remus68 Postat Mai 10, 2014 Partajează Postat Mai 10, 2014 O sa ma pun sa demagnetizez capetele date jos Ai cu ce sa le demagnetizezi? Link spre comentariu
Dominicue Postat Mai 10, 2014 Autor Partajează Postat Mai 10, 2014 (editat) Ai cu ce sa le demagnetizezi? Da am cu ce sa le demagnetizez si mi-e ciuda ca nu m-am gandit prima data la asta si am bantuit degeaba prin module ( preamplificator de redare mai ales ) . Asta este..... macar acum stiu cum suna capetele sticla/ferita cand sunt magnetizate !!!! Ciudate capetele astea ( sticla/ferita ) la capetele moi de genul celor de majak nu apare zgomot asa mare cand sunt magnetizate !! Editat Mai 10, 2014 de Dominicue Link spre comentariu
miron1947 Postat Mai 10, 2014 Partajează Postat Mai 10, 2014 Da am cu ce sa le demagnetizez Puteti confectiona unul dintr-un transformator fara I-uri, sau asa Link spre comentariu
franzm Postat Mai 10, 2014 Partajează Postat Mai 10, 2014 eu detin...o carte scrisa de un elvetian si tradusa din rusa, in romaneste de prin anii 50 despre constructia magnetofoanelor Ne dezvaluiti, va rog, autorul? Link spre comentariu
franzm Postat Mai 10, 2014 Partajează Postat Mai 10, 2014 Pentru inspiratie, câteva sasie: http://i.ebayimg.com/t/TANDBERG-TD-20-A-Chassis-m-4-Motoren-Bremsen-Bandfuehrungselementen-Zaehlwerk-/00/s/MTIwMFgxNjAw/z/Jt0AAOxydlFStvq3/$_57.JPG http://i.ebayimg.com/t/TELEFUNKEN-M-21-Chassis-/00/s/MTYwMFgxMjAw/z/vA0AAOxycmBS5Tkj/$_57.JPG http://i.ebayimg.com/t/OTARI-MX-55-Ersatzteil-Chassis-/00/s/MTIwMFgxNjAw/z/v3cAAMXQ1d1THh3O/$_57.JPG Link spre comentariu
Dominicue Postat Mai 10, 2014 Autor Partajează Postat Mai 10, 2014 Puteti confectiona unul dintr-un transformator fara I-uri, sau Demagnetizor.JPG asa Dl. Miron jos palaria , multumesc pentru poza !!!! Eu am un demagnetizor industrial de tip monopolar si sincer sa fiu nu este prea grozav , merge la capete moi gen majak / tesla , insa la sticlo/ferita nu prea e grozav . Asa ca numai bine am de lucru acum sa-mi fac un demagnetizor cu poli alternativi ( despre care citisem un articol undeva ca este mult mai eficient decat cel monopolar) Gasisem un demagnetizor cu poli alternativi pe internet insa pretul cerut pe el era de-a dreptul nesimtit !!!! Pentru inspiratie, câteva sasie: http://i.ebayimg.com/t/TANDBERG-TD-20-A-Chassis-m-4-Motoren-Bremsen-Bandfuehrungselementen-Zaehlwerk-/00/s/MTIwMFgxNjAw/z/Jt0AAOxydlFStvq3/$_57.JPG http://i.ebayimg.com/t/TELEFUNKEN-M-21-Chassis-/00/s/MTYwMFgxMjAw/z/vA0AAOxycmBS5Tkj/$_57.JPG http://i.ebayimg.com/t/OTARI-MX-55-Ersatzteil-Chassis-/00/s/MTIwMFgxNjAw/z/v3cAAMXQ1d1THh3O/$_57.JPG foarte interesante sasiele , mai ales cel din poza 3 unde am observat ghidajele de pe palpatoare ( sunt mobile ) Link spre comentariu
franzm Postat Mai 10, 2014 Partajează Postat Mai 10, 2014 La Rostov zgomotul poate sa apara si din cauza electricitatii statice. La capetele mai noi (.710) s-au luat masuri pentru descarcarea acesteia. Pentru a fi eficient, "demagnetizorul" trebuie sa duca miezul capetelor în saturatie. Link spre comentariu
Dominicue Postat Mai 10, 2014 Autor Partajează Postat Mai 10, 2014 (editat) La Rostov zgomotul poate sa apara si din cauza electricitatii statice. La capetele mai noi (.710) s-au luat masuri pentru descarcarea acesteia. Pentru a fi eficient, "demagnetizorul" trebuie sa duca miezul capetelor în saturatie. Pai si capete mai noi 710 unde se pot gasii ???? Orcum vreau sa-mi construiesc demagnetizorul cu poli alternativi , pentru ca cel pe care-l am deja pe langa ca este monopolar mi se pare ca nici nu dezvolta sufiecient camp magnetic ( este cam mic demagnetizorul probabil destinat de fapt casetofoanelor ) Ma gandeam sa incerc si capetele de redare ANH 210 ( pe redare ) desi rezistenta infasurarilor este mult mai mica decat la cele originale ( 106 ohm ) sunt curios cum ar suna pe redare !!!! Editat Mai 10, 2014 de Dominicue Link spre comentariu
zal Postat Mai 10, 2014 Partajează Postat Mai 10, 2014 (editat) ...Problema rostov-ului era simpla de tot si anume CAPETELE DE REDARE , desi la ochi pareau in regula nu erau , asa ca am inlocuit capetele cu altele ce le aveam prin zestre tot de Rostov si zgomotul a disparut ca prin minune astfel ca magnetofonul merge perfect !!! Şi eu am avut un cap de înregistrare incorect montat, adică ''cubuleţele'' de cristal şi ferită nu erau nivelate corect, o jumătate dintr-o pistă era mai în afară ca cealaltă. Deşi ca nou mergea bine, prin uzură s-a tocit inegal. Editat Mai 10, 2014 de zal Link spre comentariu
franzm Postat Mai 10, 2014 Partajează Postat Mai 10, 2014 Din rezistenta capetelor de redare rezulta zgomotul termic al acestore si, implicit, raportul semnal zgomot ce se poate obtine cu ele. Am folosit capete de redare Tesla pe un Rostov ce avea capul de redare defect (o crapatura în piesa polara) si am obtinut un semnal cu cel putin 3dB mai mare. Cum am avut suficiente capete Tesla, mai e si azi în aceeasi stare. Inductivitatea capului conteaza mai putin, Rostovul nu-l foloseste în vreun circuit de rezonanta. Foloseste pt. aceasta circuite RLC dupa preamplificatorul de redare, mai favorabil dpdv. al curentului de zgomot. Link spre comentariu
zal Postat Mai 11, 2014 Partajează Postat Mai 11, 2014 E vorba de capul de înregistrare de la Rostov, are 15 Ohmi la fel ca cel universal ANP935 de la Tesla. Eu am făcut şi invers. Link spre comentariu
misu ploiesteanu Postat Iulie 1, 2014 Partajează Postat Iulie 1, 2014 am o intrebare: a incercat cineva sa faca motorul de cabestan de rostov sa se roteasca in sens invers?-prin schimbarea intre ele a excitatiei cu bobina principala-asta daca sunt simetrice... Link spre comentariu
zal Postat Iulie 1, 2014 Partajează Postat Iulie 1, 2014 (editat) Da, merge la fel de bine în ambele direcţii, ca orice motor indus. Dacă asta trebuie făcut la capăt de bandă, automat, doar se schimbă condensatorul de pe un capăt pe celălalt al uneia din bobine cu un releu în timp ce motorul e nealimentat şi frînat mecanic cu un electromagnet, totul temporizat cîteva secunde. Partea cu frîna trebuie s-o realizezi după priceperea personală, oricum trebuie tăiat blindajul pe o porţiune. Editat Iulie 1, 2014 de zal Link spre comentariu
blueicon Postat Iulie 1, 2014 Partajează Postat Iulie 1, 2014 (editat) Exemplificare pe un sojuz. Editat Iulie 1, 2014 de blueicon Link spre comentariu
zal Postat Iulie 1, 2014 Partajează Postat Iulie 1, 2014 Da, nu foloseşte frînă mecanică, se bazează doar pe trz din comanda motorului să suporte şocurile la schimbarea sensului. Pe de altă parte, nici nu e corect cu capetele după axul cabestanului, ca sens de redare a benzii, oricît ar trage motorul stg ca să întindă banda, e o tensiune mai ''elastică''. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum