Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Intrerupator cu telecomanda

Vizitator blonduzmz

Postări Recomandate

Vizitator blonduzmz

Am o telecomanda si am si receiverul pentru ea ( cu 3 picioruse, e luat de la un tv) cum trebuie legat acel senzor la un intrerupator la 220v si cu cat trebuie alimentat senzorul? 3v, 4.5v, 6v, 9v, 12v? Sunt destul de incepator in treburile astea, va rog ajutati-ma si pe mine. Am vazut tot felul de scheme. dar toate acestea explica cum se fabrica emitatorul si receptorul. eu nu am nevoie de asa ceva pentru ca eu le am gata facute. vreau doar sa aprind becurile "remotly" :) Va multumesc!

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 5
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• niq_ro

1

• Motorel

1

• nicul

1

Zile populare

Top autori în acest subiect

Tu ai receptorul de IR care are inclusa partea de amplificare.Semnalul emis de telecomanda intra intr-un procesor care recunoastea si decodifica impulsurile primite,diferentiindu-le.Ceva simplu cu care sa comanzi un triac n-as zice ca nu se poate face dar totusi montajul trebuie sa fie imun la alti stimuli ce misuna prin camera:alte telecomenzi,lumina naturala,propriul bec.Pe de alta parte vrei sa folosesti telecomanda pe care o ai.Ai ceva mai mult decat nimic si-ti mai trebuie ceva investitii in timp si munca.As zice sa-ti cumperi o priza telecomandata si sa o adaptezi.

Link spre comentariu
Vizitator blonduzmz

Nu sunt probleme cu interferente de genul asta, intrerupatorul nu vine montat in camera unde sunt posibile astfel de interferente. daca mi-ai putea spune cum se leg acel triac ( care sincer sunt atat de incepator incat habar nu am ce e ala, dar componente ce ar fi nevoie banuiesc ca le am deoarece pot lua din tvul respectiv dintr-un comp mai vechi dintr-un sistem 5.1 si dintr-un intrerupator din ala ce variaza lumina). Pls daca mi-ai putea explica mai pe intelesu "prostului" ar fi super! Mersi

Link spre comentariu