Vizitator alexvicol Postat Martie 10, 2014 Partajează Postat Martie 10, 2014 Salut, Am cumparat un stabilizator de tensiune de 10KVA Well ( http://www.dedeman.ro/ro/electrice/prel ... va-wl.html ) care dupa vreo 2 luni de functionare a inceput sa scoata un sunet destul de stresant care variaza , uneori e mai tare alteori mai incet ( un fel de zbarnait ) In 80% din timp nu scoate acel sunet, dar seara cand incepe sa varieze tensiunea si scade scoate si sunetul, iar cand sare la o alta valoare sunetul se opreste. Nu am reusit sa gasesc un tipar. Aveti idee de la ce poate fi si cum se poate rezolva? Nu as vrea sa il deconectez de la retea sa il trimit in service. Link spre comentariu
validae Postat Martie 10, 2014 Partajează Postat Martie 10, 2014 Ai niste spire care nu sunt bine fixate mecanic (impregnate cu lac) si cand creste curentul pe acea sectiune, incep sa vibreze. Tipic pentru lucrurile facute acum. Nu se mai fac cum se faceau odata Asta nu constituie insa obligatoriu un semn de defect sau posibila defectare. Link spre comentariu
Vizitator alexvicol Postat Martie 10, 2014 Partajează Postat Martie 10, 2014 Din raspunsul tau inteleg ca singura solutie este service ul sau schimbarea cu altul. Link spre comentariu
validae Postat Martie 10, 2014 Partajează Postat Martie 10, 2014 Nu inseamna neaparat ca s-a defectat, poate doar vibreaza in zona mai solicitata a bobinajului.Daca il desfaci se poate vedea situatia mai bine, nu trebuie sa mergi la service doar ca zbarnaie, cata vreme functioneaza in parametri. Link spre comentariu
Vizitator alexvicol Postat Martie 10, 2014 Partajează Postat Martie 10, 2014 Da, am inteles ca probabil nu e defect doar ca as vrea sa rezolv cumva problema. Daca il desfac pierd garantia. Link spre comentariu