Ovidanie Postat Mai 22, 2014 Partajează Postat Mai 22, 2014 Alimentat de la acumulatorul camionului generatorul din imagine furniza tensiune anodica pentru o statie de emisie. Practic este compus dintr-un motor electric si un dinam. Link spre comentariu
puriu Postat Mai 27, 2014 Partajează Postat Mai 27, 2014 Am reparat asa ceva prin 1972. Era folosit la o masina Volga din anii '50 pentru alimentarea receptorului radio (cu tuburi). Masina electrica avea un rotor cu doua bobinaje si doua colectoare la capete si scotea 220 V c.c. Link spre comentariu
feri.visky Postat Iunie 4, 2014 Partajează Postat Iunie 4, 2014 Face parte din categoria convertizoarelor rotative utilizate mai ales in armata. De la tensiunea acumulatorilor de 12, 24 sau 48 Volt se puteau obtine tensiuni chiar foarte ridicate... Link spre comentariu
carageae Postat Iunie 5, 2014 Partajează Postat Iunie 5, 2014 Cred ca ideea ar putea fi folosita si azi, pt. auto, sunt convins ca ar fi o metoda mai robusta decat convertizoarele in comutatie care sunt mereu la limita...acolo problema zgomotului nu se pune, mai ales ca la cum asculta unii basul nu mai conteaza nici zgomotul produs de motor...oare cam ce randament are o asemenea solutie? Din cauza temperaturilor mari de lucru, nici solutia in comutatie nu stiu daca e chiar asa de rentabila...cand sunt 40 de grade in masina e cam greu sa racesti niste mosfeturi la limita... Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum