Vizitator Iulian9428 Postat Martie 17, 2014 Partajează Postat Martie 17, 2014 Am si eu o problema in cazul amplificatorului Romanesc A 350. Potentiometrii sunt toti la pamant, cei de BASS si INALTE nu merg deloc, cel de BALANS uneori la pornirea butonului DIF produce un barait in boxe si trebuie sa inchid sa deschid iar statia pana se aude muzica, cel de VOLUM uneori intrerupe unu din canale. Folosesc intrarea AUX ca se aude clar si tare in comparatie cu celelalte care au un raport de zgomot foarte mare, mai mentionez si faptul ca pe unu din canale se aude inalte si medii, iar pe celalalt joase care este problema? Cine ma poate ajuta, doresc ajutor unpic mai in detaliu. Multumesc anticipat! Link spre comentariu
marianjoita Postat Martie 17, 2014 Partajează Postat Martie 17, 2014 Problema este clara: schimba potentiometrii. Din cauza asta ai si diferenta de tonalitate pe canale. Daca nu gasesti, incerca sa-i cureti cu ajutorul unui pulverizator cu alcool, daca nu ai spray contact la indemana. Link spre comentariu
Vizitator Iulian9428 Postat Martie 17, 2014 Partajează Postat Martie 17, 2014 Pai si potentiometrii BASS / INALTE de ce nu functioneaza deloc ? Link spre comentariu
marianjoita Postat Martie 17, 2014 Partajează Postat Martie 17, 2014 Pai si potentiometrii BASS / INALTE de ce nu functioneaza deloc ?Sigur au ramas blocati. De obicei aveau pe ei o vaselina care in timp se usca si ii bloca. Daca astia 2 sunt blocati ai o singura solutiei: ALTII Link spre comentariu
Marian Postat Martie 17, 2014 Partajează Postat Martie 17, 2014 Din acelasi motiv, trebuiesc inlocuiti sau reconditionati, uzura este un lucru normal la potentiometrii mai vechi, in cazul in care nu gasesti altii noi sau oricum in stare buna de acelasi tip eu as sugera reconditionarea, dar nu este de ajuns pur si simplu niste spray de contact dat pe el, acela doar trateaza temporar efectul, nu se elimina cauza-Uzura; eu de obicei le demontez complet pe toate si le curat cu grija componentele interne, banda rezistiva, clemele de contact, carbunii aceia ( daca sunt ) scosi si curatati, totul cu alcool sanitar sau acetona, marea problema este la benzile albe de la capat de cursa, la potentiometrii vechi acestea de obicei se sterg si asta rezulta intr-un contact imperfect la capete dar e un inconvenient care poate fi ignorat zic eu. Link spre comentariu
Vizitator Iulian9428 Postat Martie 17, 2014 Partajează Postat Martie 17, 2014 Multumesc tuturor pentru raspunsuri. Deci ideea e ca trebuie sa-i schimb...eu merg pe modalitatea cumpararii altor potentiometrii. Intrebare...cumva stiti ce model, sau cate picioruse are potentiometru? Si daca mai trebuie sa tin cont de ceva la potentiometre va rog frumos sa-mi spuneti! Multumesc anticipat ! Link spre comentariu
Marian Postat Martie 17, 2014 Partajează Postat Martie 17, 2014 ...cate picioruse are potentiometru?...Mda... ceva imi spune ca cea mai indicata solutie este sa mergi cu el la cineva care chiar stie ce face, e pacat de amplifu ala... Link spre comentariu
Vizitator Iulian9428 Postat Martie 17, 2014 Partajează Postat Martie 17, 2014 Sa inteleg ca ma crezi mediocru in domeniu acesta...dar nu este asa...de ce mai este site-ul acesta...daca nu pentru ajutor...daca n-am stiut sa ma exprim pe deplin...nu inseamna ca nu stiu despre ce e vorba. Multumesc pentru nimic ! O seara placuta Link spre comentariu
Analfabetul Postat Martie 17, 2014 Partajează Postat Martie 17, 2014 Sa inteleg ca ma crezi mediocru in domeniu acesta...”cate picioruse are potentiometrul?”Nu ești mediocru, începătorule!Ești doar la început de drum! Link spre comentariu
zal Postat Martie 18, 2014 Partajează Postat Martie 18, 2014 În mod sigur nu vei găsi puţometri la dimensiunile originale, de aceea trebuie adaptaţi unii tot cu axul stelat. Legăturile le faci cu sîrme la plăci. Cel mai greu e cu puţometrul de volum, cu priză. Link spre comentariu
Vizitator Iulian9428 Postat Martie 18, 2014 Partajează Postat Martie 18, 2014 Multumesc pentru tuturor pentru sfaturi....O sa mai revin daca intampin ceva probleme ! Link spre comentariu
Radiotelegrafist Postat Martie 18, 2014 Partajează Postat Martie 18, 2014 originali nu se mai gasesc de pe vremea lu ceasca,si eu am o statie asemanatoare iar putometri iam schimbat cu uni de la mag kashtan 100k Link spre comentariu
zal Postat Martie 18, 2014 Partajează Postat Martie 18, 2014 La fel am procedat la vremea respectivă, doar că placa de tonuri stătea cam strîmbă, avînd alte dimensiuni puţometrii, noroc că balansul nu-l foloseam, iar volumul era ''fix'', schimbam din comutatoarele de putere. Azi se găsesc cei chinezeşti dubli, mult mai mici, dar şi cu axe de lungimi diferite, deci atenţie la comandare. Link spre comentariu
Marian Postat Martie 18, 2014 Partajează Postat Martie 18, 2014 Putometrii pot fi recuperati daca nu sunt grav avariati de coroziune, cu ceva rabdare si atentie se pot restaura, eu fac asta de fiecare data cu placere, se pastreaza astfel autenticitatea produsului si se evita improvizatiile. Link spre comentariu
zal Postat Martie 18, 2014 Partajează Postat Martie 18, 2014 La unii chiar am intervenit chirurgical în interior şi le-am schimbat pastilele de grafit la cursoare cu unele luate din puţometri Preh nemţeşti, identici la construcţie. Grafitul românesc e prea dur şi zgîrie pelicula rezistivă, uneori se sparge, sau cade din gaura lui. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum