Vizitator dj_captain Postat Noiembrie 14, 2006 Partajează Postat Noiembrie 14, 2006 Sal!Vreau si eu o schema pt orga de lumini wireless pe 3 canale daca aveti.Am gasit vreo 2 scheme dar una se alimenteaza la 110V iar la cealalta nu am lista cu componente.Va multumesc! Link spre comentariu
Vizitator dj_captain Postat Noiembrie 14, 2006 Partajează Postat Noiembrie 14, 2006 Daca elimin d1 din skema pot sa o alimentez la 220??Pare banal dar sunt incepator!!! Link spre comentariu
George(sb) Postat Noiembrie 14, 2006 Partajează Postat Noiembrie 14, 2006 d1 e pe post de punte redresoare, daca o scoti vei asista in cel mai bun caz la un foc de artificii, bun si ala pentru evenimente, daca doresti sa faci schema functionala la 220v~ trebuie sa umblii la rezistente Link spre comentariu
Vizitator dj_captain Postat Noiembrie 14, 2006 Partajează Postat Noiembrie 14, 2006 Asta e lista cu piese pls ma ajuta cineva sa fac orga de luminifunctionala pe 220~ Link spre comentariu