Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Filme documentare deosebite


Toni Marginean

Postări Recomandate

  • 1 lună mai târziu...
Toni Marginean
 
 
 
 
 
 
728 de filme subtitrate
primit din partea doamnei Voica Foisoreanu. Va multumim! Filmele pot fi vizionate online sau descărcate gratuit pe calculator și au fost ordonate în categorii…
 
Examinare după Yahoo
 
 
 

 

http://cititordeproza.ning.com/forum/topics/728-de-filme-subtitrate?groupUrl=andreirubliov

Link spre comentariu
  • 2 săptămâni mai târziu...
Toni Marginean
 
cititi pana la sfarsit!
 
https://www.youtube.com/watch?v=5t5qY_xqQaM&list=RDovIoPE8RzwA&index=26 muzica romaneasca
 
 
 
 
FILM cu subtitrare Misterul apei https://www.youtube.com/watch?v=dvN5PoAtlrc
 
 
 
John Archibald Wheeler, “niciun fenomen nu este real, în lipsa unui observator. Toate aceste lumi există simultan, indiferent ce se întâmplă în unele din ele, prin urmare moartea unui om va fi reală într-un univers, nu şi în altul. Omul va trăi şi după moarte, prin modul în care a influenţat viaţa rudelor şi prietenilor cu care a interacţionat. Potrivit fizicii cuantice, orice acţiune determină prăbuşirea unor universuri cuantice posibile, pentru că trecutul şi viitorul există doar prin prisma unor posibilităţi. Astfel, fiecare om determină prin acţiunile sale un viitor, un univers, care va fi cu atât mai mare şi mai complex cu cât va interacţiona cu mai mulţi oameni. De aceea, chiar şi după moartea lui, universul astfel creat va exista pentru prieteni, omul devenind un fel de păpuşar-fantomă care a determinat existenţa unei lumi.  Viaţa noastră nu este o întâmplare, este ceva ce trebuia să se întâmple. Conştienţa noastră va exista într-un prezent etern, deplasându-e între realităţi şi având mereu parte de noi aventuri. http://www.descopera.ro/stiinta/13715568-moartea-este-o-simpla-iluzie-ipoteza-controversata-a-unui-medic
 
Va doresc vizionare placuta si o stare buna.
 
 
 
Link spre comentariu
Toni Marginean

„Eminescu, c, Creangă” – primul documentar cinematografic despe viaţa lui Eminescu (1914). VIDEO
Posted Image
 
Documentarul, recuperat şi recondiţionat integral, este creaţia Casei de Filme “Pathé”, iar imaginea poartă semnătura lui Victor de Bon.
Din cei circa 1.500 de metri de peliculă, cât avea iniţial documentarul, la ANF se mai păstrează doar o copie de 570 de metri a materialului filmat, şi o alta de 650 de metri (aproximativ 20 de minute). Tot aici se păstrează afişul şi programul de sală al filmului.
Filmul a fost realizat, în 1914, de Octav Minar, un cercetător controversat al vieţii lui Mihai Eminescu.
Pelicula, considerată una dintre cele mai valoroase piese de tezaur, a fost descoperită, în urmă cu câţiva ani, la Arhiva Naţională de Filme, de pasionaţii bibliofili Ion C. Rogojanu şi Dan Toma Dulciu si semnalata de Miron Manega.
Filmul e presărat cu scene lirice, interpretate de artişti profesionişti – primele încercări de docudrama! -, iar poemele eminesciene sunt ilustrate artistic, cu filmări făcute la Veneţia şi în Egipt.
Ne reţin atenţia imagini autentice, filmate la începutul veacului trecut, ce pot fi considerate adevărate documente istorice, înfăţişând meleagurile natale ale Poetului, diferite fotografii inedite (inclusiv o controversată poză a Poetului, împreună cu tatăl său), Casa lui Aron Pumnul din Cernăuţi (unde a locuit Eminescu), imagini ale Iaşului, precum şi câteva clădiri pe unde paşii acestuia au poposit (Biblioteca Centrală, “Bolta Rece”, localul “Trei Sarmale” etc), rudele acestuia ( Arhimandritul Ioachim Iuraşcu), Mormântul lui Eminescu de la Cimitirul Bellu, busturile lui Eminescu de la Dumbrăveni, Botoşani, din faţa Ateneului, fotografiile Veronicăi Micle, Teiul lui Eminescu, Grădina Copou, Mânăstirea Văratec, Mormântul Veronicăi Micle, rudele în viaţă ale lui Creangă. Dacă acest film ar fi fost studiat cu atenţie (sau doar studiat), reconstituirea casei memoriale a lui Eminescu de la Ipoteşti ar fi fost cât se poate de aproape de realitate! În al doilea rând, filmul acesta, avându-l ca autor pe mult hulitul şi blamatul Octav Minar, este unul dintre cele mai elocvente documente cinematografice păstrate în întregime şi prima încercare de a ilustra, cu mijloacele specifice celei de-a şaptea arte creaţia eminesciană.
Filmul a fost realizat în 1914 şi prezentat pentru prima oară publicului pe 31 ianuarie 1915, la Ateneul Român. Cu acest prilej a vorbit scriitorul Barbu Ştefănescu Delavrancea…

Sunt 3 parti:

http://www.youtube.com/watch?v=E11iUMY7tKo&feature=player_embedded#t=0
http://www.youtube.com/watch?v=33mFZmpXKQ4&feature=player_embedded#t=0
http://www.youtube.com/watch?v=_sG0P79MJLw&feature=player_embedded#t=0
 
 
Link spre comentariu

Eminescu nu mai e la modă deoarece nu mai ‘dă bine’. Explicația nu e nici abisală, nici etnopsihologică, ci banal sociologică. Dacă ne gândim că doar cu 20 de ani în urmă Eminescu mai era încă “omul deplin al culturii române” – acum, noțiunile înseși de ‘deplin’ și de ‘cultură’ au devenit suspecte din punct de vedere politic –, înțelegem amploarea prăbușirii cotei lui Eminescu la bursa valorilor proclamate la lumina zilei. În timp ce Caragiale pare a nu avea nici un cusur, de Eminescu am început să ne jenăm. Răsturnarea față de perioada interbelică e completă. Pe atunci, Caragiale era suspect, Eminescu era recept; azi, Eminescu a devenit suspect, Caragiale este în mod eminent recept. Pentru noua tablă de valori acceptate, Caragiale a fost găsit ‘politic corect’, în timp ce punerea lui Eminescu la patul lui Procust al noului canon importat din ‘țările progresiste’ a arătat fără dubiu că fostul poet național al României clasice e ‘politic incorect’.

Cum ar fi putut fi altfel? Ca poet național, Eminescu nu mai poate supraviețui, deoarece noi ieșim azi din zodia naționalului. Poet canonic Eminescu nu mai poate fi, deoarece revoluția sociologică din învățământul superior care a avut loc după 1990 a adus la putere studioși care fac alergie la auzul cuvântului canon și manifestă tendința să pună mâna pe revolver când aud cuvântul tradiție. Profund el nu mai poate fi considerat, deoarece categoria profundului, nefiind postmodernă, nu mai e prizată de intelectualii progresiști. Interesant Eminescu nu mai poate fi, deoarece tot ce e interesant în Eminescu e pur german, iar azi nu se mai consideră interesant decât ce vine din zona anglo-saxona, care e contrariul germanitatii. Din punct de vedere politic, Eminescu pare a fi irecuperabil. Categoriile lui Eminescu? Azi, nimeni nu mai poate vorbi despre sursele originare ale sensibilității sale fara a trebui să pună totul între ghilimele, adica fără a face cu ochiul, fara a-și cere scuze ori fără a-l scuza, luându-l de fapt peste picior. Într-o epocă în care viziunile mai sunt licite doar la cinema (ceea ce i-ar fi plăcut lui Max Weber), Eminescu nu ne mai poate apărea decât ca exasperant de învechit. Or, se știe, supremul argument împotriva cuiva, azi, este sentința ‘ești învechit’. Iar cultura română din ultimii ani, în lupta pentru integrare euro-atlantică, nu dorește decât să scape de tot ce este ‘învechit’ – adică sa fie progresistă. Pentru nevoia de chip nou a tinerilor care în cultura română de azi doresc să-și faca un nume bine văzut în afară, Eminescu joacă rolul cadavrului din debara. Sec spus, Eminescu nu mai este azi actual deoarece cultura română, azi ca și ieri, se dovedește a nu fi decât o cultură de sincronizare. Ea încă nu își permite să nu fie în pas cu modele.

* Articol aparut în revista Flacăra nr. 1-2, 2002, p. 86

Nu-i deloc simplu astazi, in Romania, sa scrii de bine despre o persoana publica. Chiar si atunci cand merita. Ai vreun interes ascuns? Vreo obligatie, sigur. Sau poate vanezi un post? Ceva necurat e intotdeauna la mijloc. Onestitatea e exclusa, invectiva obligatorie si argumentele un moft. Iar daca se intampla ca subiectul sa poarte numele Horia Roman Patapievici, vei fi urgent trimis la casa de nebuni: „Te-ai tampit dom’le! Omul e compromis”.

Procesul prin care H.R.Patapievici a devenit unul dintre cei mai nepopulari romani in viata a fost rapid si simplu. Numit in 2005 de catre Traian Basescu intr-una dintre cele mai importante demnitati publice din cultura romaneasca, director al Institutului Cultural Roman (ICR), Patapievici si-a pastrat de-a lungul anilor consecventa editorialelor favorabile Presedintelui. De catre prieteni era etichetat ca „intelectual conservator de dreapta”, de catre dusmani „intelectualul lui Basescu”. Nimic neobisnuit pana la episodul „poneiului roz”, aparut cu putin timp inaintea alegerilor parlamentare din 2008.

In acea vara, expozitia unor graficieni romani la New York, sustinuta de filiala de acolo a ICR-ului, a declansat un urias scandal mediatic, intretinut in special de catre Antena 3 (pentru reamintire si cateva argumente cititi aici). Simpatiile politice ale domnului Patapievici, combinate cu functia detinuta, calitatea de intelectual public si o expozitie de graffiti non-conformista au oferit materie de lucru excelenta pentru propagandistii profesionisti ai Antenelor lui Voiculescu.

In ciuda sesizarilor adresate Consiliului National al Audiovizualului de catre H.R.Patapievici, imaginea sa a devenit sinonima cu anti-romanismul si moralitatea indoielnica. Urmele sunt prezente si astazi, fiind vizibil raspandite in intreg mediul online. Mi-am dat seama cat de eficienti au fost cei de la Antene abia cand, intalnindu-ma cu un prieten bun din studentie (om inteligent si deschis la minte) m-am gasit in fata unui discurs intens depreciativ, dar neargumentat, la adresa lui Patapievici. Se intampla la doi ani de la scandalul „poneiului roz”.

Ajungem imediat si la fapte. Sambata trecuta, Universitatea de Vest i-a oferit lui H.R.Patapievici distinctia de doctor honoris causa. Titlurile mediatice aparute ulterior au variat de la blandul „Protest impotriva lui Patapievici la Timisoara” pana la „Patapievici las si penibil la Timisoara” sau „Patapievici atacat dur la Timisoara”. Atacul dur a fost savarsit de o armata de 7 protestatari (fotografii aici). Media a relatat fidel scandarile protestatarilor, cateva declaratii ale acestora, replica domnului Patapievici si a pus titlurile mai sus pomenite, consolidata in certitudini: Patapievici e oricum compromis.

Straniu este ca acest personaj compromis conduce de sapte ani o institutie nicidecum compromisa, ba chiar pare-se eficienta. Asupra activitatii Institutului Cultural Roman mi-a atras atentia acordul parerilor a doi intelectuali tineri, Vasile Ernu si Cristian Ghinea, care foarte rar au opinii similare, date fiind preferintele lor ideologice antagonice. Ambii au vorbit pozitiv despre activitatea Institutului Cultural Roman in general, si a filialei de la Chisinau in particular.

Cum oamenii pot fi subiectivi, am apelat la statistici. Ce activitati a sustinut Institutul Cultural Roman in 2010, an in care bugetul (de aproape 11 milioane de euro) i-a fost diminuat cu 15%? Sa vorbim mai intai de film, cel mai de succes produs al culturii romanesti. Au fost proiectate filme romanesti in cinematografe din Berlin, Stockholm, Stuttgart, Bruxelles, Moscova, Bratislava, Varsovia, Nisa, Nijmegen, Stanford, Madison si ICR a sustinut financiar participarea la festivalul de la Cannes a mai multor regizori si actori romani cu filme incluse in programul de acolo.

Principala acuza repetat adusa sub felurite forme directorului ICR este cea de „anti-romanism”. In 2010, prin intermediul ICR, Gheorghe Zamfir a cantat la Bruxelles, Tudor Gheorghe la Chisinau, iar ansamblul Raro (format din instrumentistii care compun nucleul festivalului Sonoro) au concertat la Carnegie Hall in New York si la Wigmore Hall in Londra. ICR Lisabona a gazduit o expozitie de icoane bizantine.

Cat despre autorii romani tradusi in alta limba in 2010 prin intermediul programelor ICR, printre ei se numara atat Mircea Cartarescu, Filip Florian sau Dan Lungu, cat si Eugen Barbu, Varujan Vosganian sau Alina Mungiu-Pippidi (in 2010 au fost traduse 47 de carti). Judecati singuri.

Unii ar putea crede ca acest Institut este doar un mijloc de impartit favoruri si onoruri in ograda culturala romaneasca. Daca privim spre state mai puternice decat Romania, vom vedea ca institutele culturale sunt acolo o piesa importanta in angrenajul politicii externe „soft”. „Soft power este abilitatea de a obtine ceea ce doresti prin persuasiune si prin generarea de atractie pozitiva”, scrie politologul american Joseph Nye, „si consta in cultura tarii, valorile ei politice si strategia externa.”

China a infiintat in ultimii ani cateva sute de institute Confucius in lume, institute prin care isi promoveaza cultura si sondajele de opinie au aratat o crestere consecutiva a reputatiei internationale a Chinei. De altfel, Beijing-ul a alocat in 2009 – 2010 aproape 9 miliarde de dolari doar pentru aceasta zona.

O strategie pe care americanii o aplica cu succes de cateva decenii: rezultatul programelor culturale americane de schimb de experienta (in care sunt implicati studenti si tineri lideri straini) este ca 46 actuali sefi de guverne si 165 fosti sefi de guverne din lume au participat la cel putin un astfel de program.

„Intelepciunea conventionala spune ca statul cu cea mai mare armata prevaleaza”, mai scrie J. Nye, „dar intr-o epoca a informatiei s-ar putea ca statul cu cea mai buna poveste sa fie cel care castiga.” Si alaturi de media, Institutul Cultural Roman este cel care ne spune povestea in lume.

Romania are in prezent doar 17 institute culturale deschise in diferite capitale, absentand notabil si ingrijorator de la Moscova, Beijing sau din Orientul Mijlociu. Desigur ca nu totul e roz: activitatea institutelor de la Istanbul si Tel Aviv a fost pana in 2011 foarte saraca. La Chisinau exista critici acerbe si argumentate ale localnicilor despre oportunitatea finantarii din bugetul ICR a unor reviste culturale in limba romana nu prea performante si cu o circulatie foarte discreta in Republica Moldova.

Dar atunci cand il critica pe H.R.Patapievici, media nu vorbeste despre astfel de subiecte (care cer documentare si seriozitate), ci se rezuma la propaganda emanata in urma cu patru ani din „scandalul poneiului roz”. E mai comod asa. E mai spectaculos. Dar e si mai malign.

Nu pentru lustruirea ego-ului lui H.R.Patapievici am scris acest text (l-am criticat atunci cand a fost cazul). Ci pentru a demonstra ca in Romania, chiar si atunci cand exista o institutie publica eficienta, o ignoram din cauza mormanelor de propaganda aruncate peste. Apoi deplangem lipsa modelelor de reusita in societatea romaneasca in care (vai!) „nimic nu functioneaza”.


PS. Pentru curiosi si de dragul preciziei, reproducem mai jos textul (revista Flacara, nr.1/2002) pe baza caruia H.R.Patapievici a fost acuzat la Timisoara de anti-romanism si ofensa nationala adusa lui Mihai Eminescu.

„Eminescu nu mai e la moda deoarece nu mai ‘da bine’. Explicatia nu e nici abisala, nici etnopsihologica, ci banal sociologica. Daca ne gandim ca doar cu 20 de ani in urma Eminescu mai era inca “omul deplin al culturii romane” – acum, notiunile insesi de ‘deplin’ si de ‘cultura’ au devenit suspecte din punct de vedere politic –, intelegem amploarea prabusirii cotei lui Eminescu la bursa valorilor proclamate la lumina zilei. In timp ce Caragiale pare a nu avea nici un cusur, de Eminescu am inceput sa ne jenam. Rasturnarea fata de perioada interbelica e completa. Pe atunci, Caragiale era suspect, Eminescu era recept; azi, Eminescu a devenit suspect, Caragiale este in mod eminent recept. Pentru noua tabla de valori acceptate, Caragiale a fost gasit ‘politic corect’, in timp ce punerea lui Eminescu la patul lui Procust al noului canon importat din ‘tarile progresiste’ a aratat fara dubiu ca fostul poet national al Romaniei clasice e ‘politic incorect’.

Cum ar fi putut fi altfel? Ca poet national, Eminescu nu mai poate supravietui, deoarece noi iesim azi din zodia nationalului. Poet canonic Eminescu nu mai poate fi, deoarece revolutia sociologica din învatamantul superior care a avut loc dupa 1990 a adus la putere studiosi care fac alergie la auzul cuvantului canon si manifesta tendinta sa puna mana pe revolver cand aud cuvantul traditie. Profund el nu mai poate fi considerat, deoarece categoria profundului, nefiind postmoderna, nu mai e prizata de intelectualii progresisti.

Interesant Eminescu nu mai poate fi, deoarece tot ce e interesant in Eminescu e pur german, iar azi nu se mai considera interesant decat ce vine din zona anglo-saxona, care e contrariul germanitatii. Din punct de vedere politic, Eminescu pare a fi irecuperabil.

Categoriile lui Eminescu? Azi, nimeni nu mai poate vorbi despre sursele originare ale sensibilitatii sale fara a trebui sa puna totul intre ghilimele, adica fara a face cu ochiul, fara a-si cere scuze ori fara a-l scuza, luandu-l de fapt peste picior. Intr-o epoca in care viziunile mai sunt licite doar la cinema (ceea ce i-ar fi placut lui Max Weber), Eminescu nu ne mai poate aparea decat ca exasperant de invechit. Or, se stie, supremul argument impotriva cuiva, azi, este sentinta ‘esti invechit’. Iar cultura romana din ultimii ani, in lupta pentru integrare euro-atlantica, nu doreste decat sa scape de tot ce este ‘invechit’ – adica sa fie progresista.

Pentru nevoia de chip nou a tinerilor care in cultura romana de azi doresc sa-si faca un nume bine vazut in afara, Eminescu joaca rolul cadavrului din debara. Sec spus, Eminescu nu mai este azi actual deoarece cultura romana, azi ca si ieri, se dovedeste a nu fi decat o cultura de sincronizare. Ea inca nu isi permite sa nu fie in pas cu modele.”

 


Sursa: HotNews

 

Oare cu ce l-a deranjat pe d-l Patapievici, Mihai Eminescu? Nu se "ridica" la "pretentiile" domniei sale? Este o grava ofensa adusa nu numai geniului lui EMINESCU dar si Romaniei si poporului roman. RUSINE!!!

...Si daca citim printre randuri:

"Nu pentru lustruirea ego-ului lui H.R.Patapievici am scris acest text (l-am criticat atunci cand a fost cazul). Ci pentru a demonstra ca in Romania, chiar si atunci cand exista o institutie publica eficienta, o ignoram din cauza mormanelor de propaganda aruncate peste. Apoi deplangem lipsa modelelor de reusita in societatea romaneasca in care (vai!) „nimic nu functioneaza”.

 

Serios???..., si atunci pentru ce ai scris stimabile? Eminescu nu mai e "la moda" insa pupincurismul e...

Editat de ANDRASONI LUCIAN
Link spre comentariu
  • 3 săptămâni mai târziu...
  • 2 săptămâni mai târziu...
Toni Marginean
 Mail pentru toata viata!

 

> Cel care a realizat acest exceptional e-mail, a depus o munca de SISIF... si merita toata admiratia noastra. Enciclopedie  nu gluma, nu cred ca avem timp o viata sa le vedem. Oricum, vizionare placuta!

 PANORAME 
 
> EVEREST : http://www.panoramas.dk/fullscreen2/full22.html
> PARQUE OLIMPICO DE MUNICH :---http://www.panoramas.dk/2008/olympics/munich-olympic-park.html
> LAGO MORAINE :---http://www.virtualparks.org/scenes/ZNcQpKgkII0RQsuoiWuE5JQ.html
> ROMA:--- http://www.panorama360.es/europa/italia/RomaFromSanPietroQTVR.html
> YELLOSTONE:--http://www.panorama360.es/america/usa/PrismaticPoolKrpano/PrismaticPool.html
> GRECIA:---http://www.fullscreen360.com/greece-oia.html
> ALARCÓN:--- http://www.panorama360.es/europa/spain/AlarconQTVR.html
> FESTIVAL INTERNACIONAL DEL GLOBO (
> BRISTOL ) :---http://www.panoramas.dk/2008/flash/bristol-ballon-festival.html
> LAGO ANNECY :--- http://www.panoramas.dk/2009/lake-annecy-paragliding.html
> TIME SQUARE (AÑO NUEVO):---http://www.panoramas.dk/New-Year/times-square.html
> SIDNEY :--- http://www.preview.com/
> NEW YORK :--- http://www.pixelcase.com.au/vr/2009/newyork/
> CAPILLA SIXTINA:--- http://www.vatican.va/various/cappelle/sistina_vr/index.html
> PLAZA DE SAN MARCOS :--- http://www.360venezia.com/panorama/san_marco_notte.htm
> SUECIA: --- http://www.sweden.se/panos/day3/view-lg/embed.html
> CASTILLO DE BUDAPEST:---http://www.gillesvidal.com/sziget2008/budapestchateau.htm
> BIBLIOTECA:--- http://www.papervision3d.org/demos/panorama/
> GRAN CAÑÓN:---http://www.panorama360.es/america/usa/HorseShoeBendKrpano/HorseShoeBend_krpano_Grande.html
> GRAN CAÑÓN:---http://www.panorama360.es/america/usa/GrandCanyonKrpano/GrandCanyon.html
> ES CALÓ DE SAN AGUSTI:---http://www.panorama360.es/europa/spain/EsCaloFormenteraKrpano/EsCaloFormentera.html
> O adevarata enciclopedie turistica! 
> Innsbruck <http://www.imagensviagens.com/innsbruck.htm>
> Toulouse <http://www.imagensviagens.com/toulouse.htm>
> Assis <http://www.imagensviagens.com/assissi.htm>
> York <http://www.imagensviagens.com/york.htm>
> Moscou <http://www.imagensviagens.com/moscou.htm>
> Salzburgh  <http://www./.imagensviagens.com/salzburgh.htmimagensviagens.com/salzburgh.htm>
> Helsinque <http://www.imagensviagens.com/helsinque.htm>
> Munique <http://www.imagensviagens.com/munique.htm>
 Cardiff <http://www.imagensviagens.com/cardiff.htm>
> Reims <http://www.imagensviagens./.com/reims.htm>
> Bruxelas <http://www.imagensviagens.com/bruxelas..htm>
> Oslo <http://www.imagensviagens.com/oslo.htm>
> Brugge <http://www.imagensviagens.com/brugge.htm>
> São Petersburgo <http://www.imagensviagens.com/saopetersburgo.htm>
> Blackpool  <http://www.imagensviagens.com/blackpool.htm>
> Talin <http://www.imagensviagens.com/talin.htm>
> Luxemburgo <http://www.imagensviagens.com/luxemburgo.htm>
> Roma <http://www.imagensviagens.com/roma.htm>
 Heidelberg <http://www.imagensviagens.com/heidelberg.htm>
> Chamonix  <http://www.imagensviagens.com/chamonix.htm>
> Varsóvia <http://www.imagensviagens.com/varsovia.htm>
> Florença <http://www.imagensviagens.com/firenze.htm>
> Bath <http://www.imagensviagens.com/bath.htm>
> Bratislava http://www.imagensviagens.com/bratislava.htm
> Istambul <http://www.imagensviagens.com/istambul.htm>
> Amsterdam <http://www.imagensviagens.com/amsterdam.htm>
> Rouen <http://www.imagensviagens.com/rouen.htm>
> Oxford <http://www.imagensviagens.com/oxford.htm>
> Cambridge <http://www.imagensviagens.com/cambridge..htm>
> Brighton  <http://www.imagensviagens.com/brighton.htm>
> Berlin <http://www.imagensviagens.com/berlin.htm>
> Madri <http://www.imagensviagens.com/madrid.htm>
> Viena <http://www.imagensviagens.com/viena.htm>
> Köln <http://www.imagensviagens.com/koln.htm>
> Portsmouth <http://www.imagensviagens.com/portsmouth.htm>
> Estocolmo <http://www.imagensviagens.com/estocolmo.htm>
> Manchester <http://www.imagensviagens.com/manchester.htm>
> Londres <http://www./.imagensviagens.com/londres.htm>
> Paris <http://www.imagensviagens.com/paris.htm>
> Atenas <http://www.imagensviagens.com/atenas.htm>
> Praga <http://www.imagensviagens.com/praga.htm>
> Budapeste <http://www.imagensviagens.com/budapeste.htm>
> Veneza <http://www.imagensviagens.com/veneza.htm>
> Winchester <http://www.imagensviagens.com/winchester.htm>
> Chester <http://www.imagensviagens.com/chester.htm>
> Liverpool <http://www.imagensviagens.com/liverpool.htm>
> Liechtenstein <http://www.imagensviagens.com/liechtenstein.htm>
> Düsseldorf <http://www.imagensviagens.com/dusseldorf.htm>
> Inverness <http://www.imagensviagens.com/inverness.htm>
> Saint Malo <http://www.imagensviagens.com/stmalo.htm>
> Frankfurt <http://www.imagensviagens.com/frankfurt.htm>
> Edinburgh <http://www.imagensviagens.com/edinburgh.htm>
> Glasgow <http://www.imagensviagens.com/glasgow.htm>
> Copenhagen <http://www.imagensviagens.com/copenhagen.htm>
> Zurich <http://www.imagensviagens.com/zurich.htm>
> Lisboa <http://www.imagensviagens.com/lisboa.htm>
> Grenoble <http://www.imagensviagens.com/grenoble.htm>
> Saint Louis <http://www.viagensimagens.com/stlouis.htm>
> Dallas <http://www.viagensimagens.com/dallas.htm>
> Allbuquerque <http://www.viagensimagens.com/albuquerque.htm>
> Montreal <http://www.viagensimagens.com/montreal.htm>
> San Diego <http://www.viagensimagens.com/sandiego.htm>
> Quebec <http://www.viagensimagens.com/quebec.htm>
> Phoenix <http://www.viagensimagens.com/phoenix.htm>
> Atlanta <http://www.viagensimagens.com/atlanta.htm>
> San Francisco <http://www.viagensimagens.com/sanfran.htm>
> Orlando <http://www.viagensimagens.com/orlando.htm>
> New Orleans <http://www.viagensimagens.com/neworleans.htm>
> Miami <http://www.viagensimagens.com/miami.htm>
> Bariloche <http://www.viagensimagens.com/bariloche.htm>
> Toronto <http://www.viagensimagens.com/toronto.htm>
> Houston <http://www.viagensimagens.com/houston.htm>
> Chicago <http://www.viagensimagens.com/chicago.htm>
> Las Vegas <http://www.viagensimagens.com/lasvegas.htm>
> Los Angeles <http://www.viagensimagens.com/lax.htm>
> Washington DC <http://www.viagensimagens.com/washington.htm>
> Buenos Aires <http://www.viagensimagens.com/buenosaires.htm>
> Vancouver <http://www.viagensimagens.com/vancouver.htm>
> Portland <http://www.viagensimagens.com/portland.htm>
> Seattle <http://www.viagensimagens.com/seattle.htm>
> Victoria <http://www.viagensimagens.com/victoria_ca.htm>
> Salt Lake City <http://www.viagensimagens.com/saltlake.htm
> New York City <http://www.viagensimagens.com/new_york_city..htm>
> Kansas City <http://www.viagensimagens.com/kansascity.htm>
> Ottawa <http://www.viagensimagens.com/ottawa.htm 
> Akershus <http://www.viagensimagens.com/cast_akershus.htm>
> Amboise <http://www.viagensimagens.com/cast_amboise.htm>
> Angers <http://www.viagensimagens.com/cast_angers.htm>
> Arundel <http://www.viagensimagens.com/cast_arundel.htm>
> Azay le Rideau <http://www.viagensimagens.com/cast_azaylerideau.htm>
> Bamburgh <http://www.viagensimagens.com/cast_bamburgh.htm>
> Beaumaris <http://www.viagensimagens.com/cast_beaumaris..htm>
> Blackness <http://www./.viagensimagens.com/cast_blackness.htm>
> Blenheim <http://www.viagensimagens.com/cast_blenheim.htm>
> Blois <http://www.viagensimagens.com/cast_blois.htm>
> Bodiam <http://www.viagensimagens.com/cast_bodiam.htm>
> Budavari <http://www.viagensimagens.com/cast_budavari.htm>
> Caernarfon <http://www.viagensimagens.com/cast_caernarfon.htm>
> Caerphilly <http://www.viagensimagens.com/cast_caerphilly.htm>
> Cardiff <http://www.viagensimagens.com/cast_cardiff.htm>
> Carlisle <http://www.viagensimagens.com/cast_carlisle.htm>
> Chambord <http://www.viagensimagens.com/cast_chambord.htm>
> Charlottenburg <http://www.viagensimagens.com/cast_charlettenburgh.htm>
> Chantilly <http://www.viagensimagens.com/cast_chantilly.htm>
> Chenonceau <http://www.viagensimagens.com/cast_chenonceau.htm>
> Chepstow <http://www.viagensimagens.com/cast_chepstow.htm>
> Cliffords <http://www.viagensimagens.com/cast_clifffords.htm>
> Conciergerie <http://www.viagensimagens.com/cast_conciergerie.htm>
> Conwy <http://www.viagensimagens.com/cast_conwy.htm>
> Criccieth <http://www.viagensimagens.com/cast_criccieth.htm>
> Doune <http://www.viagensimagens.com/cast_doune.htm>
> Dover <http://www.viagensimagens.com/cast_dover.htm>
> Edinburgh <http://www.viagensimagens.com/cast_edinburgh.htm>
> Ewloe <http://www.viagensimagens./.com/cast_ewloe.htm>
> Fontainebleau <http://www.viagensimagens.com/cast_fontainebleu.htm>
> Frederiksborg<http://www.viagensimagens.com/cast_frederiksborg.htm>
> Glamis <http://www.viagensimagens.com/cast_glamis.htm>
> Hampt Court <http://www.viagensimagens.com/cast_hamptoncourt.htm>
> Harlech <http://www.viagensimagens.com/cast_harlech.htm>
> Hatfield <http://www.viagensimagens.com/cast_hatfieldhouse.htm>
> Heidelberg <http://www.viagensimagens.com/cast_heidelberg.htm>
> Hever <http://www.viagensimagens.com/cast_hever.htm>
> Hohenschwagau <http://www.viagensimagens.com/cast_hohenschwangau.htm>
> Langeais <http://www.viagensimagens.com/cast_langeais.htm>
> Leeds <http://www.viagensimagens.com/cast_leeds.htm>
> Linlithgow <http://www.viagensimagens.com/cast_linlithgow.htm>
> London Tower <http://www.viagensimagens.com/cast_londontower.htm>
> Neuschwanstein <http://www.viagensimagens.com/cast_neuschwanstein..htm>
> Newcastle <http://www.viagensimagens.com/cast_newcastle.htm>
> Norwich <http://www.viagensimagens.com/cast_norwich.htm>
> Nottingham <http://www./.viagensimagens.com/cast_nottingham.htm>
> Nymphenburg <http://www.viagensimagens.com/cast_nymphenburg..htm>
> Pena <http://www.viagensimagens.com/cast_pena.htm>
> Penshurst <http://www.viagensimagens.com/cast_penshurst.htm>
> Pierrefonds <http://www.viagensimagens.com/cast_pierrefonds.htm>
> Prazsky <http://www.viagensimagens.com/cast_praga.htm>
> São Jorge <http://www.viagensimagens.com/cast_saojorge.htm>
> Schonbrunn <http://www.viagensimagens.com/cast_schonbrunn.htm>
> Scone <http://www.viagensimagens.com/cast_scone.htm>
> Southsea <http://www.viagensimagens.com/cast_southsea.htm>
> Stirling <http://www.viagensimagens.com/cast_stirling.htm>
> Tonbridge <http://www.viagensimagens./..com/cast_tonbridge.htm>
> Urquhart <http://www.viagensimagens.com/cast_urquhart.htm>
> Versalhes <http://www.viagensimagens.com/cast_versalhes.htm>
> Villandry <http://www.viagensimagens.com/cast_villandry.htm>
> Vincennes <http://www.viagensimagens.com/cast_vincennes.htm>
> Warwick <http://www.viagensimagens.com/cast_warwick.htm>
> Wilanow <http://www.viagensimagens.com/cast_wilanow.htm>
> Windsor <http://www.viagensimagens.com/cast_windsor.htm>
> Monument Valley <http://www.imagensviagens.com/esp_monument.htm>
> Ilhas  Gregas <http://www.imagensviagens.com/esp_ilhasgregas.htm>
> Niagara  Falls <http://www.imagensviagens.com/esp_niagarafalls.htm>
> Carcassone <http://www.imagensviagens.com/esp_carcasso.htm>
> Route 66 <http://www.imagensviagens.com/esp_route66.htm>
> Petrified Forest <http://www.imagensviagens.com/esp_petforest.htm>
> Sequoia National Park <http://www.imagensviagens.com/esp_sequoia.htm>
> Loch Ness <http://www.imagensviagens.com/esp_lochness.htm>
 
 MUZEE ALE LUMII

> Cei care au vrut să viziteze marile muzee ale lumii, dar nu au dispus niciodată de banii necesari: ttp://www.googleartproject.com/.
> Munca a implicat fotografiere la rezoluţie foarte mare a lucrărilor deartă dar şi realizarea de colaje fotografice din peste o mie de fotografii. De asemenea, acest proiect a dezvoltat şi un tur virtual de 360 de grade a diferitelor galerii individuale, folosind tehnologie Street View pentru interioare. http://www.googleartproject.com/museums/altesnational 

STIINTA http://www.scientia.ro/start.html Aici puteti gasi: Tehnologie
> ...Cum funcţionează lucrurile? || Cum funcţionează calculatorul Internet Fan Firefox! Windows Tips&Tricks Fizică Mecanică Termodinamică  Electronică Atomul  Fizica nucleară Teoria relativităţii  Mecanica cuantică Biologie Concepte fundamentale din biologie
Genetică Evoluţionism Cumfuncţionează corpul omenesc Univers Astronomie Sistemul solar Terra Cum funcţionează sistemele complexe
 Istoria Universului
 În cadrul unei serii de 7 articole vă prezentăm  istoria Universului, de la explozia primordială numită Big Bang, până la apariţia şi răspândirea pe Terra a lui homo sapiens.
Istoria Universului (I)http://www.scientia.ro/univers/47-astronomie/757-istoria-universului-partea-1.html
> Istoria Universului (II)http://www.scientia.ro/univers/47-astronomie/760-istoria-universului-2.html
> Istoria Universului (III)http://www.scientia.ro/biologie/67-evolutionism/761-istoria-universului-3.html
> Istoria Universului (IV)http://www.scientia.ro/biologie/67-evolutionism/771-istoria-universului-4.html
> Istoria Universului (V)http://www.scientia.ro/biologie/67-evolutionism/772-istoria-universului-5.html
> Istoria Universului (VI)http://www.scientia.ro/biologie/67-evolutionism/773-istoria-universului-6.html
> Istoria Universului (VII)http://www.scientia.ro/stiinta-la-minut/48-scurta-istorie-descoperiri-stiintifice/774-istoria-universului-7.html
> alte articole:Universul, http://www.scientia.ro/blogul-scientiaro/944-universul-asa-cum-nu-l-ati-mai-vazut.html

> Fotografii superbe ale aurorei borealehttp://www.flickr.com/photos/salomonsen/
> Foarte scurtă istorie a ştiinţei
> (1)http://www.scientia.ro/stiinta-la-minut/48-scurta-istorie-descoperiri-stiintifice/719-istoria-descoperirilor-stiintifice-1.html(in
> Scurtă istorie a ştiinţei, partea a 2-a) Cum funcţionează acupunctura?http://www.scientia.ro/stiinta-la-minut/48-scurta-istorie-descoperiri-stiintifice/286-cum-functioneaza-acupunctura.html

> Henri Coandă - realizatorul primului avion cu reacţiehttp://www.scientia.ro/stiinta-la-minut/48-scurta-istorie-descoperiri-stiintifice/450-henri-coanda-realizatorul-primului-avion-cu-reactie.html

> Telescopul lui Galileo Galilei - 400 de anihttp://www.scientia.ro/stiinta-la-minut/48-scurta-istorie-descoperiri-stiintifice/382-400-de-ani-de-la-constructia-telescopului-lui-galileo-galilei.html si filmulete de pe youtube lb.ro (vedeti in partea dreapta a ecranului)
http://www.youtube.com/watch?v=SxLlJt14fCY&feature=relatedhttp://www.youtube.com/watch?v=nVPehpoyPHY&feature=relatedhttp://www.youtube.com/watch?v=DDf0f7ulvgg&feature=relatedhttp://www.youtube.com/watch?v=eVr09DyyDjI&feature=relatedhttp://www.youtube.com/watch?v=r6rpapKBUE0&feature=related

> CLICK ON:http://www.personality.com.ro/  

> MUZEUL VIRTUAL AL NEAMULUI ROMANESC O adevarata enciclopedie
> -COLECTIA CARAGIALE, cea mai mare colectie din lume de portrete aleunei personalitati a culturii universale, pentru prima data pusa in intregime la dispozitia celor interesati la adresa web http://www.personality.com.ro/caragiale.htm 
 
> CARAGIALE si EMINESCU (la adresele web http://www.personality.com.ro/car_antic_1.htm si http://www.personality.com.ro/emin_antic.htm
> Portretul Romaniei InterbeliceFoarte interesante pentru noi toti romanii (pentru tinerii nostri, in mod special) - sunt mai ales informatiile, necunoscute in marea majoritate, despre zone care .... au fost... nu mai sunt .....si nu se stie daca...si cand ... vor mai apartine vreodata acestei tarisoare....Spun si eu FELICITARI celor care au avu puterea si rabdarea sa realizeze acest site.
> Este cu adevarat EXCEPTIONAL. Interesant pentru noi toti cei "crescuti in.... comunism"...

http://romaniainterbelica.memoria.ro/index.html

> Filme spirituale, subtitrare in romana  http://www.spiritus.ro/video/filme_si_documentare.htm

>  un site interesant http://www.lovendal.net/

> Miscand sageata mouse-ului, veti vedea fiecare parte a Capelei Sixtine, pictata de Michelangelo.in coltul din stanga jos apasati pe plus pentru a apropia imaginea sipe minus, pentru a o indeparta.http://www.vatican.va/various/cappelle/sistina_vr/index.html
 
> Brand de tara - Romania http://www.patrimoniuromanesc.ro/

> Tiberiu Dinca"Ceea ce suntem este darul lui Dumnezeu pentru noi, ceea ce devenim este darul
> nostru pentru el
 
Link spre comentariu
  • 6 luni mai târziu...

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări