Vizitator leonard75 Postat Mai 31, 2014 Partajează Postat Mai 31, 2014 multumesc mult pentru sfaturi si explicatii....am rezolvat problema...am dat motorul si rulmentul unei cunostinte care lucreaza intr-o fabrica cu profil mecanic...mi l-a adus a doua zi cu rulmentul inlocuit si fulia ''intreaga''...totul ok! Link spre comentariu
Untold Postat Mai 31, 2014 Partajează Postat Mai 31, 2014 Pentru stiinta tuturor: TOATE masinile de spalat cu cuva de polipropilena (plastic) sunt de unica folosinta in cazul uzurii simeringului ce etanseaza rulmentul de pe axul tamburului fata de apa si huruiala provocata de rulmentul((tii) ruginit(ti). Asta, cu exceptia cazului cand posesorui poseda o panza de bomfaier noua necesara pentru taierea roata a cuvei si extragerea tamburului pentru inlocuirea rulmentului(tilor) si a simeringului, apoi lipirea cu silicon rosu a cuvei pe pozitie si asigurarea cu hotlzsuruburi (cazul meu, rezolvat cu succes si extrem de multa munca, implicand demontarea intregii masini de spalat). Concluzia este ca suntem prea saraci sa ne permitem lucruri ieftine..... Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum