Bela Daniel Postat Aprilie 13, 2014 Partajează Postat Aprilie 13, 2014 am un golf 3 din 1996 motor 1.8 si nu stiu ce areporneste tot dar dupa o perioada de mers se opreste dupa ce il las cateva minute(5 6) porneste iar.Ma poate ajuta cineva ? Link spre comentariu
ovy83 Postat Aprilie 13, 2014 Partajează Postat Aprilie 13, 2014 pompa baga benzina? filtrul de benzina a fost inlocuit? poate fi bobina de inductie...dati m-ai multe detalii.se intrerupe in mers sau cum? Link spre comentariu
bibanu47 Postat Aprilie 14, 2014 Partajează Postat Aprilie 14, 2014 Buna seara,Verifica in primul rand ce tensiune scoate alternatorul la bornele bateriei si daca in momentul in care se opreste,daca ii pui contactul din nou se aude pompa de benzina mergand cateva secunde dupa care se opreste singura daca nu dai la automat si apoi mai discutam. 1 Link spre comentariu
Vizitator leonard75 Postat Aprilie 29, 2014 Partajează Postat Aprilie 29, 2014 asa am patit-o eu acum un an de zile !!!! Bobina de inductie!!! La mine avea momente cand mergea si juma de zi ,sau putea merge 10 minute si gata. Incearca cu alta bobina. Link spre comentariu
bibanu47 Postat Aprilie 29, 2014 Partajează Postat Aprilie 29, 2014 Buna dimineata, Atentie mare la bobinele de inductie pentru motoarele cu delcou deoarece sunt bobine de inalta tensiunea care lucreaza la 27.000 V si sunt destinate aprinderilor electronice si bobine de tensiune normala care lucreaza la 14.000 V si se folosesc la delcourile cu platina. Cele de 27.000 V destinate aprinderilor electronice sunt perfect identice cu cele de platina,decat ca scrie pe ele HIGH-VOLTAGE. Link spre comentariu
ovy83 Postat Aprilie 30, 2014 Partajează Postat Aprilie 30, 2014 frate,pe toate scrie Hight-voltage....la golf 3 este un singur tip de bobina,diversi producatori. Link spre comentariu
bibanu47 Postat Aprilie 30, 2014 Partajează Postat Aprilie 30, 2014 Buna ziua, ovy parintii mei nu mi-au spus ca as avea un frate si din acest motiv te rog sa mi te adresezi cu numele de utilizator iar in alta ordine de idei incearca sa citesti cu atentie continutul unui text inainte sa-ti dai cu pararea,mai ales ca textul este in limba romana si il poti parcurge usor. Daca te poti concentra putin,e cazul sa observi ca eu faceam referire la motoarele cu delcou,pentru ca tot era vorba despre bobina de inductie si multi pun orice bobina au pe acasa fara a tine cont de tipul de aprindere. Iti recomand ca data viitoare sa nu iti permiti sa mai faci interventii peste precizarile mele si in momentul care consideri ca am scris ceva eronat,sa faci sesizare la administratia forumului pentru a-mi interzice dreptul de a mai posta in sectiunea de mecanica datorita faptului ca sunt incompetent. Sunt satul de genul asta de persoane care vor sa devina vedete prin denigrarea altora. Cu ce l-ai ajutat ? Faptul ca il intrebi daca are probleme la pompa de benzina il consideri ajutor? Daca el stia cum sa verifice pompa de benzina sau defectiunea care o are nu mai intreba pe forum. I-ai explicat cumva cum poate verifica pompa de benzina? In speranta ca m-am facut inteles iti doresc o dupa-amiaza placuta in continuare. Link spre comentariu
ovy83 Postat Mai 2, 2014 Partajează Postat Mai 2, 2014 imi cer scuze pentru modul de adresare. dar problema s-ar fi pus altfel,adica incepea asa: am verificat pompa de benzina,x,y,z...ceea ce nu a precizat.l-am intrebat cu lucrul acesta ca pe unul care poate nu stie unde sa se orienteze.daca pompa este obosita" si nu baga minim 2 bari,nu o sa mearga in veci bine.crede-ti ca toti care au masina au si calitati de a le repara,a sti de unde vine defectul? am avut 2 golf 3 si am dobandite cunostinte multisoare despre ele ,astfel nu m-as fi bagat in discutie pentru a o face pe-a "vedeta" .toate motoarele de Golf 3 au delcou sau mai bine zis distribuitor.. platina nu se pune in discutie . revenind la subiect,bobina de inductie daca are fisura si da scanteie in interior se aude un tacanit,asa sfarsesc cele facute de DELCO sau BOSH. un alt defect mai rar intalnit senzorul de pe volanta. la fel se manifesta,cand se incalzeste motorul,ori nu poti porni,ori se opreste in mers.asteptam sa vedem ce a-ti m-ai facut si vedem dupa. Link spre comentariu
madcox Postat Mai 2, 2014 Partajează Postat Mai 2, 2014 Sau sa se opreasca motorul cand treci cu masina prin vreo balta. Asta este o alta "calitate" a Golf-ului 3 datorita acelui minunat distribuitor. ;) Link spre comentariu
Sharky Postat Mai 3, 2014 Partajează Postat Mai 3, 2014 Doar daca e crapat sau nu sta bine si intra apa in el. Eu de 5 ani ma plimb cu un opel c16nz, aprindere electronica, dar distribuitor mecanic. Am schimbat capacul pt ca nu gasisem carbune (era lipsa complet!) si contactele din el eram cam obosite. Motorul merge la fel ca inainte si niciodata n-am patit sa mi se opreasca din cauza apei care intra la distribuitor. Masina a trecut prin multe, inclusiv noroaie, drumuri proaste, zapezi, etc. Schimbarea modului de aprindere a rezolvat multe. Modulul original nu era prea grozav, cu asta nou parca e alta masina. Pana una alta vezi dupa ce se opreste daca mai da scanteie cand dai la automat. Vezi daca te ajuta asta: http://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=1646762#1646762 E drept ca masina ta nu e opel, dar principiile sunt tot alea. Link spre comentariu
bibanu47 Postat Mai 3, 2014 Partajează Postat Mai 3, 2014 Buna dimineata, Eu nu mai inteleg nimic,acelasi user cu aceeasi masina,are doua topic-uri cu doua probleme diferite? In celalalt topic, motorul functioneaza perfect decat ca are un consum exagerat iar aici se opreste? http://www.elforum.info/topic/89260-golf-3-18-benzina-1996-90-cp-consum/?p=982618 Link spre comentariu
pavcostel Postat Mai 4, 2014 Partajează Postat Mai 4, 2014 Confirm chestia cu bobinele. Lucreaza foarte fierbinti, nu inteleg de ce la G3... Culmea e ca amplificatorul /switch e intreg, secundarul se crapa si da scurt. Despre consum, senzorul de temperatura de aer aspirat sau sonda lambda bolnava sau deconectata. Se poate spune exact doar dupa ce se vede la fata locului, simptom dupa simptom. Bafta! Costel Link spre comentariu
Bela Daniel Postat Mai 14, 2014 Autor Partajează Postat Mai 14, 2014 Motoru nu moare in mers sta in relantiu tot daca o pornesc in curte si o las 5 6 min aproximativ pornita apa se incalzeste la 90 de grade dar daca o scot la drum scade la 70 .Am verificat si coloana de retur e neatinsa .Masina dimineata porneste perfect trage bine pe liber masina se tureaza la 6000+ rpm relantiu sta in 900 nu oscileaza deloc , singurul lucru e consumu care ma dispera fac naveta la skoala cu ea si am 16 km tot drumu in 16 km imi consuma 4 l Link spre comentariu
Vizitator iflorin Postat Mai 14, 2014 Partajează Postat Mai 14, 2014 Verifica senzorul de la supapa de presiune de la rampa. Acest senzor cand motorul e rece face presiunea normala iar la cald se mai 'dilata' si apare fenomenul. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum