Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Total incepator

Vizitator blAckEnEd

Postări Recomandate

Vizitator blAckEnEd

Salut. Sunt total incepator in tot ce tine de electronica si de PICuri. As vrea sa incep un proiect in care sa folosesc un pic si sa conectez deviceul la computer prin USB. Pentru asta mi s-a parut potrivit 18F2455. Singura problema e ca nu am reusit sa il gasesc in oras (sunt din Craiova). Am cateva intrebari: - Unde pot gasi picul mai sus mentionat? Daca nu se gaseste pe la noi 16C745 este o alternativa fiabila (nu e vorba de transfer mare de date)? - Unde gasesc o schema pentru un proiect de genul asta (picul si USB-0ul, atat)? - Se poate programa in chip (sper ca asa se spune), adica dupa ce am pus picul si "l-am prins" la USB il pot programa direct asa sau am nevoie mai intai sa il pun in programator si apoi sa il pun in aplicatia finala? - Daca trebuie programat in programator cum testez ce intra si iese pe USB? Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 3
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Zile populare

Top autori în acest subiect

de ce fiecare incepator deschide cite un topic nou...1. daca esti "total incepator" nu cred a 18F si USB-ul sunt proiecte bune....2. tu vrei sa transferi date intre PIC si USB sau vrei sa programezi PIC-ul folosind un programator pe USB? ca sunt 2 chestii cam diferite...sincer, nu prea am inteles ce vrei...

Link spre comentariu
Vizitator blAckEnEd

Am inceput topic nou pentru ca nu ma gasit nimic cu searchul. Natura proiectului impune lucru cu USB, si din cate am vazut/citit familia asta de PICuri se dexcurca cu USBul. Si as vrea sa transfer intre PIC si USB. Mai exact sa trimit un numar pe USB, sa fac o prelucrare in PIC si sa intorc altceva.

Link spre comentariu

Iaca de aici iti iei PIC-uri din Romania :

http://www.comet.srl.ro/main/index.html

Si is si ieftine aici.