CATA2003 Postat Martie 7, 2014 Partajează Postat Martie 7, 2014 Un alt artificiu ar fi sa maresti din convertizor cuplul marind tensiunea aplicata, cu alte cuvinte intrand mai detaliat in setarile convertizorului (modifici valorile la V/F), astfel creste tensiunea ce se aplica pe motor la turatii joase, singura problema e incalzirea motorului datorata curentului mai mare si a lipsei de ventilatie (turatie mai mica).Pentru functionari intermitente cu pauze suficient de mari pentru racirea adecvata a motorului se poate utiliza linistit. Link spre comentariu
dunca sorin Postat Martie 7, 2014 Autor Partajează Postat Martie 7, 2014 ai grija ca la turatie mica nu mai ai racirestiu si asta, urmeaza un ventilator separat pentru cand vin caldurile. Link spre comentariu
dunca sorin Postat Martie 7, 2014 Autor Partajează Postat Martie 7, 2014 Un alt artificiu ar fi sa maresti din convertizor cuplul marind tensiunea aplicata, cu alte cuvinte intrand mai detaliat in setarile convertizorului (modifici valorile la V/F), astfel creste tensiunea ce se aplica pe motor la turatii joase, singura problema e incalzirea motorului datorata curentului mai mare si a lipsei de ventilatie (turatie mai mica).Pentru functionari intermitente cu pauze suficient de mari pentru racirea adecvata a motorului se poate utiliza linistit.Din ce am citit eu prin manual, am vazut ca maxim pot sa scot 240 pe faze......exista undeva o setare care suna cam asa:Ufr - parameter enabling the torque to be optimized at a very low speed.... minim 20, maxim 100, eu cred ca l-am lasat undeva la 50....posibil sa fie ce imi trebuie? Link spre comentariu
DanuAL Postat Martie 7, 2014 Partajează Postat Martie 7, 2014 ai grija ca la turatie mica nu mai ai racirestiu si asta, urmeaza un ventilator separat pentru cand vin caldurile. Nu astepta sa vina caldurile, pune-i ventilatoru' cat mai curand! Incalzirea motorului n-are legatura cu temperaturile de afara/ambientale, ci cu folosirea motorului la turatii mici!. Link spre comentariu
dunca sorin Postat Martie 7, 2014 Autor Partajează Postat Martie 7, 2014 Nu astepta sa vina caldurile, pune-i ventilatoru' cat mai curand! Incalzirea motorului n-are legatura cu temperaturile de afara/ambientale, ci cu folosirea motorului la turatii mici!.Retinut. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum