morocanosul Postat Aprilie 18, 2014 Partajează Postat Aprilie 18, 2014 Este logic ca ansamblarea a doua piese distincte(bloc motor+chiulasa) sa se faca prin garnitura de chiulasa pentru etanseitate. Exista si alte metode de etansare,la diverse motoare...?(nu ma refer la un model anume). Link spre comentariu
GEO 53 BN Postat Aprilie 18, 2014 Partajează Postat Aprilie 18, 2014 Nu stiu in ce masura e adevarat, dar am auzit ca un model de Woskwagen cu motor de 1,2l, ar avea chiuloasa lipita ,nu fixata cu prezoane.E adevar sau minciuna,habar nu am.Sincer, cred ca este basm.@bibanu47 ne poate "lumina". Link spre comentariu
morocanosul Postat Aprilie 18, 2014 Autor Partajează Postat Aprilie 18, 2014 Nu stiu in ce masura e adevarat, dar am auzit ca un model de Woskwagen cu motor de 1,2l, ar avea chiuloasa lipita ,nu fixata cu prezoane.E adevar sau minciuna,habar nu am.Sincer, cred ca este basm.@bibanu47 ne poate "lumina".Ceva de genul asta auzisem despre motoarele Rolls,unde chiulasa se culca perfect pe bloc! Sa ma scuze @bibanu 47,pentru nestiinta mea,poate ne lamureste dupa sarbatori,pana atunci sa mai opreasca "motoarele", altfel intervine uzura prematura.. .(glumesc,dar vorbesc serios!) Link spre comentariu
Sharky Postat Aprilie 18, 2014 Partajează Postat Aprilie 18, 2014 Ma gandesc ca acele motoare sunt f scumpe.Plus ca nu stiu cum rezolvi problema dilatarilor si a prelucrarii suprafetelor decat cu bani multi.Garnitura de bine de rau preia aceasta sarcina cu un cost infim.Plus ca e bine sa ai garnitura, ca sa aiba ce sa crape. Ce preferati, sa crape o garnitura sau chiulasa/blocu? Care e mai ieftin si usor de reparat/inlocuit?Daca era mai bine fara facea toata lumea fara.Unii o fac pt ca se poate sa nu uitam ca o fac pt bani...multi. Link spre comentariu
madcox Postat Aprilie 19, 2014 Partajează Postat Aprilie 19, 2014 Eu nu am auzit de asa ceva.Ca si Sharky nu cred ca exista asa ceva ( cel putin pe scara larga ) deoarece in primul rand ca sa ai o etansare foarte buna intre doua piese inseamna ca acele doua piese trebuie sa aiba un finisaj perfect ceea ce este mai costisitor de efectuat decat montarea unei simple garnituri, iar cand cand mai apar si dilatari/contractii lucrurile ar deveni mai grave in cazul neutilizarii unei garnituri. Link spre comentariu
GEO 53 BN Postat Aprilie 19, 2014 Partajează Postat Aprilie 19, 2014 Eu nu am auzit de asa ceva......................................, iar cand cand mai apar si dilatari/contractii lucrurile ar deveni mai grave in cazul neutilizarii unei garnituri.Dupa cum am mai spus,nici eu nu prea cred sa fie asa ceva.Prelucrarea,atit a blocului cit si a chiuloasei nu este o problema,se poate rectifica.Cit despre dilatari si contractii eu stiu altceva. Blocul motor este facut din fonta,care are coeficient de dilatare foarte mic,deci, teoretic, e posibil asa ceva.Daca ar fi fost facut din otel atunci problema era alta.Ma gindesc ca daca totusi exista asa ceva,atunci singura explicatie ar fi,reducerea costurilor.Probabil ca au studiat acest aspect si au ajuns la concluzia ca metoda este fiabila,motorul functionind atita timp cit producatorul garanteaza pentru el,pentru ca orice firma care fabrica un anumit produs,indica si durata de viata al acelui produs,daca este exploatat rational. Link spre comentariu
Sharky Postat Aprilie 19, 2014 Partajează Postat Aprilie 19, 2014 la mine blocul e din otel, din cate vad, iar la multe motoare noi e din aluminiu.Madcox, f bun postul tau. Practic spui aceleasi lucruri cu alte cuvinte. Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Aprilie 21, 2014 Partajează Postat Aprilie 21, 2014 Sint multe fara garnituri de chiulasa , primul ce`mi vine in minte e motorul de Oltcit.La fel , motoarele in 2T de motocicleta cu racire pe aer n`au garnituri de chiulasa.Garnitura de chiulasa in primul rind creaza inchiderea etansa a canalelor de racire si ungere nu a camerei de ardere.De aia in general cele racite pe aer n`au nevoie de garnitura de chiulasa.Grig Link spre comentariu
Toni Marginean Postat Aprilie 21, 2014 Partajează Postat Aprilie 21, 2014 Garnitura de chiuloasa tocmai acel rol il avea de a elimina erorile de etanseitate. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum