Vizitator robby1982 Postat Martie 27, 2014 Partajează Postat Martie 27, 2014 Buna ziua,Sper ca postez bine, sunt incepator si pe forum si in domeniu (adika mai bine spus sunt praf).De asta apelez la voi cei cu experienta.Am un acumulator de 6V10Ah pe o masina electrica pentru copil si am un incarcator (Producator HQ Prezentare produs: Incarcator acumulatori plumb-acid. 600mA 2V/6V/12V. Curent de incarcare: 600mA. Tensiune de alimentare: 230 VAC - 50 Hz; Tensiune de iesire: 2 / 6 /12 VDC). Imi puteti spune daca acest incarcator este bun pentru respectiva baterie si daca este bun atunci cat timp trebuie sa tin bateria la incarcat?Mentionez ca mie imi pare ca nu tine cum tinea ca atunci cand l-am achizitionat (acumulatorul). Acest acumulator l-am luat incarcat acum 2 saptamani si atunci cand l-am pus pe masina a mers foarte bine. dupa incarcare cu acest incarcator nu mai da acelasi randament.Va multumesc anticipat si astept raspunsul dumneavoastra. Link spre comentariu
ratza Postat Martie 27, 2014 Partajează Postat Martie 27, 2014 Cred că are curentul de încărcare cam mic şi va dura mult pînă se încarcă (peste 16 ore). În mod normal trebuie să fie de 10% din capacitatea bateriei, deci ar trebui să poată livra un curent de încărcare de 1A. Se pot încărca şi la curenţi mai mari, cu condiţia să nu depăşeşti tensiunea maximă de încărcare, altfel începe să fiarbă electrolitul. Link spre comentariu
zal Postat Martie 27, 2014 Partajează Postat Martie 27, 2014 E cam mic curentul livrat de încărcător, dacă acumulatorul e de 10Ah, încărcarea se poate face cu circa 10% din curent, aproximativ 1A (depinde şi de uzură, temperatură...), timp de circa 12...14 ore. Aşa era mai demult, sper să nu se fi modificat în ultimul timp. Cine lucrează mai des cu acumulatori de genul ăsta ţi-ar putea da mai multe detalii............Aha! Deci am avut dreptate. Link spre comentariu