Vizitator leontin_preda Postat Martie 29, 2014 Partajează Postat Martie 29, 2014 buna ziua De curand am fost nevoit sa reprogramez o interfata de diagnosticare auto deoarece sa rescris, Interfata era echipata cu chip atmega si am avut un real success cu un programator extern Acum sa rescris o alta interfata dar aceasta este echipata cu chip PIC..... intrebarea mea este daca se poate programa PIC-ul cu acelasi programator folosit la prima interfata,sau trebuie sa iau altul Programatorul folosit este - http://www.protostack.com/accessories/u ... programmer Va multumesc pentru atentia acordata si sper sa-mi raspunda cineva la intrebare MENTIONEZ CA SUNT DOAR UN MIC AMATOR IN TOT CEEA CE INSEAMNA ELECTRONICA Link spre comentariu
popa ionut Postat Martie 29, 2014 Partajează Postat Martie 29, 2014 era mai bine sa fii spus despre ce interfete auto,este vorba...... Link spre comentariu
Mircea Postat Martie 30, 2014 Partajează Postat Martie 30, 2014 Lista de controllere ce pot fi programate este listata pe site-ul din link-ul tau.Nu, nu va programa un PIC. Link spre comentariu
Vizitator leontin_preda Postat Martie 30, 2014 Partajează Postat Martie 30, 2014 multumesc pentru raspunsera vorba de un vcds vag-com ce a fost reprogramat cu programatorul din link si un op-com ce vroiam sa il reprogramez cu acelasi programator Link spre comentariu
Vizitator leontin_preda Postat Martie 30, 2014 Partajează Postat Martie 30, 2014 de unde as putea cumpara un programator PIC la un pret mai accesibil Link spre comentariu
Mircea Postat Martie 30, 2014 Partajează Postat Martie 30, 2014 Cred ca poti gasi la bazar la unii dintre colegii de forum.Ex: viewtopic.php?f=59&t=160085&p=1500648&hilit=pickit2#p1500648 sau viewtopic.php?f=59&t=165686&p=1500916&hilit=pickit2#p1500916 Link spre comentariu
Vizitator leontin_preda Postat Martie 30, 2014 Partajează Postat Martie 30, 2014 se pare ca sunt mai scumpe decat usbasp :(( Link spre comentariu