morocanosul Postat Martie 16, 2015 Autor Partajează Postat Martie 16, 2015 (editat) @andrei stefan:Ai dreptate! Daca platesc un abonament,trebuie sa-mi asigure serviciile prevazute in contract!! Punct.Orice defectiune apare,este treaba LOR,dar pana vine depanarea...pierzi...TIMP,NERVI..etc! Depinde ce tip de infrastructura au in zona respectiva, mai peste tot s-au aruncat sa traga fibra, partea business am observat ca pe ici pe colo au lasat-o pe sarma chioara, de aici si frecventele caderi. Tocmai de unde iau banii cei mai multi nu prea ii intereseaza sa impace clientul. De multe ori am incercat sa le inteleg strategia dar fara niciun rezultat, cam dau cu mucii in fasole. Se pare ca nu cunosti, vorba aceea(sloganul ceausist),:Clientul nostru,stapanul nostru! In traducere,Spaga vorbeste! Sau...nu ai dat niciodata..."o mica atentie"...nimanui?? Editat Martie 16, 2015 de morocanosul Link spre comentariu
Vizitator andrei stefan Postat Martie 17, 2015 Partajează Postat Martie 17, 2015 Este pe fibra optica reteaua. Link spre comentariu
scieriro Postat Martie 17, 2015 Partajează Postat Martie 17, 2015 Am avut si eu o problema de genul asta, in buricul targului in Bucuresti, retea tot pe fibra, business, la fel pica destul de des, au monitorizat cateva zile nu au descoperit nimic. Parerea mea este ca au echipamente ieftine sau defecte pe parcurs care fac problemele respective sau sunt prea bine configurate incat iti blocheaza portul catre tine fiindca detecteaza aflux de pachete. Pana la urma s-a descoperit ca nu era de la rds ci de la un switch cu management care inchidea porturile cand atingea anumite nivele de pachete(stormcontrol), asta din cauza ca daca dadeai drumul la un port scanner se oprea portul. Ideea este fii sigur ca nu ai probleme interne mai inainte(fiindca macar in cazul asta le rezolvi rapid), sunt servicii care monitorizeaza uptime-ul la site-uri, IP-uri, etc.. pui pe conexiune un pc sa raspunda la un ping continuu, traceroute, etc...si mai apoi poti sa te si certi cu berbecii de la suport. Link spre comentariu
Vizitator andrei stefan Postat Martie 17, 2015 Partajează Postat Martie 17, 2015 Am conectat un laptop(2 zile) fix in modemul lor si am rulat un program de monitorizare. E jale. Intreruperi la greu. Initial am crezut ca am probleme la mine. Acum am UPC conectat la intreaga mea retea si nu am nicio problema de circa o saptamana. La RDS au fost probleme din prima zi,i-am sunat,cica au verificat,e totul ok la ei in sistem,dar la mine e jale. Daca si eu mi-as trata clientii in felul asta ,as muri de foame. Dar,de'...ei isi permit. Link spre comentariu
morocanosul Postat Martie 17, 2015 Autor Partajează Postat Martie 17, 2015 Deci cu acelasi echipament(computer..etc),in retaua RDS mergea prost si la UPC merge perfect? Alte persoane din zona ta conectate la RCS, au avut probleme similare?? Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum