Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Dump indest wie 107


alex_serv57

Postări Recomandate

  • 2 săptămâni mai târziu...
  • Răspunsuri 11
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • ovydiub

    6

  • alex_serv57

    2

  • pisic

    1

  • daktari

    1

Top autori în acest subiect

Salutare , ai reusit ? INDESIT WIE107EX 099449 28 30548 0000 rar Washing-machine Eprom 5 KBDownload INDESIT WIE107EX 28-30548-0000 rar Washing-machine Eprom 5 KBDownload INDESIT WIE107EX 46305480900 e2p Washing-machine Eprom 8 KBDownload INDESIT WIE107EX 869 371 rar Washing-machine Eprom 2 KBDaca nu ai reusit da-mi un mesaj sa incerc sa trimit

Link spre comentariu
  • 9 luni mai târziu...

LA MULTI ANI !!! Un an plin de succes si sanatate multa.

 

O scurta poveste de dupa Craciun:

-un morman de rufe (baietel bolnav, Craciun ...) si o masina Indesit WIE107 de care sunt foarte multumit.

Pun la spalat, masina porneste, baga apa, plec in camera si cand ma intorc hainele uscate, programul rula dar fara ca tamburul sa se roteasca. Ajunge la evacuare apa si evacueaza apa din masina si tot evacueaza ... fara oprire. Nu apare nici o eroare.

Opresc programul, schimb pe alt program acelasi lucru.

Intorc masina, verific conexiuni, placa vizual - totul e ok.

Verific triac, relee, senzori, tensiuni, inlocuiesc condensatoare sursa - totul e ok.

 

NTC: 30 kohm / ~20grade

Rezistenta: 30 ohm

Pompa apa: 171 ohm

Tachometru motor: 115 ohm

Valve: 3.5 kohm

Hublou: 750 ohm

Presostat: 0 ohm intre pini 2 si 4 (albastru, albastru) - sufland in el comuta intre cele trei pozitii

 

Pun alta placa cumparata din targ, reparata, avea triacul pentru hublou defect. Cu a doua placa se comporta le fel.

 

Modific a doua placa - pun relee pe direct si comanda triacului cu un montaj "regulator putere" (pentru a spala hainele).

Am stat o zi langa masina pentru a regla manual viteza motorului :).

 

Sumar: Tamburul (motorul) masini nu invarte, cand ajunge la evacuare, evacueaza continu (probabil masina asteapta semnal de la motor). Cate o data la inceputul programului incerca sa roteasca jumatate de rotatie sau mai multe si se opreste si apoi programul continua fara nici o eroare pana la evacuare cand ramane pe evacuare continua.

 

Furtunul este la inaltimea corespunzatoare, filtrul curatat, am incercat si cu stecherul inversat in priza.

 

Aveti un dump, va rog. O idee ce sa mai verific ?

 

Va multumesc.

Link spre comentariu

Motorul l-am scos si m-am uitat la perii, vizual erau ok, dar in schimb cand am folosit masina comandand motorul dintr-un modul extern am observat scanteii la una din perii si ma gandeam ca e din cauza modulului. Modulul fiind pentru reglare turatie motoare. Sa fie de la perii ? Care ar fi explicatia, in care caz motoarele de acest gen scot scanteii la perii :nas: ?

De ce oare cu modul extern motorul invarte dar cu placa nu ar merge ?

Link spre comentariu

explicatia dupa parerea mea este simpla chiar daca experienta mea la masini de spalat este aproape nula.

informatiile de la motor si de la la diferite componente esentiale ale masinii ajung la procesor,acesta monitorizeaza starea fiecarui etaj constructiv.

ca o masura de protectie,procesorul nu da comanda motorului daca primeste informatii "dubioase " despre acesta.

dvs ati eliminat protectia motorului si practic ati "pacalit" procesorul ca totul este ok prin alimentarea separata a motorului.

in televizoarele moderne aceste protectii sunt des intalnite si uneori le eliminam sau "pacalim procesorul".

Editat de bobo
Link spre comentariu

Multumesc pentru raspuns.

 

Si eu m-am gandit la asta in momentul in care am conectat leduri pe iesirile de comanda triac si relee si chiar daca cateodata semnal este pentru cateva secunde, de cele mai multe ori semnal de comanda este doar pentru cateva fractiuni de secunda timp in care motorul nu are timp sa reactioneze. Din acest motiv nu e clar pentru mine ce se intampla.

 

Cand motorul se roteste, semnalul de la tachometrul de pe motor ajunge la microcontrolller.

 

Maine voi verifica motorul si periile. Unde as putea gasi astfel de perii ?

 

O seara placuta.

Link spre comentariu

Am demontat motorul, o perie era un pic ciobita, probabil atunci cand am dat comanda triacului cuva fiind cu rufe ude motorul a plecat la turatie maxima. Am indreptat peria , in rest motorul nu prezinta alte probleme.Acesta nu primeste semnal de comanda. Semnal apare pentru o fractiune de secunda atat pe relee cat si pe triac (vazut pe trei leduri conectate de mine) dupa care dispare si programul ruleaza pana la evacuare apa cand se blocheaza pe evacuare. Un cunoscator in masini ma poate ajuta cu o idee, va rog.

Link spre comentariu

O problema asemanatoare am avut si eu doar ca la mine invartea de 2 -3 ori si apoi dadea eroare , trebuiau schimbati carbunii de la motor .

Link spre comentariu

Dupa ce ai schimbat carbunii masina a functionat normal sau a trebuit facut si altceva(resetare erorii...).Si la mine a rotit de cateva ori o data si inca o jumatate de rotatie alta data, iar in rest nu misca absolut deloc si nu apare nici o eroare. Erori apar cand deconectez diversi senzori. Comandand extern motorul se invarte normal. Carbunii ies din teaca cam 10mm, nu ar fi ok?Am nevoie de un sfat, am nevoie de masina.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări