Bea Marinau Postat Iunie 22, 2021 Partajează Postat Iunie 22, 2021 Va cred, este foarte greu sa faci orice la aceasta mașina, naiba știe și alternatorul pana sa dat jos a trebuit sa desfacă toată fața la mașină, sper sa ii dam de cap... Link spre comentariu
Bea Marinau Postat Iunie 27, 2021 Partajează Postat Iunie 27, 2021 Bună, am revenit, am recondiționat alternatorul l-am pus la loc am făcut un drum de vreo 80km și iar nu mai încarcă, cred ca o iau razna, nu se poate asa ceva spuneți-mi va rog ce poate avea nu mai înțeleg nimic... Link spre comentariu
Cosmin Marian Postat Iulie 24, 2021 Partajează Postat Iulie 24, 2021 Bună seara, verificați tensiunea de escitatie care trebuie să fie în jur de 12 volți, dacă acesta există verificați rezistenta rotorului care trebuie să fie în jur de 4,5ohmi, toate cele bune Cosmin. Link spre comentariu
validae Postat Iulie 24, 2021 Partajează Postat Iulie 24, 2021 Eu aş verifica atent cablurile alternatorului, am mai scris de cazul unui coleg de serviciu care a schimbat trei alternatoare până când am inspectat starea cablurilor.Avea mufele oxidate şi cabluri încinse.Cum umbla şi schimba alternatorul, făceau pe moment contact, apoi la scurt timp bateria se descărca.A schimbat maşina în final.... Link spre comentariu
tenzen Postat Iulie 29, 2021 Partajează Postat Iulie 29, 2021 Tensiunea de excitatie nu e nici un 12 volti,releele se alimenteaza direct din borna principala,are vreo 2 volti pe DF si incarca dupa o anumita turatie a rotorului,care ramine activa un scurt moment la oprirea brusca a rotorului.Reconditionarea a fost de mintuiala cel mai probabil.Nu la toate se poate reconditiona rotorul,depinde daca e din uzura colector intreruperea sau forfecare terminale datorita unui joc infim,sau o alta natura a defectului.Vorba unui coleg,degeaba isi da fiecare cu parerea,problema nu e simpla cum pare. Link spre comentariu
Robert22 Postat Octombrie 17, 2021 Partajează Postat Octombrie 17, 2021 Salutari,un caz similar,zilele astea a ajuns un client cu probleme de incarcare la un alternator reconditionat de proprietar care a schimbat regulator/rulmentii a facut un drum de Satu Mare-Oradea-Satu Mare,inapoi deja a venit fara incarcare. Nu a schimbat colectorul de pe rotor, asa a distrus un regulator de 318lei care initial la pus nou si desigur oem ptr ca nu este producator compatibil ptr alternatorul acesta. Desigur a insistat sa verific cablajul ptr ca nu este problema de alternator. Link spre comentariu
tenzen Postat Octombrie 17, 2021 Partajează Postat Octombrie 17, 2021 Pai,defectele la astea au cauze multiple,eu am dat peste unul care nu incarca la pornire dimineata vreo 10 minute sau,daca opreai si pornea din nou,timpul se reducea la cca un minut.Frumos,nu?Bineinteles,neica,autentic romanesc bombanea intr-una ceva legat de niste carbuni,probabil de carbunii care ii arunca in soba vreun strabun de-al lui. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum