florind Postat Martie 7, 2014 Partajează Postat Martie 7, 2014 Am cumparat un generator de curent Panzer nou de 650W motor 2T.Problemele sunt urmatoarele:1.La sarcina mai mare de 250W motorul moare si se opreste. 2. Motorul nu vrea sa porneasca daca este cald. Trebuie sa astept vreo ora sa se raceasca complet pentru a reporni motorul.Stie cineva care ar fi problema?Multumesc.Cu stima Florin Link spre comentariu
pusttiu Postat Martie 7, 2014 Partajează Postat Martie 7, 2014 daca este nou ar trebui sa nu aveti probleme cu el. daca era folosit , puteati verifica : carburatorul (daca e cald si nu porneste amestec prea bogat in benzina)ar trebui sa umblati putin la relanti si sa vedeti daca cind ii cresteti sarcina se tureaza singurel. puneti ulei de calitate si nu depasiti amestecul recomandat de producator.scucces, eu as merge cu el la reprezentanta pt garantie. Link spre comentariu
florind Postat Martie 7, 2014 Autor Partajează Postat Martie 7, 2014 Generatorul e nou. Ulei i-am pus de care a recomanat producatorul, deci de calitate.Eu stau la tara unde se ia curentul foarte des si doream sa alimentez cu el pompele de circulatie de la un cazan de incalzire. De aceea nu pot sa-l duc acum la garantie. O sa-l duc la vara. Oricum e complicat ca trebuie sa merg 60Km pana la magazin, iar ei sa-l trimita la Bacau la reparatie, cine stie cat dureaza, apoi sa ma duc sa-l iau.De aceea am apelat la ajutorul dvs poate e vreun reglaj ce pot sa-l fac eu.Am banuit si eu amestec bogat de benzina, am incercat sa reglez relantiul (carburatorul are un singur surub de reglaj), dar fara succes. Nu vrea sa porneasca cald.Deasemenea nu stiu de unde sa reglez sa nu se mai opreasca la sarcina mai mare e 250WMultumesc Link spre comentariu
pusttiu Postat Martie 7, 2014 Partajează Postat Martie 7, 2014 eu am un budget de 800, si are cam aceasi sistem de carburatie.pe carburator aveti 2 suruburi, unul care il tine turat si unu pentru amestec.sper ca il porniti cu shocul tras la rece si fara shoc la cald.pt acces la mine e simplu ca ii dau jos panoul ala cu priza si instrumentul de masura si admisia de aer. la dvs ns puneti o poza si vedem ce e cu el. Link spre comentariu
florind Postat Martie 7, 2014 Autor Partajează Postat Martie 7, 2014 Si la mine sunt 2 suruburi. Am acces la ambele, mai greu la cel de amestec, dar nu trebuie sa demontez nimic. Am incercat sa inchid surubul de amestec pana s-a oprit motorul in gol (fara sarcina) si tot nu porneste la cald. Evient ca la cald incerc sa-l pornesc fara soc. Ideea e ca daca incerc sa inchid surubul de amestec nu mai tine sarcina, nici macar 250W. Daca deschid mai mult se supratureaza de nu-l mai pot aduce la 3000 rot/min din surubul de reglaj turatie. Indiferent de situatie nu vrea sa porneasca la cald si pace.MultumescMiine voi incerca sa postez o poza cu carburatorul. Link spre comentariu
Vizitator Nelu Trestianu Postat Aprilie 12, 2018 Partajează Postat Aprilie 12, 2018 (editat) stie cineva cum se regleaza carburatorul surubul de benzina .. ca relantiul se stie Editat Aprilie 12, 2018 de Nelu Trestianu Link spre comentariu
GEO 53 BN Postat Aprilie 12, 2018 Partajează Postat Aprilie 12, 2018 In general motoarele in doi timpi,pornesc mai greu cind sint calde. Posibil ca amestecul sa fie reglat incorect,sau carburatorul sa aiba vreo hiba. Daca este in garantie ar fi bine sa te duci la magazinul de unde l-ai cumparat. Daca nici cel care se ocupa de service nu reuseste sa-l regleze,atunci cere sa ti-l schimbe,cu altul nou. Daca nu vreau ,cere-le banii inapoi si cumpara un alt generator de la alt magazin. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum