vasile1312 Postat Iunie 9, 2014 Partajează Postat Iunie 9, 2014 va salut . stie cineva pe care dintre cele 4 fire (2 albe 1 gri 1 negru) ale sondei lambda la auto solenza se pune osciloscopul pentru verificare ? ceva oscilograme cam cum ar trebui sa arate acel semnal. multumesc. Link spre comentariu
madcox Postat Iunie 11, 2014 Partajează Postat Iunie 11, 2014 (editat) La alti senzori de oxigen cu aceleasi culori ar fi cam asa: Cele doua albe sunt pentru incalzitor negru - semnal catre ECU gri/maro - masa Daca faci proba pe banc ( adica cu firele deconectate de la masina ca sa nu existe riscul sa gresesti ceva si sa arzi calculatorul, dar totusi la locul ei pe evacuare ) sa o incalzesti inainte. Ex de testare cu multimetrul daca dai sonda jos: Editat Iunie 11, 2014 de madcox Link spre comentariu
vasile1312 Postat Iunie 12, 2014 Autor Partajează Postat Iunie 12, 2014 multumesc mult madcox Link spre comentariu
madcox Postat Iunie 12, 2014 Partajează Postat Iunie 12, 2014 Cu placere. Sa ai spor la treaba si sa ne spui ce ai rezolvat. Toate cele bune. Link spre comentariu
vasile1312 Postat Iunie 18, 2014 Autor Partajează Postat Iunie 18, 2014 (editat) am testat-o direct pe masina cu osciloscopul semnalul este cam sinusoidal cu zgomot mult in rest este ok alceva este de vina (mjros de gaze nearse si pe benzina si pe gpl) initial am crezut ca sonda-i de vina. Editat Iunie 18, 2014 de vasile1312 Link spre comentariu
madcox Postat Iunie 19, 2014 Partajează Postat Iunie 19, 2014 Pai semnalul la sonda lambda este sinusoidal. In accelerare trebuie sa se duca in 0,8 si apoi sa compenseze. Daca nu urca la valoarea aceea este o problema. Ce valoare iti arata la relanti si in turatie? Oscila egal intre 0.8 si 0,1, sau statea mai mult intr-una din valori? Adica iti miroase a combustibil nears? Incearca sa dai mai multe informatii. Motorul merge uniform si la relanti si in sarcina? Ai probleme cu ajungerea acestuia la temp optima de functionare? Trebuie pe traseul de admisie sa ai sonda MAF ce citeste debitul de aer. Demonteaza-o si curat-o cu spray de contacte sau de placute, dar cu grija. De asemenea, sa te asiguri ca dupa sonda-spre motor sa fie traseul etans. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum