Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

problema cu incarcarea la un Audi A6 2003


Vizitator dinelghentu

Postări Recomandate

Vizitator dinelghentu

Salut am si eu o problema cu incarcarea la Audi A6 2003 v6 m.am trezit fara curent in baterie nu imi mai incarca deloc masina .... stie cineva de la ce poate sa fie se poate sa fie releul alternatorul ... va rog ajutatima si pe mine:DDD .

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 21
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • Bea Marinau

    4

  • doru3160

    3

  • validae

    3

  • bercioiu

    2

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Cea mai frecventa cauza este uzarea periilor colectoare. Ori schimbi ansamblu de perii (releul), ori, daca te pricepi, desfaci releul si schimbi doar periile .

Link spre comentariu
Vizitator dinelghentu

da dar nu prea ma pricep asa ce releu trebuie schimbat. se poate sa fie cumva de la alternator si e greu de ajuns acolo trebuie data toata fata jos ca este motor din ala V6 .. sigur sa fie de la releee?

Link spre comentariu

Pana nu dai jos alternatorul, nu se stie... Releul de care iti spuneam, se afla in alternator, pe langa rolul de incarcare, are si rolul de a culege tensiune de pe rotor prin doua perii (carbuni) care, in timp, se uzeaza.

Link spre comentariu

daca era doar de la perii nu incarca,ori lui ii descarca bateria.mai probabil o dioda strapunsa.oricum trebuie sa-l desfaci,verifica si puntea de diode .

Link spre comentariu

Periile alea nu culeg nici o tensiune,ci alimenteaza rotorul cu tensiune de excitatie.

Bateria poate fi descarcata pt ca a mers fara incarcare,nu neaparat ca blocul redresor e defect.

Nu stiu la ce-i folosesc aceste pareri din moment ce initiatorul topicului nu are nici macar un pic de experienta in domeniu,asa ca pana la urma tot service va scrie pe el,si acolo daca se da jos alternatorul de catre un electrician bun,ala sigur stie ce sa-i faca sa-l aduca pe linia de plutire.Am in vedere o revizie completa,incepand de la perii,releu,redresor,rulmenti,fulie,pt ca accesul e destul de greoi si e pacat sa-l demontezi pt fiecare in parte.

Link spre comentariu

Daca alternatorul nu ar fi incarcat ,posesorul masinii ar fi observat  pe bordul masinii ca este o problema cu bateria.Cam toate masinile au un martor pe bord, care semnalizeaza probleme la incarcare.Imposibil sa nu observi martorul luminos.Daca, asa cum zicea un coleg,are o dioda sau mai multe,in scurt atunci, sigur, bateria se descarca.    In lipsa minimelor cunostinte necesare pentru remedierea defectului in regie proprie,se impune o vizita la un service.Costa, dar il scuteste de belele.

Editat de GEO 53 BN
Link spre comentariu

Ma gindesc ca si in cazul defectarii unei diode, martorul ar fi trebui sa indice o problema la incarcare.Poate ca posesorul masinii sa nu fi luat in seama martorul, sa-l fi ignorat,atita timp cit masina functiona normal.Cind motorul nu a mai pornit,din cauza bateriei descarcate, atunci a intrat la idei si a inceput sa-si puna intrebari.

Link spre comentariu

E un scenariu,la fel cu inca multe altele ce se pot face in astfel de cazuri.

La modul cum pune intrebarile,am asa o banuiala ca raspunsurile de aici nu-l vor putea ajuta.Poti ajuta pe cineva care stie, dar nu suficient,si pune intrebari la obiect,nu cu caracter general.Raman la parerea ca un meserias i-ar fi de un real folos,noi doar putem banui ce ar putea fi,dar nu avem nici o certitudine,desi dupa varsta masinii,cel mai plauzibil ar fi uzura periilor.

Link spre comentariu

la intrebari generale,raspunsuri generale.omul nu cred ca vea cunostinte tehnice si vrea ceva informatii ca sa-si formeze o parere.nu cred ca se va puca sa si-l faca singur.

Link spre comentariu
  • 7 ani mai târziu...

Bună, am un Audi a6 quatro din 2001, am probleme cu încărcarea, am schimbat alternatorul crezând ca asta e problema și tot nu merge încărcarea, am schimbat doua alternatoare pe ea deja nu cred ca am asa ghinion sa fie ambele defecte, va rog sa îmi dați o idee măcar, mulțumesc. 

Link spre comentariu

Dar cablajul şi mufele instalaţiei le-aţi verificat ? Am avut ceva asemănător la maşina unui coleg, tot schimba alternatoare, iar când m-am uitat la cablaj, avea mufele încinse şi cabluri topite.

Link spre comentariu

Chiar eu am rămas recent fără vitezometru, credeam iniţial că s-o fi dus senzorul de pe cutie, iar când m-am uitat să-l dau jos, am constatat cu suprindere că avea cablurile retezate de un şoarece foarte tehnic...am blestemat la el cam o oră, cât mi-a luat să înnădesc la loc cele trei fire, poziţionate foarte rău.Cred că în mod normal trebuia să demontez cam jumate de motor ca să am acces uşor la fire, dar am făcut pe contorsionistul şi m-am şi belit la una din mâini doar ca să nu demontez toate accesoriile de deasupra firelor alea.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări