dsasorin Postat Noiembrie 2, 2006 Partajează Postat Noiembrie 2, 2006 Sal. Cine are o idee , despre cum as putea gauri in partea din spate la Dacie berlina, ca sa imi pun 2 dif ovale ?Cu ce, cu fierastraul electric sa tai tabla ? prin portbagaj ?Merci....anticipat. Link spre comentariu
ionut20 Postat Noiembrie 2, 2006 Partajează Postat Noiembrie 2, 2006 mai bine cu flexul din portbagaj, si disc subtire.eu mi-am taiat pe sus, dar era luneta data jos Link spre comentariu
Vizitator claudio Postat Noiembrie 2, 2006 Partajează Postat Noiembrie 2, 2006 ai putea sa iei jos tabla aia si sa pui o bucata de PAL pe care ulterior o poti modela cum vrei tu Link spre comentariu
ionut20 Postat Noiembrie 2, 2006 Partajează Postat Noiembrie 2, 2006 tabla nu poti sa o iei jos, caci face parte din caroserie, si nici nu e indicat sa o tai jos complect, caci slabesti acea sectiune. eu mi-am decupat in tabla doua dreptunghiuri de 20 / 30 cm cand am avut luneta scoasa ( cu ocazia vopsirii ) iar acum am o placa de pal de 15 mm prinsa in suruburi de tabla, iar in drept cu dreptunghiurile decupate, am dat gauri rotunde in lemn pt 2 difuzoare de 20 cm diametru, pt bass. Langa am gauri date pt 2 inalte piezo. :smt006 Link spre comentariu
adi_0106 Postat Noiembrie 2, 2006 Partajează Postat Noiembrie 2, 2006 sa iti povestesc cu am facut eu 1. mi-am facut 2 sabloane din carton cat e diametru difuzoarelor 2. cu ajutorul sabloanelor mi-am marcat tabla cu markerul 3. dupa marcajul cu markerul am facut gauri cu bormasina si cu un burghiu de 3 mm (burghiu de firma - ca ma apucasem sa fac cu niste chinezarii de bazar si am rupt vreo 5 in juma de ora ..... dupa care am stopat operatiunea si am reluat-o peste 2 zile cand mi-am facut rost de burghiu) 4. dupa ce am dat cele 100000 de gauri una langa cealaltala - cu ajutorul unui flex cu disc mic am decupat ceea ce mai ramasese intre gauri 5. cu o freza cu piatra abraziva in varf am polizat excesul de material (poti folosi si o bormasina dar viteza mica te face sa iti iesi din minti .... freza folosita de mine ajungea pe la 12.000 rot/min) ionut20 sa stii ca e extrem de dificil sa tai cu flexul stand in portbagaj pe spate si taind deasupra capului la mai putin de juma` de metru + ca e ai cele mai multe sanse sa iti faci rost de niste pilitura prin ochi iar ca sa tai cu flexul din interiorul masinii - risti sa patesti ca mine - am dat cu discul in luneta .... nu a crapat dar a facut o mica dunga acolo Link spre comentariu
ionut20 Postat Noiembrie 2, 2006 Partajează Postat Noiembrie 2, 2006 dap e riscant nu zic ca nu DAR la mine nu a fost luneta pusa cand am taiat de sus in jos :supz: iar din portbagaj in sus nu e asa de greu, si nu tre sa te bagi de tot .. lol e deajuns sa te apleci, si sa ai un flex cat mai mic ca si gabarit si un disc mic, ca si diametru si ca si grosime :yawinkle: eu am un bosh foarte mic, cred ca e cel mai mic model, si e super usor de manevrat cu o mana, iar ca disc am avut un disc mare de flex industrial, care a ajuns de vro 9 cm diametru (de la 20 si ceva) si e foarte subtire.De taiat in portbagaj am taiat niste suruburi pt stopul central, si deaia ziceam ca nu e asa de greu Link spre comentariu
dsasorin Postat Noiembrie 2, 2006 Autor Partajează Postat Noiembrie 2, 2006 Va multumesc tuturor pt idei. Cea care ma satisface cred ca e cea cu multe gauri cu bormasina una linga alta. E mai sigura. Si daca o sa acopar si o sa izolez pe linga difuzor cu o carpeta, va iesi bine zic eu. E mai mult de munca, dar e mai precisa metoda. Cu flexul e mai nasol, ca nu ai directie buna...poate incerc si asa, vad eu. Oricum nu dau luneta jos, asta e sigur.Mai astept si alte idei daca or mai fi. Link spre comentariu
adi_0106 Postat Noiembrie 3, 2006 Partajează Postat Noiembrie 3, 2006 iar din portbagaj in sus nu e asa de greu, si nu tre sa te bagi de tot .. lol e deajuns sa te aplecinu e deajuns .... iti zic eu :smt003 nu poti sta aplecat asa vreo juma de ora sau chiar mai mult ... ca nu te mai indrepti prea repedeeu zic ca metoda cu bormasina e cea mai sigura si cea mai eficienta Link spre comentariu
hugo Postat Noiembrie 3, 2006 Partajează Postat Noiembrie 3, 2006 Merge bine si cu un fierastrau pendular cum intrebai la inceputul topicului. Dai o gaura mai mare si apoi introduci lama. Insa e recomandat sa fie un fierastrau de firma altfel mai mult te chinui. Precizia e cea mai buna la fierastrau. Am taiat si eu gauri pentru difuzoare in masina cu polizorul unghiular si nu a fost asa de greu pe cat pare. Daca ai o camasa de aruncat si o pereche de ochelari de protectie e chiar usor. Insa sa ai discul "de firma". Carbochim sunt excelente.Am mai vazut gauri taiate cu aparatul de... sudura. Insa s-a chinuit mult pana ce a reusit sa le dea. Plus ca a durat si mai mult finisarea, tot cu un flex.Sau combini bormasina cu fierastraul pendular. Da e musai burghiu bun si sa nu-l lasi sa se decaleasca. Ai incercat la un service auto(de obicei la cei ce monteaza GPL)? Au scule cu aer comprimat si usor de folosit. Iar pentru doua gauri s-ar putea sa dai mai multi bani pe consumabile daca te apuci tu de gaurit. Link spre comentariu
dsasorin Postat Noiembrie 3, 2006 Autor Partajează Postat Noiembrie 3, 2006 Pai cam cat mi-ar putea lua astia de la GPL sa-mi taie 2 gauri ovale ?Mama ce munca am, mi-e groaza cand ma gandesc ...........Dar trebuie ca altfel nu am sunet ca lumea in masina.Am un Sony GT300 + 2 boxe ovale Vieta. Link spre comentariu
hugo Postat Noiembrie 3, 2006 Partajează Postat Noiembrie 3, 2006 Anul trecut am privit cum se gaurea o Dacie(asteptam montatul unei alarme pe o Dacia Nova) si 20 lei a fost tariful pentru 5 minute de "traforaj". Fara factura. Link spre comentariu
Blind Postat Noiembrie 3, 2006 Partajează Postat Noiembrie 3, 2006 Nu e mai simplu sa trasezi forma pe care o doresti apoi sa tai cu un fierastrau pendular?? Link spre comentariu
yo9hrb Postat Noiembrie 4, 2006 Partajează Postat Noiembrie 4, 2006 Iar luneta, cu 2 surubelnite, o dai jos in max. 5 minute. Si o pui la loc cu o sfoara. Link spre comentariu
ionut20 Postat Noiembrie 4, 2006 Partajează Postat Noiembrie 4, 2006 daca e vechi chederul s-ar putea sa nu se mai aseze cum trebuie, daca e schimbat recent .. max 2 ani atunci merge scos si bagat la loc :yawinkle: Link spre comentariu
yo9hrb Postat Noiembrie 4, 2006 Partajează Postat Noiembrie 4, 2006 La dacia mea i-am schimbat parbrizul dupa 6 ani, pastrand acelasi cheder, iar la Wartburg dupa...40 de ani. N-am avut probleme la niciuna. Daca-i crapat, in schimb, iti iei altul, ca oricum va intra apa pe acolo. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum