elmar Postat Martie 26, 2017 Partajează Postat Martie 26, 2017 (editat) Din ce spui ...mi se pare că pompa are scurt la masă(carcasa pompei) Cele trei fire nu trebuie să aibă rezistenţă faţă de carcasa motorului/pompei.Tu zici ca are 4 Ohmi... Editat Martie 26, 2017 de elmar Link spre comentariu
mihaighe Postat Martie 26, 2017 Partajează Postat Martie 26, 2017 (editat) Sigur da la masa. salutare am o pompa de apa inecata am desfacuto are trei fire doua sunt legate la un condesator de 20 uf si un fir a ramas singur si are un surub pe corpu pompei unde vine un fir pe o infasurare are 4 ohmi si pe un fir si pe corpu pompei are 8 ohmi Editat Martie 26, 2017 de mihaighe Link spre comentariu
Florin berdila Postat Martie 28, 2017 Partajează Postat Martie 28, 2017 imi spuneți și mie ce este un motor legat la 220 v legat in triunghi trifazat Link spre comentariu
acs Postat Martie 29, 2017 Partajează Postat Martie 29, 2017 Un motor trifazat legat in triunghi ce poate merge la 220v cu ajutorul unui condensator Link spre comentariu
mihaighe Postat Martie 29, 2017 Partajează Postat Martie 29, 2017 Citeste aici: http://schemaelectrica.blogspot.ro/2015/03/legare-motor-trifazic-la-220v.html si aici: http://mesterucasei.com/motorul-electric-trifazic-conexiunea-bobinelor/ Link spre comentariu
Florin berdila Postat Iunie 5, 2017 Partajează Postat Iunie 5, 2017 domnilor cum se leaga un contactor si releu de protectie la un motor va rog mult aceasta este dispozitivu meu poate ma ajutati cu un desen Link spre comentariu
Vizitator marianmarian_78 Postat Octombrie 17, 2018 Partajează Postat Octombrie 17, 2018 La 13.12.2016 la 9:58, mihaighe a spus: Daca ce spui e corect adica ca intre 3-4-5 ai cate 11Ohm adica 3-4 ai 11 Ohm 4-5 ai 11 Ohm 3-5 ai 11Ohm atunci acolo alimentezi . Totusi undeva gresesti ca tu spui ca ai 7 fire dar la masuratori nu vorbesti decat de 5. Nu cumva e invers, alimentarea se face la bobinele (firele) de rezistenta 1.2 Ohmi? Link spre comentariu
mihaighe Postat Octombrie 17, 2018 Partajează Postat Octombrie 17, 2018 Acum 3 ore, marianmarian_78 a spus: Nu cumva e invers, alimentarea se face la bobinele (firele) de rezistenta 1.2 Ohmi? Citeste atent: Buna ziua. Am cumparat un motor de masina de spalat Ariston care are urmat.caract. : este motor pe inductie , are trei faza, asa scrie, 195v - 2A - 600w - 301Hz , are 7 fire , doua la tahometru , doua sa zicem 1-2 are 1.2 ohmi ; 3-4-5 are 11 ohmi. Nu reusesc sa-l fac sa porneasca. Am inseriat 2 cu 3 si alimentat 1 cu 4/sau/ 5 si apare un camp magnetic care blocheaza rotorul (alimentat la 30 v cc) Multumesc la 301 Hz care nevoie de convertizor, userul nu are convertizoR si nu poate sa-l porneasca,si apoi 1,2 ohmi este rezistenta prea mica pentru un motor de 600W la 195Vsi 2A Link spre comentariu
emilmarin1 Postat Decembrie 7, 2018 Partajează Postat Decembrie 7, 2018 Buna seara. Va rog sa ma ajutati la problem care o am. Am un circular de masa la 220v cu perii si mi s-a ars statorul. L-am demontat pentru al bobina si acum nu stiu sa ii mai pun firele la intrerupator Statorul are 2 bobine cu fire mai groase si inca 2 bobine cu fire mai subtiri peste cele groase Ce stiu e ca 2 fire merg la periile colectoare si celelalte 4 la intrerupator La intrerupator mai stiu ca la borna 1 si 3 se conecteaza alimentarea de la retea Atasez si ceva poze Va multumesc si sper ca m-am facut inteles prin cea ce am scris Link spre comentariu
grifonul_alb Postat Decembrie 11, 2018 Partajează Postat Decembrie 11, 2018 Buna ziua. Am un polizor chinezesc care sta desfacut de vreo 4 ani. Am schimbat un rulment. Dar nu mai stiu sa fac legaturile electrice. Are o pereche de fire negre si o pereche de fire rosii. Unul din firele rosii nu este legat Unde ar trebui legat? Va rog dati-mi o idee. Pun o poza cu polizorul. Va multumesc. Link spre comentariu
grifonul_alb Postat Decembrie 17, 2018 Partajează Postat Decembrie 17, 2018 Astazi mi-am luat multimetrul cu mine si am masurat, conform schemei lui emil.matei, si am gasit : - firele rosii -- bobina principala = 55 ohmi; - firele negre -- bobina de pornire = 112 ohmi. L-am pornit de vreo cateva ori si, toate bune si frumoase pana am prins motorul pe suportul lui (pentru polizor). Este atat de prost sistemul de reglare a celor doua capace ale motorului, incat la cea mai fina strangere se descentreaza si atinge rotorul de stator. Dupa ce am recuperat rulmentii buni, schimbati de mine, am recuperat intrerupatorul si ce a mai ramas am aruncat la lada cu fier vechi. Deci problema rezolvata -- pacientul decedat. Link spre comentariu
CV-03-BTF Postat Martie 2, 2022 Partajează Postat Martie 2, 2022 Am placerea sa va salut. Ma confrunt cu o problema legata de utilizarea unui motor electric de 24 volti cu 4 perii. Motorul provine de la un scuter pentru persoane cu dezabilitati si as dori sa il folosesc la constructia unei roabe motorizate 4x4, ( 2 punti cu 2 motoare identice ) avand dificultati legate de amenajarile pe un teren in panta , lutos si uneori bine imbibat cu apa. Banuiesc ca cele 2 seturi de carbuni sunt utilizati intr-o configuratie serie paralel pentru a obtine o plecare lina de pe loc ( configuratie in serie ) sau pentru pentru o vitesa si / sau sarcina sporita. In ce priveste plecarea de pe loc si variatii ale regimului de lucru ma gandesc ca as putea folosi ( mai nou ) un controler pentru scutere electrice. Ma intreb daca imi poate face cineva o recomandare privind conectarea celor 2 seturi de perii . Evident cel mai simplu ar fi sa construiesc vehicolul si sa testez, dar ma gandesc ca ma poate ajuta cineva sa-mi fac o parere inainte de a incepe constructia roabei. Apoi pentru acest dispozitiv ce voltaj ar fi mai nimerit sa folosesc 12 sau 24 de volti..? Supun atentiei dvs acest videoclip unde se precizeaza ca cel mai bun ,, raport consum - putere,, este pe 12 volti ( motor de 24). Multumesc. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum