Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Recomandare ciocan/pistol de lipit

Vizitator red_dog4ever

Postări Recomandate

Vizitator red_dog4ever

Sper ca am pus bine topicul. Nu am gasit o sectiune pentru recomandari.

A venit timpul sa-mi iau ciocan/pistol de lipit si nu stiu exact ce sa-mi iau. Bugetul este destul de mic, in jur de 50 lei.
Sunt student la electronica, nu lucrez inca intr-un domeniu, deci am nevoie doar de o simpla scula. Poate in viitor imi voi lua ceva mai profesional. 

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 7
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• cristian1961

1

• Ticu

1

• pop_ady44

1

• leo 17

1

Top autori în acest subiect

Imagini postate

la 50 lei nu prea a-i ce sa iti iei fiabil

numai daca gasesti de okazie pe undeva pistoale de radio progres

eu as avea dar la 70 lei cu tot inclus

Link spre comentariu
Vizitator red_dog4ever

Tot timpul am fost de parere ca ce este online, este mai bun. As putea sa cumpar foarte bine un pistol la 20 de lei, made in china, dar prefer sa iau online la 50 lei.

Decat sa fiu aburit de vanzator, mai ales ca nu am cunostiinte in domeniu, prefer sa-mi iau online.

Pistolul nu il folosesc pentru scheme "sf", deci nu-mi trebuie ceva performant. Nu am bani sa-mi iau unul performant, fiindca stau la camin si nu am buget mare.

Link spre comentariu

pistol romanesc ..de timisoara ..parca erau ...sunt foarte bune ,eu personal am unul de cand m am apucat de electronica si functioneaza ok ...vezi si tu ..pe forrum poate are cineva unul la vanzare 

Link spre comentariu