Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Modificare turometru


Vizitator ionutpop1

Postări Recomandate

Vizitator Napoleon Berevoescu

Ati reusit sa il adaptati. Am si eu unul identic si ne ma avantajaza sa il desfac fiindca il folosesc pe barca. De unde iau curent alternativ pentru el, si la ce nivel am o mufa 31, si un M

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 23
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • miron1947

    3

  • validae

    3

  • leo 17

    3

  • Dr.L

    1

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Păi barca nu cred că are alternator tip auto. Nu ai specificat nimic despre motorul bărcii, turația lui, dacă are sau nu magnetou, o poză de aproape ar fi utilă.

Editat de validae
Link spre comentariu
Vizitator Napoleon Berevoescu

Am alternator auto MAGNETI MARELI, a avut ars regulatorul si mi-a scos un NENE firele pentru un releu de 25 lei de Dacia care incarca bateria. Are si un W pe el si un M dar schema este facuta dupa manualul motorului pe care il atasez, varianta prima, contact cu cheie si

Editat de Napoleon Berevoescu
Link spre comentariu
Vizitator Napoleon Berevoescu

Salut!

Am masurat la aparatul meu, care spune pe site-ulunguresc ca masoara in functie de un generator AC turatia, si am doi pini(31, M) cu valoarea 14,2 la masurare pe 20k?, 20 pe 200k? .Pinul 31 este identic cu masa instrumentului, iar celelalt (M)cred ca ia tensiunea alternativa de la alternator.

Intrebarea mea este: daca pinul W de pe alternator, adica pinul central al celor trei infasurari ale alternatorului furnizeaza curent alternativ in comparatie cu masa pentru acest aparat, sau trebuie sa iau din capul celelalt al unei infasurari?

Multumesc.

Link spre comentariu
Vizitator Napoleon Berevoescu

Da! Imi aduc aminte ca era un fir care pleca de la una(din cele 3) in exterior. Nenea care a facut adaptarea de la regulatorul original la cel de Dacia l-a 'retezat' fiindca nu avea utilitate. Oricum nu aveam atunci acest aparat. Il desfac si il lipesc din nou si mai iau din W- centru "stelei" bobinelor alternatorului.

PS Cred ca deabia acum am inteles cum functioneaza alternatorul; B+, D+, D-, DF, M, am crezut ca innebunesc!, cam asa a fost si cu tranzistorulBCE, cred ca nici acu nu stiu parca totul, C intra E iese, B comanda ce iese C-E....

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări