Toni Marginean Postat Decembrie 25, 2015 Autor Partajează Postat Decembrie 25, 2015 La multi ani si la multi bani, Toni Paiiiiiiiiiiii se pune praful pe aici ,mai pune o zicatoare un colind .......ceva Multumesc! Am vrut sa vad daca totusi din atatia cati citesc nu s-a gasi careva sa mai posteze! Mai astept pana deseara. Link spre comentariu
Toni Marginean Postat Decembrie 26, 2015 Autor Partajează Postat Decembrie 26, 2015 Reproduc integral fara interventii textul primit de la un prieten: Oare asa sa fie? IN SFARSIT !!!In anul 1972, eram in Anglia, cu ing.Popa de la ISCIR Brasov in interes de serviciu. Intr-o zi ne aflam intr-o escursie, de dumineca, stand la o masa de pranz, cu o familie de oameni mai in varsta, englezi. Noi vorbeam romaneste. La un moment dat, domnul, ne intreaba:"In ce limba vorbiti?" I-am spus, ca in lb. romana. Suntem romani. La mirarea lui, i-am aratat pasapoartele. Era uimit. "Nu se poate. Vorbiti galeza veche!" Ne-a repetat cateva cuvinte ce le auzise de la noi. Am ramas uimiti, si-n prima faza, parca, speriati. Ajunsi in tara am mai povestit unor cunoscuti povestea si, vazand uimirea si neincrederea lor, n-am mai vorbbit despre acest subiect.Azi sun bucuros ca pot sa vorbesc din nou despre acest episod. Va multumesc ca ati avut rabdare sa cititi cele scrise de mine. G.Tiru---Date: Friday, January 9, 2015, 11:20 PMAUZITI MINUNE! desi citisem demult despre aceasta, ma bucur ca au inceput sa iasa la iveala toate cele legate de daci, geti, ..(chiar si duch=olandez vine de la dacul nostru), originile noastre care n-au nici o treaba cu romanii(italienii) sau latinii si ca sint inca zone pe glob(Africa Centrala, interiorul Indiei, Franta, Belgia, America de Sud ...) unde se vorbeste f clar un dialect ce seamana perfect cu lb.noastra romaneasca! ia de vedeti mai jos! ``TATĂL NOSTRU`` in lb celtă, dialectul vb. in Tara Galilor / Wales din Regatul Unit (Publicat de către istoricul englez J.Chamberlayn in anul 1715 / `Dacia Magazin` nr 5, iunie 2003).`` Poerinthele nostru, cela ce esti en cheri Svintzasca-se numele Teu Vie emperetzia Ta Facoesa voe Ta En tzer asa si pre poement Poene noastre datorii le noastre Cum si noi le loesoem datornicilor nostri Si nu dutze pre noi la ispitire Tze ne mentuieste pre noi de vi©leanii ! `` ......... Amin .........Deşi scris aproape în lb română*, acest text păstrează o mulţime de arhaisme gramaticale, TOATE găsite şi ăn textele `tăblţtelor`!Interesant: NU se întrebuinţează aproape deloc `comprimarea cuvintelor`- element specific lb dace / gete!* La sfârşitul sec XIX, citind acet text, istoricul...ungur Samuil Kolescri, afirma : ``Românii de la Dunăre şi celţii din Wales vorbesc una şi aceeaşi limbă!``.... Link spre comentariu
gica70 Postat Decembrie 26, 2015 Partajează Postat Decembrie 26, 2015 "Vorbiti galeza veche!" Ne-a repetat cateva cuvinte ce le auzise de la noi. Am ramas uimiti, si-n prima faza, parca, speriati. Ajunsi in tara am mai povestit unor cunoscuti povestea si, vazand uimirea si neincrederea lor, n-am mai vorbbit despre acest subiect." Da, ni s-au ascuns o multime de informatii cu si fara intentie. Asa cum au inceput sa nu mai fie secrete conturile elvetiene ar trebui facut acelasi lucru si cu toate izvoarele istorice si, poate cel mai important lucru, sa alocam sume mari cercetarilor pe aceasta tema..dar dupa cum am vazut bugetul, slabe sanse. Deasemenea trebuie puse in valoare descoperirile recente; ar fi o atitudine criminala daca nici aceste dovezi ale noastre, certificate de cercetatori recunoscuti, nu sunt facute cunoscute, chiar impuse, massmediei internationale. Link spre comentariu
Toni Marginean Postat Decembrie 28, 2015 Autor Partajează Postat Decembrie 28, 2015 Discurs rostit de către Geert Wilders, preşedintele Partidului Libertăţii din Olanda, membru al Parlamentului olandez, în faţa adunării unor factori politici internaţionali, la unul din cele mai exclusiviste şi mai renumite hoteluri din New York, cunoscutul "Four Seasons", în toamna anului 2009 Dragi prieteni, Vă mulţumesc foarte mult pentru că m-aţi invitat. Vin în America cu o misiune. Nu este totul bine în lumea veche. Se conturează un imens pericol şi este foarte greu să fii optimist. S-ar putea să ne aflăm în faza finală a islamizării Europei. Acesta nu este numai un pericol actual şi transparent pentru însuşi viitorul Europei, ci un pericol pentru America şi pentru întreaga supravieţuire a Vestului. Statele Unite constituie ultimul bastion al civilizaţiei apusene care ar înfrunta o Europă islamică. Mai întâi, voi descrie situaţia existentă pe teritoriul Europei, iar apoi voi spune câteva cuvinte despre Islam. Europa, pe care dumneavoastră o cunoaşteţi, este în schimbare. Dvs. aţi văzut, probabil, evenimente importante, anumite semne. Dar în toate aceste oraşe, uneori la numai câteva case distanţă de destinaţiile dumneavoastră turistice, este o cu totul altă lume. Este o lume a societăţii paralele create de imigrarea musulmană în masă. Pretutindeni în Europa se ridică o nouă realitate: întregi cartiere musulmane, unde rezidă sau, măcar, poate fi văzută foarte puţină populaţie indigenă. Şi dacă este, ajunge s-o regrete. Şi acest lucru este valabil chiar şi pentru poliţie. Este o lume a eşarfelor pe cap, o lume în care femeile se preumblă într-o ţinută în care nu li se vede faţa şi cu o droaie de copii după ele, iar soţii lor, sau dacă preferaţi proprietarii lor de sclavi, păşesc cu trei paşi înaintea lor. Ai moschei la multe colţuri de stradă. Prăvăliile au semne pe care nici dumneavoastră şi nici eu nu le putem citi. Cu greu veţi găsi vreo activitate economică.Există ghetouri musulmane, controlate de fanatici religioşi. Există cartiere musulmane şi ele cresc ca ciupercile în toate oraşele de-a curmezişul Europei. Acestea sunt construcţiile de blocuri pentru controlul populaţiei crescânde a Europei, stradă cu stradă, cartier cu cartier, oraş cu oraş. Există acum mii de moschei în toată Europa. Cu congregaţii mai largi decât în bisericile creştine. Şi în fiecare oraş european există planuri de a construi supermoschei care să facă să pară şi mai pitice fiecare biserică în acea regiune. Semnalul este evident: Noi dominăm! Multe oraşe europene sunt deja pe un sfert musulmanizate: luaţi doar Amsterdamul, Marsilia sau Malmo în Suedia. În multe oraşe, majoritatea populaţiei sub 18 ani este musulmană. Parisul este acum înconjurat de un cerc de cartiere musulmane. Mohamed, este acum cel mai popular nume în rândul băieţilor, în multe oraşe. În unele şcoli elementare din Amsterdam nu se mai poate vorbi despre ferme, deoarece asta ar însemna să se menţioneze şi porcul, ceea ce ar fi o insultă pentru musulmani. Multe şcoli din Belgia şi Danemarca servesc elevilor numai "halal food" (adică mâncare acceptată de religia musulmană, fără carne de porc sau carne de animal nesacrificat conform ritualurilor musulmane). În Amsterdam, cândva un oraş tolerant, gay-ii (adică homosexualii) sunt crunt bătuţi aproape exclusiv de către musulmani. Femeile nemusulmane aud regulat strigându-li-se "curvă, curvă". Antenele farfurii de televiziune nu sunt îndreptate spre canalele locale, ci numai spre staţiile din ţările de provenienţă musulmană. În Franţa, profesorii de şcoală sunt îndrumaţi să evite autorii care sunt consideraţi "ofensivi" musulmanilor, inclusiv Voltaire şi Diderot; acelaşi lucru este valabil şi pentru Darwin. Istoria Holocaustului nu mai poate fi predată în şcoală din cauaza sensibilităţii musulmane. În Anglia, tribunalele "Sharia" fac acum parte oficial din sistemul legislativ britanic (tribunalele sharia sunt sunt instanţe judecătoreşti musulmane, care acţionează şi din moschei - n.t.) Multe cartiere ale orașelor din Franţa sunt astăzi zone "de necirculat" pentru femeile fără capul acoperit cu un şal. În urmă cu o săptămână, un bărbat aproape a murit după ce a fost bătut de musulmani pe o stradă din Bruxelles, pentru că a fost văzut bând, când la ei era Ramadanul. Evreii părăsesc Franţa în număr record, fugind de cel mai crunt val de antisemitism de la al doilea război mondial. Franceza este o limbă vorbită astăzi curent pe străzile din Tel Aviv şi Natania, din Israel. Aş putea continua cu multe povestiri de acest gen, povestiri despre islamizare. Un total de 54 de milioane de musulmani trăiesc astăzi în Europa. Într-un calcul recent al Universităţii San Diego, s-a constatat că în numai următorii 12 ani, 25 % din populaţia Europei vor fi musulmani. Bernatd Lewis a prezis o majoritate musulmană până la sfârşitul acestui secol. Acestea, desigur, sunt numai cifre. Şi cifrele n-ar fi ameninţătoare dacă imigranţii musulmani ar manifesta o tendinţă de asimilare. Însă sunt infime semnele în sensul ăsta. "Pew Research Center" a raportat că jumătate din musulmanii francezi consideră loialitatea lor faţă de islam mai puternică dacât loialitatea lor faţă de Franţa (Pew Research Center este o organizaţie americană care oferă opţiuni, atitudini şi tendinţe ale opiniei publice din SUA şi din lume - n.t.) O treime dintre musulmanii francezi nu se opun deloc atacurilor sinucigaşe. Iar Centrul Britanic pentru Coeziune Socială a comunicat că o treime din studenţii musulmani britanici se pronunţă pentru un "califat" mondial. Musulmanii cer să "li se arate respect", iar noi le arătăm acest respect: avem sărbători musulmane oficiale de stat. Procurorul General creştin-democrat tinde să accepte "sharia" dacă există o majoritate musulmană. Avem miniştri, membri de cabinet, cu paşapoarte de Maroc şi Turcia. Cererile musulmane sunt susţinute de comportări nelegale, mergând de la crime mărunte şi violenţe întâmplătoare, de exemplu contra lucrătorilor pe ambulanţe şi şoferi de autobuz, până la răzmeriţe pe scară redusă. Parisul a văzut asemenea revolte în suburbiile sale. Eu îi numesc pe aceşti criminali "colonişti". Pentru că asta sunt. Ei nu vin să se integreze în societăţile noastre; ei vin să integreze societăţile noastre în Dar-al-Islam - ul lor. Din cauza asta sunt colonişti (Dar-al-Islam este o secţiune a islamului mondial - n. t.) Multe din aceste violenţe de stradă, de care am pomenit, sunt îndreptate exclusiv împotriva nemusulmanilor, forţând pe mulţi dintre băştinaşi (localnici) să părăsească propriul lor cartier, propriul oraş, propria ţară. Mai mult, musulmanii reprezintă astăzi un număr de votanţi care nu se poate ignora. Al doilea lucru pe care trebuie să-l ştiţi este importanţa profetului Mohamed. Conduita lui este un exemplu pentru toţi musulmanii şi nu poate fi criticată. Acum, dacă Mohamed ar fi fost un om al păcii, cum ar fi, să spunem, Gandhi sau Maica Tereza, n-ar fi fost nici o problemă. Dar Mahomed a fost un şef de bandă, un asasin, un pedofil şi a avut mai multe căsătorii în acelaşi timp. Tradiţia islamică ne povesteşte cum s-a luptat el în bătălii, cum şi-a omorît duşmanii şi chiar cum executa prizonieri de război. Mohamed însuşi a masacrat tribul iudeu al lui Banu Qurayzah. Dacă ceva este bine pentru Islam, e bine; dacă este rău pentru Islam, este rău. Să nu încerce nimeni să vă păcălească cu faptul că islamul ar fi o religie. Desigur, are un Dumnezeu, o lume de apoi şi cele 72 de fecioare. Dar, în esenţă, Islamul este o ideologie politică. Este un sistem care stabileşte reguli precise pentru societate şi pentru viaţa fiecărei persoane. Islamul vrea să dicteze fiecare aspect al vieţii. Islamul înseamnă "resemnare" sau supunere. Islamul nu este compatibil cu libertatea sau cu democraţia, pentru că se străduieşte să obţină "sharia", in dorința de a deveni o religie totalitară. Acum ştiţi de ce Winston Churchill a numit Islamul "cea mai retrogradă forţă din lume" şi de ce a comparat "Mein Kampf" cu Coranul. Publicul a acceptat sincer povestea palestiniană şi vede Israelul ca agresor. Dar eu am trăit în ţara aceea şi am vizitat-o de o mulţime de ori. Eu susţin Israelul. Întâi, pentru că este patria evreească după două mii de ani de exil, incluzând Auschwitz-ul, în al doilea rând pentru că este o democraţie şi în al treilea rând pentru că Israelul este prima noastră linie de apărare. Această micuţă ţară este situată pe linia de luptă contra jihadului, împiedicând avansarea teritorială a Islamului. Israelul înfruntă linia de luptă a jihadului la fel ca şi Kaşmirul, Kosovo, Filipinele, Sudul Tailandei, Darfur în Sudan sau Libanul. Israelul este pur şi simplu în cale. Aşa cum a fost şi Berlinul de Vest în timpul războiului rece. ... În ţara mea, în Olanda, 60% din populaţie consideră imigrarea în masă a musulmanilor, drept greşeala politică numărul unu de la al doilea război mondial încoace. Şi alţi 60% consideră Islamul ca cel mai mare pericol. Luminile se pot stinge în Europa mai repede decât vă puteţi imagina. O Europă islamică înseamnă o Europă fără libertate şi democraţie, un deşert economic, un coşmar intelectual şi o pierdere de putere militară pentru America, deoarece aliaţii săi se vor transforma în duşmani, duşmani cu bombe atomice. Cu o Europă islamică, America va trebui singură să apere moştenirea Romei, a Atenei şi a Ierusalimului. Dragi prieteni, libertatea este cel mai preţios cadou. Generaţia mea niciodată n-a trebuit să lupte pentru această libertate, ea ne-a fost oferită pe o tavă de argint, de către oamenii care au luptat pentru ea cu viaţa lor. Pe tot cuprinsul Europei, cimitirele americane ne amintesc de băieţi tineri care niciodată n-au ajuns acasă şi a căror amintire noi o preţuim. Generaţia mea nu este proprietara acestei libertăţi; noi suntem numai păstrătorii, paznicii ei. Noi putem doar preda această libertate greu obţinută, copiilor Europei, în aceeaşi stare în care ne-a fost oferită nouă. Noi nu putem ajunge la nici o înţelegere cu mulahii şi imamii (conducători religioşi musulmani - nota mea). Generaţiile viitoare nu ne vor ierta niciodată. Noi nu ne putem risipi libertăţile. Pur şi simplu nu avem dreptul să facem asta. Trebuie să facem tot ce este posibil acum pentru a opri această stupiditate islamică, pentru ca să nu poată distruge lumea aceasta liberă pe care noi o cunoaştem. Vă mulţumesc,Geert Wilders, preşedintele Partidului Libertăţii din Olanda, membru al Parlamentului olandez Link spre comentariu
Toni Marginean Postat Decembrie 30, 2015 Autor Partajează Postat Decembrie 30, 2015 10 dintre cele mai importante principii de alimentatie ale calugarilor tibetani Pentru locuitorii de pe inaltul paltou al Tibetului hrana capata un inteles aparte. Rolul ei este sa ofere organismului exact ceea ce acesta are nevoie pentru a supravietui. Atat si nimic mai mult! Dramuita cu atentie in functie de activitatile zilei, savurata in tacere si onorata cu concentrare demna de inalte subiecte filozofice, aceasta nu doar alimenteaza organismul cu substante nutritive, ci hraneste si spiritul. Iata pe scurt cateva dintre principiile care stau la baza modului de hrana adoptat de catre toti locuitorii Tibetului si in special de catre calugarii locului. 1. Mancarea este medicament! Rolul alimentatiei este acela de a asigura buna functionare a organismului si echilibrul perfect al sistemului nervos.2. Calugarii tibetani au in general un regim lacto*ovo-vegetarian.3. Nu consuma niciodata carne. De niciun fel! Explicatia lor: regimul le furnizeaza destula energie pentru tot ceea ce au de-nfaptuit zilnic. 4. Apa este secretul sanatatii. Trebuie fiarta cel putin 20 de minute si bauta cat mai fierbinte. Calugarii o beau imediat ce se scoala dimineata, ca si la toate mesele, pentru a dezintoxica organismul si pentru a echilibra fluidele din corp.5. Un singur fel de mancare la o masa! O regula „batuta in cuie” care-si arata foarte rapid efectele: o digestie usoara, arderi rapide si-un echilibru energetic de invidiat. De aceea nu sufera niciodata de balonari si alte boli de nutritie ce conduc la deteriorarea calitatii vietii.6. Evita amestecul carbohidratilor din fructe si legume cu cei din alimente bogate in proteine (oua, lactate sau carne).7. Consumul de oua este strict rationalizat. In functie de efortul depus in ziua respectiva se consuma fie doar galbenusul crud (efort mic), fie un ou intreg, fiert moale, in caz de efort fizic care necesita aportul muscular.8. Ritmul in care se desfasoara masa este unul lent. Mancarea trebuie sa fie partial digerata in cavitatea bucala. De aceea, pentru usurarea sarcinii stomacului, se acorda atentie sporita mestecarii indelungate a bolului alimentar. In plus, mancarea mestecata mai mult este mai hranitoare!9. Masura in toate este cheia! Vitalitatea si sanatatea organismului depind de dimensiunea portiei din farfurie. Calugarii cu experienta stiu exact cum sa respecte regula de fier a meselor: 2 sferturi solid, 1 sfert lichid, un sfert spatiu gol.10. Hrana dupa ora 19: nimic! Acestea sunt doar cateva dintre principiile de alimentatie care-i mentin sanatosi fizic si mental pe locuitorii Tibetului. Nu-ti impune nimeni sa renunti la carne, daca aceasta iti place. Descopera insa cum poti sa o consumi fara a-ti da peste cap organismul! Adopta din metodele aplicate de calugarii tibetani doar ceea ce consideri ca ti se potriveste! Dar tine cont si de explicatiile pe care ei le dau pentru fiecare regula pe care o respecta cu sfintenie de mii de ani!– 1 capatana de usturoi – suc din 2 lamai– 100 de grame de - miere ecologica– 1 lingurita de bicarbonat de sodiu Metoda de preparare: Se curata si se taie usturoiul in bucati foarte mici, apoi se amesteca impreuna cu sucul din lamaie, mierea si bicarbonatul. Se transfera amestecul rezultat intr-un borcan de sticla curat si se lasa sa stea timp de 8-10 zile. Dupa scurgerea celor 10 zile este perfect pentru consum. Se pastreaza la frigider.Aceasta combinatie este facuta de populatia tibetana, care o recunoaste a fi una dintre cele mai bune si usoare combinatii cu un efect absolut uimitor asupra sanatatii.Acest „medicament” este consumat de tibetani pentru urmatoarele conditii de sanatate:– datorita proprietatiilor sale antioxidante, mierea din amestec te va feri de aparitia cancerului, aparitia diabetului, constipatie, osteoporoza, ajutandu-te la mentinerea unei greutati optime a corpului.– o multitudine de cercetari indica faptul ca sucul de lamaie combinat cu bicarbonatul de sodiu ar putea salva milioane de vieti aflate in pericolele aparitiei bolilor cronice. Secretul acestei combinatii sta in adaugarea bicarbonatului de sodiu, ingredient care aduce pH-ul din organism in limitele normale. Se spune ca acesta combinatie intre sucul de lamaie si bicarbonat ar fi de 10 000 de ori mai puternic decat orice citostatice.– usturoiul este considerat a fi cel mai puternic antibiotic natural existent, cercetarile in domeniu dezvaluind faptul ca acesta curata organismul de orice fel de parazit, protejeaza organismul de aparitia diabetului precum si de aparitia multor tipuri de cancer.Tratament:– Pentru tratamentul cancerului se administreaza zilnic 3 lingurite, timp de 6 luni pe an, o luna da, o luna nu.– Pentru prevenirea cancerului si a diabetului se administreaza zilnic o lingurita pe stomacul gol, timp de 4 luni pe an (de preferinta in prima luna a fiecarui anotimp) – Pentru mentinerea unei greutati optime, este necesar sa consumati 7 zile pe luna cate o lingurita dimineata pe stomacul gol, dar nu mai mult de 6 luni pe an.– Pentru eliminarea parazitilor intestinali, este necesar sa consumati acest amestec zi de zi, timp de 10 zile, o lingurita dimineata pe stomacul gol.– Pentru o detoxifiere completa a organismului, se consuma timp de o luna zi de zi, 3 lingurite. Intrucat aceste ingrediente sunt usor accesibile si ieftine, oferind extrem de multe beneficii, nu ezitati sa incercati aceasta reteta acasa la voi si sa o impartasiti si prietenilor! http://ro.scribd.com/doc/293838536/10-Dintre-Cele-Mai-Importante-Principii-de-Alimentatie-Ale-Calugarilor-Tibetani#scribd Link spre comentariu
Toni Marginean Postat Ianuarie 2, 2016 Autor Partajează Postat Ianuarie 2, 2016 Cele 10 nevoi omenești povestite de Solomon Marcus http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Timp+liber/Stil+de+viata/BONTON+Cele+10+nevoi+omenesti+povestite+de+Solomon+Marcus Link spre comentariu
ain Postat Ianuarie 3, 2016 Partajează Postat Ianuarie 3, 2016 (editat) Reproduc integral fara interventii textul primit de la un prieten: ``TATĂL NOSTRU`` in lb celtă, dialectul vb. in Tara Galilor / Wales din Regatul Unit (Publicat de către istoricul englez J.Chamberlayn in anul 1715 / `Dacia Magazin` nr 5, iunie 2003). `` Poerinthele nostru, cela ce esti en cheri Svintzasca-se numele Teu Vie emperetzia Ta Facoesa voe Ta En tzer asa si pre poement Poene noastre datorii le noastre Cum si noi le loesoem datornicilor nostri Si nu dutze pre noi la ispitire Tze ne mentuieste pre noi de vi©leanii ! `` ......... Amin ......... Deşi scris aproape în lb română*, acest text păstrează o mulţime de arhaisme gramaticale, TOATE găsite şi ăn textele `tăblţtelor`! Interesant: NU se întrebuinţează aproape deloc `comprimarea cuvintelor`- element specific lb dace / gete! * La sfârşitul sec XIX, citind acet text, istoricul...ungur Samuil Kolescri, afirma : ``Românii de la Dunăre şi celţii din Wales vorbesc una şi aceeaşi limbă!``.... Din pacate nu este un text in limba galeza (welsh) ci in valaha. Confuzia vine de la un neamt din secolul al XVIII care nu auzise de valahi. Textul in welsh nu a avut si nu are vreo legatura cu limba romana. http://www.krassotkin.ru/sites/prayer.su/welsh/version-1988/ http://www.krassotkin.ru/sites/prayer.su/welsh/version-1588/ Editat Ianuarie 3, 2016 de ain Link spre comentariu
gica70 Postat Ianuarie 4, 2016 Partajează Postat Ianuarie 4, 2016 Cine stie, Walhala are vre-o legatura cu Valahia? Link spre comentariu
rasputin Postat Ianuarie 4, 2016 Partajează Postat Ianuarie 4, 2016 (editat) În halviţa ista, păstrînd un minim de logică, apar două direcţii: Prima ar fi că, din varii motive, cineva minte cu neruşinare. Aici mă efer taman la ce a postat colegul Toni (la ce a postat, frumoşilor, nu sînt cuvintele lui!), hadică partea ista: “….In anul 1972, eram in Anglia, cu ing.Popa de la ISCIR Brasov in interes de serviciu. Intr-o zi ne aflam intr-o escursie, de dumineca, stand la o masa de pranz, cu o familie de oameni mai in varsta, englezi. Noi vorbeam romaneste. La un moment dat, domnul, ne intreaba:"In ce limba vorbiti?" I-am spus, ca in lb. romana. Suntem romani. La mirarea lui, i-am aratat pasapoartele. Era uimit. "Nu se poate. Vorbiti galeza veche!"…” Ha doua parte ar fi că cineva ar putea avea drept sursă de informare pe marele mucenic Google şi prea cuvioasa Wikipedia. Cum cei ce ar putea umbla cu “cioara vopsită”, adică cei ce sînt sursa citatului colegului Toni, n-o să se înghesuie a răspunde, invit onor vorbitorii (scriitorii) ce contestă adevărul celor de mai sus să ne blagoslovească cu lămuriri, altele decît cele ce sînt provăduite de “marele mucenic” şi “sfînta”. Pînă vor sosi răspunsurile îndemn să vă aduc aminte că dreptul de proprietate, aşa cum este el recunoscut , de la răsărit la asfinţit, de la miază-zi la miază-noapte, se bazează pe o mică bagatelă, ridiculizată pe linie de partid sau percept religios (la capitolul ista uni chiar ştiu despre ce vorbesc, ghini ar hi s-o lase aşa, altfel mă folosesc de exemple dragi inimii lor), dreptul celui dintîi. Fără doar şi poate, alături de dreptul celui dintîi, nu trebuie a neglija acceptul, dar şi “acceptul”. Referitor la acel accept trecut între ghilimele, am să vă spun o poveste, o poveste ce pentru mine a a vut darul unui duş rece, sau dacă vreţi,o invitaţie a îngemăna teoria cu practica. Am văzut cîndva un documentar legat de Kosovo (puţini ştiţi, şi mai puţini acceptaţi, dar Kosovo e leagănul, vatra, locul de naştere, a ce numim sîrbi În acel documentar, un sîrb, a afirmat esenţa dreptului de proprietate şi a mai punctat cauza multor conflicte, anume dreptul celui dintîi, un drept nesocotit sau reprimat prin forţă. Acel sîrb spunea ceva de genul: Noi, sîrbii din Kosovo, sîntem învinşi de o forţă străină (NATO şi compania) sîntem chemaţi să ne dăm acceptul, să semnăm, că renunţăm la Kosovo. Nici un sîrb nu va semna asta, acum sîntem învinşi, dar peste o sută, sau peste două sute de ani, orice sîrb îşi va putea revendica dreptul său de proprietate, pentru că noi astăzi nu ne dăm acceptul (deşi copleşiţi numeric şi tactic) de a fi jefuiţi. Vedeţi voi, dincolo de afinităţi, pro sau anti nu ştiu ce, la baza lumii stă dreptul celui dintîi, ar trebui să vă pună pe gînduri înscrisuri ce fac referire la o Dacie Iudaică, înscrisuri făcute pe banii voştri, înscrisuri prin care uni îşi revendiă dreeptul celui dintîi (dacă nu vă pot fi fraţi îndeamnă a vă fi vecini). Revenind la vecini, la sîrbi mai exact, bre tovarăşi, place sau nu , Banatul Sîrbesc, ajuns măr al discordiei, e un dar de nuntă, noi şi sîrbii sîntem cuscri. Orice aluzie şi referire la asta (Banatul Sîrbesc) nu e de folos nici sîrbilor şi nici nouă românilor, necazul e un neam ce face o mare îndeletnicire în a învrăjbi neamurile pămîntului Voi fraţii mei, voi de care mă leagă dreptul celui dintîi, voi cînd aveţi a vă lecui de ingratitudinea voastră, voi cînd aveţi a înţelege că Hristos ne-a îndemnat să întoarcem obrazul (ca semn de nobleţe) nu să ne lăsăm bătuţi şi umiliţi? Notă: Ar fi multe de spus, forumul nu o îngăduie. Voi fraţi ai mei, parte într-u Hristos, parte doar trăind din seva acestui neam Românesc, voi cînd aveţi a vă lecui de ingratitudinea ce ne defineşte, voi cînd aveţi a înţelege că sîntem unici, că deasupra urilor şi vinilor stă patria, veşnicia neamului nostru românesc? Editat Ianuarie 4, 2016 de rasputin Link spre comentariu
Mircea Postat Ianuarie 5, 2016 Partajează Postat Ianuarie 5, 2016 Rasputin, ce ai vrut de fapt sa zici cu "dreptul la proprietate" la Sarbi?Daca acel text, povestind despre similaritatile intre Română si Galeza veche, a fost scris de un inginer, atunci rusine acelui inginer! Arunca cu virgule mai ceva decat uita altii sa le puna.Nu cred ca cineva a reprosat ceva lui Toni. Drept dovada este interesul topicului la membrii Elforum. Discutand de drepturi, toti avem dreptul la opinie, fie ea gresita. Link spre comentariu
Toni Marginean Postat Ianuarie 6, 2016 Autor Partajează Postat Ianuarie 6, 2016 Nu mi-a reprosat mare lucru nimeni pana acum asa ca o sa continui! Chiar ma bucur de interesul manifestat de colegii de pe forum fata de acest topic. Link spre comentariu
TON Postat Ianuarie 6, 2016 Partajează Postat Ianuarie 6, 2016 Chiar nu conteaza daca e adevarat sau nu ,fiecare e liber sa afirme sau infirme ce vrea important e sa visam frumos Link spre comentariu
rasputin Postat Ianuarie 7, 2016 Partajează Postat Ianuarie 7, 2016 (editat) Distrugerea învăţămîntului (superior) în şapte paşi Programul de distrugere a învăţămîntului Pasul unu: Reducerea motivaţiei creative a profesorilor - Ideea de bază Pornind de la cuvintele lui Stalin “ cadrele decid totul” nu trebuie scăpat din vedere că profesorii sînt tot cadre. În marea lor majoritate profesorii sînt auto-motivaţi, ei nu-şi fac treaba de frica pedepsei sau motivaţie salarială, ei fac meseria de dascăl din plăcere, din har, conştienţi fiind de importanţa şi necesitatea muncii lor. Cum reduci motivaţia creativă a acestor oameni? Îi umileşti. E cunoscut faptul că persoanele auto-motivate au un dezvoltat simţ al dreptăţii, umilinţa la care sînt supuşi creează o împotrivire la sistemul ce i-a umilit pe nedrept, această împotrivire ia forma lucrului făcut de mîntuială. -Acţiuni specifice Un indicator al statutului social, precum şi măsură de a evalua valoarea publică a muncii şi meritelor unei persoane este salariul (venitul). Este necesar a avea profesori şi conferenţiari universitari cu salariile la nivelul salariilor de hamali, casieri şi măturători. În primul rînd trebuie redus statutul de profesor în ochii societăţii. În al doilea rînd vor fi umiliţi profesorii şi se vor naşte resentimente împotriva sistemului. Este important să-l aducă într-o situaţie absurdă – ca profesor/doctor să primească mai puţin decît gunoierii. Această situaţie este iraţională, intră în mintea umană şi distruge căldura şi pasiunea de a fi dascăl. În plus, în universităţi, ar trebui să se creeze deficienţe iraţionale şi degradante, lipsă de: hîrtie, hîrtie igenică, manuale, cerneală pentru imprimante şi imprimante, etc. Pasul doi: Subminarea autorității profesorilor - Ideea generală. Prin aplicarea pasului unu ucidem mai multe păsări cu o piatră. Deoarece averea este o măsură a statutului social, elevii, în mare parte, se vor uita cu dispreț la profesori, considerându-i fraieri și perdanți. În acest sens, procesul şi eficienta transferului de cunoștințe devine aproape de zero. -Acțiuni specifice. A se vedea pasul unu. Pasul trei: Birocratizarea procesului educațional -Ideea generală O vorbă din armată spune că soldatul nu are timp pentru gândurile sale (nu are timp să gîndească), acesta trebuie să fie în mod constant ocupat; indiferent cu ce, cel mai important lucru – să nu aibă timp. În scopul de a împedica profesorii să dezvolte idei bune și inteligente, ei trebuie să fie implicați în mod constant într-un lucru gol și plictisitor. A picta iarba e un lucru gol şi plictisitor, puţin posibil să vezi un profesor acceptînd o aşa corvoadă. Ideea ar fi de găsire a unui analog pentru “pictura ierbii” şi pentru profesori. -Acțiuni specifice Analogul la "pictat iarba" în universități poate fi umplerea timpului cu lucrări şi rapoarte, nenumărate și inutile. În fiecare an este necesar să se schimbe forma documentelor de bază, asta pretinzînd refacerea tuturor documentelor. Dar profesorii (cu precădere cei şcoliţi în regimul vechi) îs oameni pătimaşi, încăpățânați și perseverenţi. Chiar și la fapte lipsite de sens ei pot găsi cu ușurință o componentă creativă. Pentru a exclude această posibilitate este necesar să se introducă un element de urgență pentru noul document, aproximativ 30% din totalul titlurilor de rapoarte şi note au obligativitatea de a fi predate urgent “acum, cel mai tîrziu mîine” Pasul patru: Liberalizarea procesului educațional -Idee generală În procesul de educație ceva nou, în cele mai multe cazuri, cauzează rezistenţă. Prin urmare controlul, constrîngerea şi pedeapsa sînt elemente esențiale al oricărui proces educațional eficient. Absența lor reduce dramatic eficacitatea instruirii. Să ne amintim (doar ca simplu exemplu) de metodele de predare a artelor marţiale (asta pentru că au fost popularizate prin filme şi documentare, îs mai cunoscute). În scopul de a reduce calitatea educației ar trebui să fie posibil să se liberalizeze procesul educațional. Omul fiind leneș (studentul/elevul în special), trebuie făcut în aşa fel încît studentul să scape de controlul școlii și al părinților, să nu mai fie supus la nici un sistem de control. În mod clar, o astfel de acţiune, nu e în avantajul studiului. -Acțiuni specifice. Timp liber, nu ca figură de stil ci ca stare de fapt. Prezenţa la cursuri şi prelegeri facultativă, alegerea profesorului de către elevi, un număr nelimitat de examinări la promovarea unui examen, un minim de grile de examinare şi toate pe schema testului grilă. Pasul cinci: Distrugerea atmosferei intelectuale -Ideea generală. Prelegerile universitare și seminariile nu mai sînt importante. Principalul lucru este de a crea o sferă a educației. Acesta este motivul pentru care universitățile occidentale sînt în continuă vânătoare de laureați ai Premiului Nobel, de oameni de știință de renume, și sînt dispuse să plătească doar pentru simplul fapt al prezenței acestora. De ce oamenilor de știință le place să mergă la conferințe și workshop-uri (unde, într-adevăr, mai mult "stau" și "beau" decît discută probleme stiintifice)? Pentru că acestea sînt mai inteligente! Sute de minți luminoase într-un singur loc crează un "cîmp al minții" unic; prinşi în acest domeniu (sferă) oamenii devin mai inteligenţi, cel puţin în ochii lor, și asta e de natură să dea naștere la idei bune. Cu toate acestea, acest domeniu intelectual poate fi distrus sub influența “vibraţiilor low-level”. Trebuie doar să introduceți în acest domeniu o duzină de idioţi şi proşti şi totul a "dispărut" - domeniul nu mai este. Dacă idioții sînt mai mulţi, încep să creeze domeniul lor de imbecilitate. -Acțiuni specifice. Este necesar să se elimine barierele ce împiedică admiterea la universități a idioților şi proştilor. În acest sens este necesar: - a priva pe profesorii instituțiilor de învățământ superior de dreptul de a selecta elevii pe cont propriu, - de a face admiterea la universități impersonală (Dacă ar fi un elementar control va fi uşor să se identifice tipurile patologice de mai sus), - reducerea pragului de admitere la nivelul de “Losers” (în acest scop, este necesar să se mărească aportul de elevi). Pentru a crește numărul de studenţi nu e nevoie de fonduri bugetare suplimentare, procedați în felul următor: elevii excedentari trebuie să plătească pentru propria lor formare, numărul de cadre didactice nu crește, crește sarcina (numărul de studenţi) pe fiecare profesor (acest lucru va ajuta la punerea în aplicare a alineatelor 1 și 3 din program). Creșterea numărului de elevi pe un cadru didactic de asemenea e avantajoasă pentru că dezumanizează procesul de învățare. Pasul şase: Selecția cadrelor de conducere -Idee generală. Pentru poziții de conducere în sistemul de învățământ este necesar a plasa oameni care nu sînt din sistem. Cu o selecție și plasare adecvată colapsul sistemului devine iminent şi este garantat. -Acțiuni specifice. Cine ar trebui să fie numiți în funcții de conducere în sistemul de învățămînt? În primul rând oamenii care nu se bucură de prestigiu și respect în rândul colegilor. În al doilea rând "managerii puternici economic", dar nu și gânditori, care nu sînt capabili de a forma o viziune holistică a sistemelor complexe. Oamenii gri, şterşi, care nu au talente și realizări; în acest caz ei vor înțelege că sînt datori în întregime celui ce i-a numit, vor fi perfect ascultători, vor şti să păstreze secretul. Pentru destabilizarea sistemului de învățământ în special sînt valoroase următoarele tipuri psihologice: Cei ce se dedau la compromisuri stupide, ambițioşii, hiperactivii, agresivii, lașii şi lacomii. Pasul şapte: Mascarea -Idee generală. Pentru a programa distrugerea învățământului fără a întîmpina rezistență publică, este necesar a masca. Minciuna ar trebui să fie mare. Psihologia socială susține: cu cît minciuna e mai monstruasă cu atît e mai ușor de crezut. Oamenii tind să credă că pot păcăli uşor oamenii răi, dar foarte puțini sînt dispuși să creadă că cei mai uşor de înşelat sînt oamenii buni. -Acțiuni specifice. În primul rând mass-media trebuie să creeze un zgomot continuu de informații cu privire la modernizarea, inovarea, alinierea, etc. Pentru a face acest lucru, succesul indivizilor (câștigătorii de concursuri, olimpiade, etc.) este prezentat ca fiind succesul întregului sistem. În al doilea rând, e nevoie pentru a distrage atenția publicului cu probleme secundare. Pentru a face acest lucru, periodic vor fi vînturate reforme fără sens: -schimbarea sistemului de evaluare, de la 5 puncte la unul de 20 sau de 10 puncte, -modificarea numărului de ani de formare, de la 4 la 5, apoi revenire de la 5 la 4 - anularea de licenţe şi masterate ca urmare a modificărilor aduse, crearea de noi forme de atestare, revenirea apoi la cele vechi, etc. -să propună reducerea sau extinderea (cazuri nefericite, dar există) vacanţelor, etc. -Să se combată inovațiile minore utilizate activ de cadrele didactice și să se pulverizeze energia lor de protest. Observații la program Programul este conceput pentru 5-10 ani. După acest timp începe să opereze mecanismele de feedback pozitiv (când absolvenții de universitate ajung să predea în școli și universități, ajung a scrie cărți, etc.). După aceea, degradarea sistemului educațional devine ireversibilă și autonomă. Asta e tot. După cum puteți vedea - nimic complex. Mai mult ca sigur unii o să îndemnaţi a vă întreba: Auzi vere, ce-ţi pare curiozitate în treaba ista de-ai îndemnat să o prezinţi aici? Orice suflet ce nu are beteşugul idioţeniei cunoaşte toate istea din facerile şi prefacerile prin care a trecut învăţămîntul românesc, şi mata abia acu’ ai aflat? Vedeţi voi, curiozitatea stă în faptul că cele de mai sus sînt gîndurile,vorbele, unui rus, învăţămîntul la care se referă este învăţămîntul rusesc nu românesc. Curiozitate e doar asemănarea la nivel de copie la indigo între facerile şi prefacerile de la ei şi cele de la noi. O ciudată “societate civilă” de aceeaşi sorginte cu “societatea civilă” de la noi, formată din puzderie de societăţi şi organizaţii neguvernamentale, toate păstorite şi finanţate de Soros şi Compania, militează pentru punerea în practică a celor şepte paşi. Curios e ce păstoreşte tovarăşul Putin şi tovarăşul Medvedev. Dincolo de imaginea lor de anti- nici ei nu mai ştiu ce- ei păstoresc acei şapte paşi. Să nu vă pară curiozitate dacă apărătorii ăştia ai mujicului rus, la vreme potrivită, or să-şi facă mutaţie pe meleaguri americane. Nici măcar n-ar fi primii. Mai vă aduceţi aminte de tovarăşul Gorbi, de libertatea adusă de el popoarelor sovetice? Lucru ciudat, după atîta facere de bine a ajuns să nu mai suporte clima din rusia, îi prieşte mai mult aerul de peste gîrlă. Cam care ar fi ideea? Iaca o zic, asta spre a scuti pe unii de întrebări. Cele de mai sus ar trebui să ne mai tempereze în pornirile noastre pro-ruşi pe de-o parte şi pro-americani pe partea ailaltă. Aşa cum cei ce ne conduc nu ne reprezintă şi nu poartă grija intereselor noastre, a celor mulţi, aşa e şi la ruşi, la americani şi prin multe locuri din lumea asta. Peste tot izmenele smintelii au ajuns stindard de luptă, peste tot firescul şi normalitatea ajung a fi puse în afara legii. Lumea care se construieşte azi are nevoie de un om nou, acest om nou e plămădit în şcolile de azi, un om duhnind puternic a umanism dar fără un dram de uman în el. Editat Ianuarie 7, 2016 de rasputin Link spre comentariu
gica70 Postat Ianuarie 7, 2016 Partajează Postat Ianuarie 7, 2016 Astia or fi pasii din cartea intaiului dascal al Romaniei? Vad ca acum se pregateste sa dea ochii cu coana Mer..pentru..urmatorii pasi! Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum