siguranta cu care este prins main-shaft-ul pe axul rotorului. Este adevarat ca motorul este vechi insa merge foarte bine inca si e pacat sa il arunc pentru 2 rulmenti !!! Link spre comentariu
myshyk Postat Iunie 10, 2014 Partajează Postat Iunie 10, 2014 Ai scos periile? dupa ce le scoti, ar trebui sa poti da jos statorul, sa ramana doar rotorul cu capacul fata. Pune niste poze cu ansamblul capac fata/ rotor. Link spre comentariu
GEO 53 BN Postat Iunie 10, 2014 Partajează Postat Iunie 10, 2014 ................. dupa ce le scoti, ar trebui sa poti da jos statorul, sa ramana doar rotorul cu capacul fata....................................... Dupa parerea ta,asta rezolva problema scoaterii rulmentului din capac? Link spre comentariu
myshyk Postat Iunie 10, 2014 Partajează Postat Iunie 10, 2014 Da, asta poate rezolva problema, in functie de cum e fixat rulmentul in carcasa: cu siguranta, fara, doar prin presare, cu capac desupra, fara,..... etc.,etc., lucru care se poate vedea in momentul in care ai doar capacul cu rotorul infipt in rulment. Si nu vreau sa ma dau mare, ci incerc sa te ajut sa rezolvi problema, de la nivelul meu de cunostinte, nu sa ma ascund dupa deget, ca e prea vechi modelul, ca nu mai are garantie, ca nu mai exista meseriasi care sa poata face orice. Link spre comentariu
89-CEC Postat Iunie 10, 2014 Partajează Postat Iunie 10, 2014 Ai incercat sa o demontezi ? Cat de cat e explicat in grafic cum sunt componentele si ordinea lor de demontare. Incepi prin a demonta penseta, cele 3 suruburi dupa care desurubezi "Mainshaft"-ul. Uite aici inca o imagine a fresei. Ai acolo la reper 11 acea siguranta. Da-o jos si ar trebui sa iasa capacul.http://spareparts.kress-elektrik.de/en/catalogue/print_version.php?sel=460&img=1&artikelno=06080401&KRESS-SPAREPARTS=gol2qbd8ge5vm2tihgco0ih3v0 Link spre comentariu
mishu_g Postat Iunie 10, 2014 Autor Partajează Postat Iunie 10, 2014 Ai incercat sa o demontezi ? Cat de cat e explicat in grafic cum sunt componentele si ordinea lor de demontare. Incepi prin a demonta penseta, cele 3 suruburi dupa care desurubezi "Mainshaft"-ul. Uite aici inca o imagine a fresei. Ai acolo la reper 11 acea siguranta. Da-o jos si ar trebui sa iasa capacul.http://spareparts.kress-elektrik.de/en/catalogue/print_version.php?sel=460&img=1&artikelno=06080401&KRESS-SPAREPARTS=gol2qbd8ge5vm2tihgco0ih3v0 Posibil sa fie asa si la mine atat doar ca motorul meu are 4 suruburi. Saptamana aceasta ajung pe la atelier si mai fac o incercare. Multumesc tuturor fie chiar si pentru o parere ! Cateodata conteaza ! Link spre comentariu
GEO 53 BN Postat Iunie 10, 2014 Partajează Postat Iunie 10, 2014 Siguranta alezaj de fixare a rulmentului in capac,este la pozitia(reper)5.Reperul 9 este montat pe rulment,reper 6 si fixat cu ajutorul sigurantei arbore,reper 4. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum