Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Golf 3 1.8 benzina 1996 90 cp consum


Bela Daniel

Postări Recomandate

Salut,

 

Nu cunosc cu strictete pompa de benzina de la Golf 3 dar am impresia ca acolo avea o supapa de refulare unisens care nu mai inchidea si un baiat "destept" a introdus un surub acolo ca sa-mi mai lungeasca "agonia" si sa o poata folosi in continuare.

E doar o simpla presupunere si daca o sa-mi pice o pompa similara in mana,voi reveni cu detalii ca sa ramana scris aici si pentru altii cu o problema asemanatoare.

Link spre comentariu

Salut,trebuie sa verifici flansa de cauciuc pe care sta injectia/o scoti afara si o verifici vizual pe toate partile,verifici presiunea de injectie faci un teu din teava de 8 mm si cu un manometru de 3..5 atmosfere conectat pe furtunul de tur verifici presiunea de injectie/probabil trebuie sa fie 0,8...1  ,mai verifici si sonda lambda cu un aparat de masura ...cand motorul este cald trebuie sa arate spre un volt 0.80 .....0.90 ...mai trebuie verificat daca nu este infundat catalizatorul......succes...

Link spre comentariu

Scuze, dar nu trebuie sa arate spre un volt caci asta ar insemna ca merge bogat. Trebuie sa pulseze intre 0,1-0,2 V si 0,8-0,9 V. Doar cand se accelereaza brusc sta mai mult in 0,8-0,9V pana se stabilizeaza si chiar se poate testa astfel. Daca nu arata acest lucru inseamna ca citeste eronat.

Pana sa testeze presiunea pompei si sonda lambda mai are de gasit ordinea furtunelor.

Link spre comentariu

Salut .Am schimbat capac delcou fise,buji,pompa benzina,uleiu de la motor filtre tot si dot degeaba am bagat in masina 5 litri de benzina si am mers 40 de km cu ea in afara loc mers decent am schimbat treptele la 1200  1500 max nu am mers mai mult de 60 km/h. Masina porneste bine si nu oscileaza turometru se tureaza pe liber la 6200 si incepe sa ii taie benzina face ca dq ,coloanele de tur retur l-am verificat nu sunt sparte sau infundate,nu stiu ce sa ii mai fac ma gandesc ca poate o fi dereglat calculatoru de injectie sa ma duc sa ii dau un restart cv ca nu mai stiu ce sa ii fac :( Multu all de ajutor

Link spre comentariu

Toata traba a fost din Injector baietzii. Am desfacut din curiozitate sa vad ce debit de benzina pulverizeaza injectorul si cand m-am uitat parca turnai cu canistra :)) . Acum am pus un injector de pe un de de un motor 1.4 mono-punct vad ca merge nu mai baga benzina asa dar ia scazut radical viata nu mai merge cum mergea ( nu mai trage calumea :( ) Dar cam oscileaza turometru .Stie cineva dc ?

Link spre comentariu

Pai ma gindesc,ca e logic.La un motor cu capacitatea de 1,8l pui injector de la motor de 1,4l.De aceea motorul nu mai este atit de "viguros" iar turometrul oscileaza.Benzina primita nu este suficienta. Cauza, cred ca este din alta parte.Poate sa-ti faca figuri computerul.Eu zic,ca cel mai bine ar fi daca ai face o vizita la un service serios si dotat cu tot ce trebuie.Bijbiielile, in general, nu prea dau roade,mai ales la masinile care au "creier".Parerea mea.

Link spre comentariu

Bela Daniel - nu vreau sa incep o polemica insa vad ca incerci sa o repari dupa ureche si probabil si cel de dinaintea ta tot asa a reparat-o. Aveam un prieten asa ca tine; repara totul din ochi si ureche si umbla la platina de la o motoreta ruseasca cu o cheie franceza.

Daca tu din ochi poti sa iti dai seama daca un injector este defect sau nu, iti dau 2000 de euro pe luna si te iau pe post de tester si aparat de masurat presiunea si debitul pentru injectie si imi deschid service. La ce bun atatea fiare si scule cand tu iti dai seama doar din ochi !?

Ti s-au dat diverse solutii referitor si la termostat ( probabil este in acelasi stadiu ), ai intrebat de gaura din pompa ce avea un surub si ti s-a raspuns; ai intrebat de furtunele de combustibil si ti s-a dat si manualul DE SERVICE in limba romana si tu acum ne spui ca nu era bun injectorul ca ti-a jenat tie retina si te-ai gandit tu asa ca cel de 1.4 este numa' bun, dar nici ala nu este bun ca abia se taraie cotiga.

Fa-ne un favor si nu mai intreba nimic pe aici pentru ca consumi inutil timpul oamenilor ce vor sa te ajute caci oricum faci dupa cum te taie capul fara prea multa chibzuinta si apoi iarasi revii si postezi mantocariile pe care le-ai facut la masina.

Imi este mila de fiarele astea ce sunt reparate pe genunchi de doua maini stangi.

Sunt un amarat de amator in mecanica si acareturi de genul dar cand niste oameni imi dau niste raspunsuri logice macar am bunul simt sa incerc variantele date ci nu sa fac tot felul de lucrari artizanale.

Nu dau doi bani daca te superi sau daca se supara cineva, daca primesc ban sau nu, insa ca tine sunt cu duiumul si culmea este ca tot genul asta de oameni se plang in continuare ca nu merge aia, cealalta, samd.

Link spre comentariu

Buna ziua,

 

Tu vrei sa-i ducem dorul?

Cu cine mai discutam si noi pe aici? 

Nu vezi ca este unicul de pe acest forum care are probleme cu masina ?  :rade:

Sunt bucuros ca e prima data cand apare si el cu zambetul pe buze dupa atata promovare a celor doua topicuri deschise.

Vezi acum sa nu faci vreo inovatie cu injectorul ala de 1.4 sa nu mai consume deloc si sa moara bietul Patriciu de foame in lipsa vanzarii combustibilului la statii.

Am avut cu vreo 10 ani in urma daca nu mai bine,doua Rovere,unul cu motor de 2600 cm3 cu 6 cilindri in linie iar celalalt cu motor de 3500 cm3 cu 8 cilindri in V,ambele cu cate doua carburatoare si ma stiau toti prin oras de la statiile PECO fiind un orasel mic si cand ma vedeau ca trag la pompa ziceau:

-A venit Gabi,ala cu pistoane multe  :limb:

Una "manca 10 litri si-o galeata iar cealalta cat un "Buceag". :rade:

Link spre comentariu

Am schimbat si termostatul am spus dar in fine app injectorul l-am schimbat la indrumarea unui mecanic " e mecanic sef la arabi la firma Tonneli" nu am v sa il der ca omu are multa treaba asa ca nu am v sa stau pe capu lui. Daca vi sau parut banale lucrurile pe care vi le-am spus mai bn taceati. Dupa ce am mers cu masina pana a papat benzina din rez am bagat in ea 4 litri sa vad cat merge si in ce stadiu merge motoru adevaru e ca forta nu mai are dar cu 4 litri fac 60 de km akuma fata de data trecuta cand cu 5 l faceam 40 de km. Singura prob e ca oscileaza putin turometru atat :)

Link spre comentariu

Buna seara,

 

Daniel fraza asta iti apartine:

" Daca vi sau parut banale lucrurile pe care vi le-am spus mai bn taceati."

Nu ti se pare ca esti cam dur in exprimare?

Vezi cum stii sa-l apreciezi pe mecanicul acela care spui ca nu are timp de tine?

Unii dintre colegii care au intervenit in cele doua topice ale tale,au contribuit cu destule explicatii si supozitii asupra problemelor descrise de tine iar tu acum vii le dai cu "flit",spunand ca ar fi trebuit sa taca.

Incerc sa intretin aceasta sectiune de mecanica a forumului in asa fel incat sa fie loc si de cate o gluma si de unele abateri de la subiect si fac asta tot ca lucrurile sa mearga bine si sa trecem peste incarcatura si greutatile zilei respective ca sa ne facem viata mai usoara.

In calitatea pe care o am (si evit sa mi-o fac vizibila )as fi putut sa-ti reprosez ca scrii cu prescurtari si abrevieri ale textului care nu sunt admise(si multe altele) si ne "chinuim" sa-ti descifram "jocul de cuvinte incrucisate" ca sa le dam o logica dar dupa cum vezi nu mi-ai permis sa-ti reprosez ceva pentru ca urasc sa fac asta si daca am devenit moderator pe aceasta sectiune am facut-o ca sa pot tine textele si formularile tehnice cat de cat sub control si nicidecum ca sa ma "umflu in pene precum curcanul".

Nu stiu in ce masura m-am facut inteles si putin imi pasa daca ai acordat atentie celor scrise de mine dar nu uita ca exista posibilitatea ca maine,poimaine,peste un an sau "candva"s-ar putea sa mai ai nevoie de parerire si indrumarile colegilor de pe aici iar ei sa-si aduca aminte de "aprecierile tale" si sa trateze cu totala indiferenta problemele care te framanta.

Ar mai fi de precizat faptul ca ei scriau si faceau zilnic tot felul de supozitii pe aici iar tu intrai o data la o saptamana si schimbai toate datele problemei....

Link spre comentariu

Draga Bela Daniel!

Atitudinea ta nu este foarte corecta fata de colegii care au incercat sa-ti dea sfaturi.Parerea mea e sa adopti o atitudine, cel putin,respectuasa fata de cei care au facut efortul de ati da sfaturi.Asa cum ti-am mai sugerat, dute la un service cu masina si in mod sigur meseriasii de acolo, o sa-ti spuna cu certitudine ce are masina.Anumite probleme la masina, nu pot fi rezolvate in regim de amator.Un profesionist, prin mina caruia au trecut multe si diferite masini. poate sa-ti  spuna ce are masina si ce trebuie facut ca sa functioneze la parametrii optimi.

Link spre comentariu

Da imi cer scuze pentru atitudinea mea , dar nu e frumosm nici din partea unora sa faca misto pe tema unui subiect . Eu doar am spus ce si cum am facut,nu cred ca am luat in gluma sau am facut misto de nimeni pe aici dar infine :)

Link spre comentariu
  • 4 săptămâni mai târziu...

Sa ve explic am luat golfu asta de la cineva masina arata ft bn in schimb consuma mult motorul merge perfect bujiile sunt noi puse de mn ,capacu de la delcou e bun, turometru sta in 900 rpm in relantiu nu oscileaza deloc ,de viata nu mai zic ca trage de rupe cred ca ia suta in max 8-9 sec eu zic ca e destul de bine in res nu stiu ce ar putea fi oricum dp sonda de benzina din bord la 16 km ap 4-5 l de benzina mi  se pare ft mult

Esti bun daca ia 100 in 8sec ,motorul ar trebui sa aiba cam 200 hp 

Cat ziceai ca are motorul  tau? :rade:

MasinA MEA ARE 136HP SI CONFORM SPECIFICATIILOR ATINGE 100KM IN 11SEC DECI A TA ARE SIGUR 200HP :85

Editat de florinellll
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări