Vizitator Ce2dryk Postat Aprilie 7, 2014 Partajează Postat Aprilie 7, 2014 Salut sunt un mic amator si vreau sa imi fac un amplificator cu un kit primit, mi-e cam rusine sa va intreb dar la acest kit care sunt alimentarile, intrarea audio si iesirea audio ? http://www.mivarom.ro/catalog/product_i ... 00w-p-3804 Multumesc mult, v-as ruga sa puneti o poza cu fiecare incercuita daca nu cre prea mult multumesc, poate am postat in zona greita, daca da , scuze sunt nou pe aici Link spre comentariu
miron1947 Postat Aprilie 7, 2014 Partajează Postat Aprilie 7, 2014 Dar partea de redresare o aveti?Faceti o poza cu partea placata(cu trasee), unde este mai usor de identificat, dar in principiu la capatul unde sunt plantati ce doi condensatori electrolitici mari. Link spre comentariu
maxente Postat Aprilie 7, 2014 Partajează Postat Aprilie 7, 2014 Descarca dupa net datele de catalog al integratului TDA7294 si acolo ai tot ce iti trebuie Link spre comentariu
Vizitator Ce2dryk Postat Aprilie 7, 2014 Partajează Postat Aprilie 7, 2014 Vrei sa spui acel datasheet ?? Link spre comentariu
maxente Postat Aprilie 7, 2014 Partajează Postat Aprilie 7, 2014 Da, acolo gasesti pinii de alimentare si poti indentifica usor pe cablaj unde trebuie sa ii aplici alimentareaAtentie ca alimentarea e simentrica ! Link spre comentariu
Vizitator Ce2dryk Postat Aprilie 7, 2014 Partajează Postat Aprilie 7, 2014 Am inteles, da stiu, am pt el un traf toroidal de 2x28V impreuna cu un circuit de redresare cu punte de 24A si 2 condensatori de 4700uF Link spre comentariu
miron1947 Postat Aprilie 7, 2014 Partajează Postat Aprilie 7, 2014 Aceasta este schema fetei plantate(am gasit-o pe alt forum), va ajuta? Link spre comentariu