slkslkslk Postat Mai 31, 2014 Partajează Postat Mai 31, 2014 Salut tuturor, am intampinat si eu urmatoarea problema, mi-am pus pe masina un amplificator max mpx 2000 cu un subwoofer magnat charger 130 + condensator de 1 F Golden PRofessional iar de cand am montat condensatorul am observat ca dupa maxim 2 zile nu mai porneste masina, cu motorul oprit condensatorul arata 12,73 v iar cu el pornit 13,8 respectiv 14 v, este posibil ca acest condensator sa fie defect si sa nu poata tine curent in el si sa fure din baterie ? ne avand consumatori inafara de alarma ? Bateria are 6 luni este un Bosh de 65 A Link spre comentariu
ovy83 Postat Mai 31, 2014 Partajează Postat Mai 31, 2014 pai decuplati condensatorul si statia si vedeti daca tot asa se descarca bateria. ce tip de bosh este? daca dunt luate de la noi din tara ...nu sunt bune de nimic,in special alea black. Link spre comentariu
slkslkslk Postat Iunie 1, 2014 Autor Partajează Postat Iunie 1, 2014 Dupa ce am pus condensatoru primele 2 zile totu mergea perfect brusc a inceput bateria sa dea semne ciudate astazi dupa ce am scos condensatoru si statia de pe alimentare am mers cu ea si am masurat in timpu mersului bateria prin pricheta si aveam 14,4 v iar la relanti 13,8 dupa aproximativ 30 de min cand am oprit motorul 12,78 iar dupa ce am inchuiat si deschuiat maisna de 2 ori a scazut la 12,43 ( cand inchui deschui am modul folow me 15 secunde pe proiectoare cu xenon) pana acum nu a facut asa ... iar daca pun condensatorul porneste putin mai ok dar piuie pentru ca tensiunea scade uneori sub 9 v la pornire, condensatorul avand un modul care avertizeaza cand bateria este slabita iar acel modul cu voltmetru porneste la socuri de tensiune nu are remote Acumulatorul este defapt Acumulator Bosch Silver Plus S5 005 (0 092 S50 050) am observat ca dupa ce dau bornele de pe condensator mai sta afisaju pornit cca 35 40 secunde in timp ce ii scade tensiunea treptat pana se opreste, este normal sa se descarce asa rpd ? la 1 F ? daca nu asta imi distruge bateria nu statia Eu am conectat direct condensatoru si am vazut pe net ca unii il incarcau cu un bec ... daca nu am facut asta este vre-o problema ? Link spre comentariu
razvan-l Postat Iunie 1, 2014 Partajează Postat Iunie 1, 2014 pornirea amplificatorului unde ai legat-o ? apeleaza la cineva cu aparat de masura sa verifice consumul condensatorului . .. . .si al PA legand un bec de pozitie , 5W , in serie cu condensatorul ,verifici starea condensatorului ,daca becul se stinge complet dupa un timp ,condensatorul este ok ,dar asta e o verificare ochiometrica Link spre comentariu
slkslkslk Postat Iunie 1, 2014 Autor Partajează Postat Iunie 1, 2014 pornirea amplificatorului este legata la remote la player si merge numai cu cheia in contact, mi se pare cam ciudat ce se intampla pentru ca am montat condensatorul si abea dupa 2 zile a inceput sa apara aceasta problema ... condensatorul cand l-am montat am pus firele pe el prima data - apoi + a facut o mica scanteie am luat de pe el cablul cu + apoi l-am pus iara de vre-o 3 ori pana nu a mai facut asta apoi am strans suruburile si l-am prins nu stiu daca am procedat ok dar sper ca nu pateste nimic daca am facut asta. am vorbit cu un electrician si mi-a spus ca este posibil sa mi se fi stricat puntea de incarcare pentru a doua uara si sa nu bage cum trebuie... pentru ca cu motorul pornit am 13,5 si rar atinge 14 v iar cand are 13,5 si aprind becurile scade si la 12,5 iar dupa ceva timp cand opresc motorul are 12,7-8 si scade treptat mai ales daca aprind un bec si il opresc scade la 12,5 si dupa incet incet ajunge la 12 ...o sa incerc maine cum a spus si colegul mai sus si voi scrie aici ce am rezolvat Link spre comentariu
slkslkslk Postat Iunie 2, 2014 Autor Partajează Postat Iunie 2, 2014 Am fost astazi la un electrician a verificat incarcare tot ce a putut a scos tot sistemu audio modulu de pe proiectoare de folow me tot ce am pus pana acum pe masina si consumu nu scade a pus aparatu de masura pe borne si mereu arata la amperaj din cate am vazut la el 0,40 fara nimic pe ea inafara de centrala ei si computer, am scos pana si sigurantele si degeaba nu stiu ce sa mai fac imi scoate peri albi masina asta Link spre comentariu
razvan-l Postat Iunie 2, 2014 Partajează Postat Iunie 2, 2014 ai forjat PA si posibil a cedat redresorul din alternator sau regulatorul de incarcare, de aici trebuie sa incepi verificarile Link spre comentariu
slkslkslk Postat Iunie 2, 2014 Autor Partajează Postat Iunie 2, 2014 pe baterie la + am vazut 2 fire unu care distribuie in sigurantele de pe baterie si unu gros care nu stiu unde duce cred ca la alternator , daca ar fi acela de la alternator il scot si vad daca mai consuma asa Link spre comentariu
slkslkslk Postat Iunie 2, 2014 Autor Partajează Postat Iunie 2, 2014 pe baterie la + am vazut 2 fire unu care distribuie in sigurantele de pe baterie si unu gros care nu stiu unde duce cred ca la alternator , daca ar fi acela de la alternator il scot si vad daca mai consuma asa Alternatorul este devina, + ca nici nu mai incarca cum trebuie cu faza scurta (xenon) de la 13,7 scade brusc la 13,2 si daca pun aeroterma pe treapta 1 scade la 12,6, Va multumesc mult de tot pentru sfaturile acordate Link spre comentariu
slkslkslk Postat Iunie 3, 2014 Autor Partajează Postat Iunie 3, 2014 (editat) Doamne imi scoate peri albi am demontat tot am schimbat releu de incarcare si nimic tot consuma am scos cablurile de pe peste tot am lasat numai calculatorul motor si centrala electrica si tot, in centrala tare imi este sa nu aiba un releu blocat sau un condensator umflat si sa incerce mereu sa se incarce sau eu stiu ... numai astazi de la 8 dim alerg din electrician in electrician si nimic nimeni nu isi explica ce are pe tester nu da nimic aiurea ... Editat Iunie 3, 2014 de slkslkslk Link spre comentariu
capabilu Postat Iunie 3, 2014 Partajează Postat Iunie 3, 2014 In primul rand bateria daca a fost descarcata trebuie incarcata 24 de ore pe un redresor , dupa asta verifici,releu incarcare,alternator....etc,etc Link spre comentariu
yo9gcc Postat Iunie 3, 2014 Partajează Postat Iunie 3, 2014 Un consum permanent trebuie sa fie, o alarma, un ceas .... consuma ceva. Cred ca nici un electrician bun nu prea ai gasit, In primul rand verifici daca bateria este incarcata la capacitate maxima, (rogi la un magazin care vand acumulatori sa il verifice, au aparat care masoara asa ceva) ei iti spun si daca alternatorul iti incarca corect, daca nu iti incarca sunt doua variante, releu defect sau puntea redresoare de pe alternator, acolo sunt 6 diode si este deajuns sa se arda una, si cum spui ca ai schimbat releul de incarcare a mai ramas puntea de verificat, acolo trebuie sa dai alternatorul jos si sa verifici cu aparatul de masura diodele. Daca acumulatorul este descarcat nu poti sa il mai incarci la capacitatea maxima decat cu un redresor sau poate si-a dut duhul bateria chiar intamplator dupa ce ai pus toata aparatura pe masina, eu la o frana mai brusca (a iesit un caine in fata masinii) am oprit motorul masinii, nu am mai apucat sa pun piciorul si pe ambreiaj, dupa care dai la automat, nimic a murit bateria complet cred ca un scurt la elementi. Link spre comentariu
slkslkslk Postat Iunie 3, 2014 Autor Partajează Postat Iunie 3, 2014 am verificat si puntea si este inregula, am deconectat definitiv alternatorul si am lasat consumatorii masinii adica bordul si cablul care duce la amplificator fara altceva in capat si tot consuma uneori dupa ce armez alarma scade la 17 mili amperi apoi iar urca, nu a mai ramas decat centrala electrica sa o verific dar sa gasesc pe cineva care se pricepe Link spre comentariu
Vizitator iRoata Postat Iunie 3, 2014 Partajează Postat Iunie 3, 2014 Acuma, na.... ma bag si eu in seama, dar 17mA e cam cat ar consuma un LED, adica nu e ceva de bagat in seama. Pe de alta parte, la masinile moderne (banuiesc ca nu e Dacia 1300 sau IMS) calculatoarele de bord, motor, etc consuma un oarecare curent chiar si cand masina e oprita; e normal sa existe un consum de cativa mA.... Nu cred ca de la acest consum vin necazurile, in alta parte ar trebui sapat. Masoara cat trage bateria pe incarcare, eventual schimba blocul integrat de pe alternator (acela are si puntea si releul de incarcare intr-un singur subansamblu). Link spre comentariu
slkslkslk Postat Iunie 3, 2014 Autor Partajează Postat Iunie 3, 2014 (editat) Am descoperit de unde este acel consum, am scos iar consumatorii am pus aparatu de masura si am blocat broasca usii de la sofer pe inchis, aparatul arata de aceasta data 56 ma am luat apoi de pe borna unul din contactii aparatului de masura cu care masuram consumul apoi l-am pus iar si a scazut la 0,04 ma iar cum deschideam usa crestea iar si se auzea in modulul de comfort un releu iar inainte de a patit treaba nu se auzea absolut nimic Editat Iunie 3, 2014 de slkslkslk Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum