Vizitator Napoleon Berevoescu Postat Februarie 14, 2015 Partajează Postat Februarie 14, 2015 Ati reusit sa il adaptati. Am si eu unul identic si ne ma avantajaza sa il desfac fiindca il folosesc pe barca. De unde iau curent alternativ pentru el, si la ce nivel am o mufa 31, si un M Link spre comentariu
validae Postat Februarie 14, 2015 Partajează Postat Februarie 14, 2015 (editat) Păi barca nu cred că are alternator tip auto. Nu ai specificat nimic despre motorul bărcii, turația lui, dacă are sau nu magnetou, o poză de aproape ar fi utilă. Editat Februarie 14, 2015 de validae Link spre comentariu
Vizitator Napoleon Berevoescu Postat Februarie 14, 2015 Partajează Postat Februarie 14, 2015 (editat) Am alternator auto MAGNETI MARELI, a avut ars regulatorul si mi-a scos un NENE firele pentru un releu de 25 lei de Dacia care incarca bateria. Are si un W pe el si un M dar schema este facuta dupa manualul motorului pe care il atasez, varianta prima, contact cu cheie si Editat Februarie 14, 2015 de Napoleon Berevoescu Link spre comentariu
Vizitator Napoleon Berevoescu Postat Februarie 14, 2015 Partajează Postat Februarie 14, 2015 schema la care vreau adaptarea Link spre comentariu
Vizitator Napoleon Berevoescu Postat Februarie 15, 2015 Partajează Postat Februarie 15, 2015 Acum am putut atasa! Link spre comentariu
validae Postat Februarie 15, 2015 Partajează Postat Februarie 15, 2015 Dacă făceai poza mai de aproape și mai luminoasă, se puteau înțelege și cifrele mai mici. Mai încearcă o poză, măcar mai luminoasă. Link spre comentariu
Vizitator Napoleon Berevoescu Postat Februarie 16, 2015 Partajează Postat Februarie 16, 2015 Salut! Am masurat la aparatul meu, care spune pe site-ulunguresc ca masoara in functie de un generator AC turatia, si am doi pini(31, M) cu valoarea 14,2 la masurare pe 20k?, 20 pe 200k? .Pinul 31 este identic cu masa instrumentului, iar celelalt (M)cred ca ia tensiunea alternativa de la alternator. Intrebarea mea este: daca pinul W de pe alternator, adica pinul central al celor trei infasurari ale alternatorului furnizeaza curent alternativ in comparatie cu masa pentru acest aparat, sau trebuie sa iau din capul celelalt al unei infasurari? Multumesc. Link spre comentariu
validae Postat Februarie 16, 2015 Partajează Postat Februarie 16, 2015 Trebuie să iei tensiunea de la alternator dintre două faze, sau dintre una din faze și punctul lor comun (dacă e accesibil) ele fiind legate de obicei în stea. Link spre comentariu
Vizitator Napoleon Berevoescu Postat Februarie 16, 2015 Partajează Postat Februarie 16, 2015 Da! Imi aduc aminte ca era un fir care pleca de la una(din cele 3) in exterior. Nenea care a facut adaptarea de la regulatorul original la cel de Dacia l-a 'retezat' fiindca nu avea utilitate. Oricum nu aveam atunci acest aparat. Il desfac si il lipesc din nou si mai iau din W- centru "stelei" bobinelor alternatorului. PS Cred ca deabia acum am inteles cum functioneaza alternatorul; B+, D+, D-, DF, M, am crezut ca innebunesc!, cam asa a fost si cu tranzistorulBCE, cred ca nici acu nu stiu parca totul, C intra E iese, B comanda ce iese C-E.... Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum