Dominicue Postat Martie 29, 2014 Partajează Postat Martie 29, 2014 Buna seara stimati colegi !Am nevoie de schema magnetofonului Grundig TK 35 , mai exact ma intereseaza partea de alimentare a motorului care este unul cu poli multipli din ce am vazut eu ( motorul l-am primit moca ) Am nevoie de acest motor pentru constructia unui magnetofon de la 0 ( mai exact vreau sa-l folosesc la antrenarea volantului cabestanului ) .Va multumesc anticipat . Link spre comentariu
dan-a2 Postat Martie 29, 2014 Partajează Postat Martie 29, 2014 Poate te ajuta : http://elektrotanya.com/grundig_tk35_op ... nload.html Link spre comentariu
Dominicue Postat Martie 29, 2014 Autor Partajează Postat Martie 29, 2014 Poate te ajuta : http://elektrotanya.com/grundig_tk35_op ... nload.htmlMultumesc , insa pe acel site este doar manualul de utilizare fara schema . Link spre comentariu
Dominicue Postat Martie 29, 2014 Autor Partajează Postat Martie 29, 2014 Rog moderatorii sa stearga acest topic deoarece am gasit intre timp schema .Multumesc. Link spre comentariu
flomar60 Postat Martie 29, 2014 Partajează Postat Martie 29, 2014 Uite Dominicue, am gasit-o eu : Deja postasem acum am vazut postul tau Link spre comentariu
dan-a2 Postat Martie 29, 2014 Partajează Postat Martie 29, 2014 Poate te ajuta : http://elektrotanya.com/grundig_tk35_op ... nload.htmlMultumesc , insa pe acel site este doar manualul de utilizare fara schema .E si schema ,dar e ,, ascunsa '' , ultima parte !! Link spre comentariu
Dominicue Postat Martie 29, 2014 Autor Partajează Postat Martie 29, 2014 Multumesc , insa pe acel site este doar manualul de utilizare fara schema .E si schema ,dar e ,, ascunsa '' , ultima parte !!Da asa este m-am uitat in graba. Multumesc frumos raman dator .Cu stima. Link spre comentariu
Dominicue Postat Martie 29, 2014 Autor Partajează Postat Martie 29, 2014 Uite Dominicue, am gasit-o eu : Deja postasem acum am vazut postul tauMultumesc stimate coleg e chiar mai lizibila decat ce am gasit eu asa ca ca e numai bine venita postarea ta! Link spre comentariu
zal Postat Martie 30, 2014 Partajează Postat Martie 30, 2014 Dacă nu există posibilitatea de a-i modifica legăturile bobinelor ca să-l controlezi printr-un montaj la o tensiune mai mică şi-l vei folosi tot cu clasica curea, va fi tot un rezultat specific epocii lui. Link spre comentariu
Dominicue Postat Martie 30, 2014 Autor Partajează Postat Martie 30, 2014 Dacă nu există posibilitatea de a-i modifica legăturile bobinelor ca să-l controlezi printr-un montaj la o tensiune mai mică şi-l vei folosi tot cu clasica curea, va fi tot un rezultat specific epocii lui.De schema am nevoie pentru a indentifica corect infasurarile , dupa care urmeaza bineinteles testarea motorului la alte tensiuni ( mai mici decat minima si maxima ) sa vad cum functioneaza , si daca functioneaza sa vad cum voi reusi sa determin turatia corecta corespunzatoare vitezei de 19 .Deocamdata motorul trebuie desfacut si curatat ( revizuit ) si apoi urmeaza masuratori infasurari / teste - la diferite tensiuni de alimentate , sper sa iasa ceva din acest motor , mai ales ca are o constructie destul de solida si in afara de asta imi place conceptul lui fiind un motor out runner.Iar daca nu va functiona altfel decat cu curea nu este o tragedie pentru mine . Link spre comentariu
zal Postat Martie 30, 2014 Partajează Postat Martie 30, 2014 Acu-mi dau seama că l-am avut în urmă cu mulţi ani, luat pe bani puţini din tîrg, cu firele zmulse şi lipsă jugul din spate. http://www.radiohistoria.sk/oldradio/main.nsf/wcatalid/0003144 Detalii fire: http://www.radiomuseum.org/forum/hilfe_zu_grundig_tk_35.html Se poate face motor central din el, legat ptr viteza de 4,75cm/sec şi controlat cu un montaj. Are nevoie de 117Vca şi se poate controla cu un montaj ca la Akai sau Revox, de la un secundar de 120...150Vca/0,25A, cu condiţia să-i adaptezi un tacometru optic. Link spre comentariu
Dominicue Postat Martie 30, 2014 Autor Partajează Postat Martie 30, 2014 Acu-mi dau seama că l-am avut în urmă cu mulţi ani, luat pe bani puţini din tîrg, cu firele zmulse şi lipsă jugul din spate.http://www.radiohistoria.sk/oldradio/main.nsf/wcatalid/0003144Detalii fire:http://www.radiomuseum.org/forum/hilfe_zu_grundig_tk_35.htmlSe poate face motor central din el, legat ptr viteza de 4,75cm/sec şi controlat cu un montaj. Are nevoie de 117Vca şi se poate controla cu un montaj ca la Akai sau Revox, de la un secundar de 120...150Vca/0,25A, cu condiţia să-i adaptezi un tacometru optic.Exact asta este motorul pe care-l am , spre norocul meu are toate firele , chiar si condensatoarele de pornire ( insa le voi inlocui ) , viteza de 4,75 nu prea ma pasioneaza voi incerca sa obtin viteza de 19 de la el si bineinteles ca la un control electronic ma gandeam si eu .Aveti cumva vreo schema??? de control motor , gen revox /akai cea cu tacometru optic . Link spre comentariu
zal Postat Martie 30, 2014 Partajează Postat Martie 30, 2014 N-ai înţeles ce am scris, ideia era să-l foloseşti direct, nu cu volant, că îl are inclus, axul lui devine axul cabestanului şi se simplifică mecanica. De asta ziceam că conexiunile ptr viteza 4,75cm/sec îl pot transforma într-un motor similar să zicem cu cel de Rostov, ca tensiuni de lucru şi plajă de turaţie care să acopere pe cea de 19cm/sec. Calculează ce turaţie ai nevoie. Ptr tacometru trebuie ataşat un disc cu fante sau găuri şi un optocuplor deschis. Alte motoare au tacometru cu bobine sau cap de redare.Să caut prin hîrtii dacă mai am ceva scheme din vremea socialismului, cînd mă căzneam cu maguri. Link spre comentariu
franzm Postat Aprilie 1, 2014 Partajează Postat Aprilie 1, 2014 Poftim schema la o rezolutie acceptabila. Avea în original vitezele 4,76, 9,53 si 19,05 asa ca îl puteti folosi direct, fara experimente. Link spre comentariu
Dominicue Postat Aprilie 1, 2014 Autor Partajează Postat Aprilie 1, 2014 Poftim schema la o rezolutie acceptabila. Avea în original vitezele 4,76, 9,53 si 19,05 asa ca îl puteti folosi direct, fara experimente.Stimate coleg va multumesc pentru schema .Tot ce imi ramane de facut este sa il intreb pe prietenul de la care am primit motorul daca nu mai are cumva si transformatorul original .Si totusi ma intreb , nu exista posibilitatea alimentarii acestui motor cu un stabilizator ???nu de altceva dar in romania frecventa retelei fluctueaza destul de mult .Daca aveti si dumneavoastra vreo idee , v-as ramane recunoscator.Cu stima. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum