Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Golf 3 1.8 benzina 1996 90 cp consum


Bela Daniel

Postări Recomandate

Am o mare problema cu consumu la un Golf 3 motor 1.8 mono punct 90 cp am un consum de 11 12 l/ 100 km pareri cum sa fac sa mai reduc consumu am schimbat si senzoru de la apa si tot degeaba fara nici un efect ,plus de asta am o toba sport influenteaza si ia consumu sau.....nu are legatura 

Link spre comentariu

Pai de ce ai schimbat senzorul de temperatura a apei?Temperatura motorului era prea mica?Cred ca ar trebui sa mergi la un service care sa verifice motorul.Dintotdeauna ai avut consumul mare? Daca conduci sportiv atunci si consumul creste.

Editat de GEO 53 BN
Link spre comentariu

Nu l-am schimbat la indrumarea unui "mecanic" ,nu conduc sportiv schimb la 2000-2300 si nu merg mai mult de 70 80 km/h

ma gandesc sa o pun pe testar sa vad poate pe la reglaje cv. nu detin masina dec de 2-3 saptamani

Link spre comentariu

Poate fi si vreun furtun spart prin care vine benzina de la rezervor .Eu am avut un asemenea defect cind aveam Dacia 1310.Ma miram  eu de ce scade asa de repede  nivelul din rezervor.O data furtunul care ducea benzina de la pompa la carburator si o data furtunul care facea legatura dintre conducta de retur si rezervor.Din acel moment mi-am impus un control periodic al integritatii tuturor furtunelor indiferent ca erau de benzina sau cele de prinprejurul carburatorului.Pierderea de benzina nu era o problema asa de grava, cit pericolul ca benzina sa se aprinda si odata cu ea masina, mai ales ca atunci cind furtunul care pleaca de la pompa spre carburator, se sparge,pericolul de incendiu este extrem de mare.

Link spre comentariu

Pai de ce ai schimbat senzorul de temperatura a apei?Temperatura motorului era prea mica?Cred ca ar trebui sa mergi la un service care sa verifice motorul.Dintotdeauna ai avut consumul mare? Daca conduci sportiv atunci si consumul creste.

acel senzor nu influenteaza marirea sau micsorarea temperaturii apei ci el doar "citeste" temperatura apei pentru a sti controlerul cand sa dea drumul la soc. in  momentul cand consumul este marit se urmareste in pecial daca socul nu a ramas blocat pe inchis,duca care procedura veche: filtru de aer,bujii,bobina de inductie,capac delco etc....daca este varianta cu AC si-l folosesti...nu a-i precizat daca relantiul este rotund,cand accelerezi motorul pe loc -daca este mersul rotund...sa stii ca si tipul de ulei i-ti mareste consumul.verifica coloana de retur,poate este gatuita...

Link spre comentariu

Dupa cite stiu eu senzorul citeste si afiseaza temperatura motorului.Socul,la multe masini este actionat de temperatura apei.Functioneaza pe principiul termostatului.Temperatura motorului este controlata atit de termostat cit si de ventilator sau grupul electroventilator plus termocupla.Dupa cum spunea bibanu47 consumul marit se poate datora si functionarii in 3 pistoane,numai ca in acest caz ar fi aparut vibratii ale motorului la relanti.

Editat de GEO 53 BN
Link spre comentariu

Oricum ar fi, avem putine detalii pentru a trage o concluzie.

 

Bela Daniel - consumul mentionat este urban sau extraurban?

Cu motorul cald ce turatie ai la relanti si ce iti indica acul de la temperatura lichidului de racire?

Incearca sa dai mai multe detalii daca vrei sa fii ajutat.

Link spre comentariu

Sa ve explic am luat golfu asta de la cineva masina arata ft bn in schimb consuma mult motorul merge perfect bujiile sunt noi puse de mn ,capacu de la delcou e bun, turometru sta in 900 rpm in relantiu nu oscileaza deloc ,de viata nu mai zic ca trage de rupe cred ca ia suta in max 8-9 sec eu zic ca e destul de bine in res nu stiu ce ar putea fi oricum dp sonda de benzina din bord la 16 km ap 4-5 l de benzina mi  se pare ft mult

Editat de bibanu47
Modificat cuvantul suna cu suta,pentru a se intelege ideea.
Link spre comentariu

Buna seara,

 

Dupa toate detaliile tale nu poate fi banuita decat sonda decalimitrica din rezervor sau indicatorul din bord.

Faptul ca ralantiul este constant si nu ai fluctuatii iar motorul functioneaza perfect in 4 pistoane nu poate avea acel consum exagerat,plus ca la acel consum ar trebui sa scoata fum negru pe coloana de esapare.

Nu iti poti permite sa faci un plin de benzina deoarece era simplu de facut consumul de la plin la plin dupa parcurgerea unei anumite distante.

Faptul ca motorul e pe injectie,este complicat sa-i faci consumul cu bidonul din cauza pompei de benzina sumersibile.

Link spre comentariu

Sall Nu cred ca e sonda am verificato si functioneza iar la bord nu vad ce ar putea sa se strice am verificat si nu skoate pic de fum la inceput sckoate putin dar cred ca e simplu condes , fumul care iese e gri nu e de culoare inchisa poate sa fie de la toba sau o fi sonda lambda defecta nuj ce dq sa aibe cred ca o sa o pun pe testar sa vad naiba ce are

Link spre comentariu

Stii ce mai poti face? Porneste motorul si lasa-l pornit o perioada de timp,apoi misca masina si uita-te pe locul unde a stat masina.Poate vezi ceva pete de benzina.E posibil sa ai ceva spart,furtun conducta

,etc

Link spre comentariu

Buna dimineata,

 

Domnilor discutam totusi despre un motor pe injectie unde presiunea este destul de mare pe instalatie,daca ar fi fost pe carburatie ca pompa sa fie de joasa presiune facand "taca-taca",as intelege sa pice dar in cazul nostru ar fi fantana arteziana nu picatura.

Ultima faza ar fi ca peste ceva timp sa vina si sa ne spuna ca nu este unicul care umbla cu masina asta dar in schimb numai el o alimenteaza .

Nu exclud nici cazul in care benzina ii este furata si stiu multe cazuri din astea la persoane care locuiesc la bloc si dimineata se trezesc cu benzina lipsa cu toate ca decat alimentasera cu o zi sau doua inainte.

Link spre comentariu

un consum mare poate fi favorizat si de un ulei gros. am mea lua cam 8-9%,iarna 10%.vorbim de un motor clasic cu injectie monopunct de 1.8l. cam asta este consumul.consumul mixt ,pe drum intins,este de 7-8% deci....acei cai putere papa...

Link spre comentariu

Va multumesc pentru raspunsuri. Cu masina circul doar eu si benzina nu are cum sa fure capacu de la rezervor se deschide cu cheia (nu merge cu surubenlita am incercat eu am zis ca cine stie ) posibil sa fie si de la ulei de la un timp motoru nu mai urca de 80 de grade

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări