Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

ajutor convertizor


dunca sorin

Postări Recomandate

Un alt artificiu ar fi sa maresti din convertizor cuplul marind tensiunea aplicata, cu alte cuvinte intrand mai detaliat in setarile convertizorului (modifici valorile la V/F), astfel creste tensiunea ce se aplica pe motor la turatii joase, singura problema e incalzirea motorului datorata curentului mai mare si a lipsei de ventilatie (turatie mai mica).Pentru functionari intermitente cu pauze suficient de mari pentru racirea adecvata a motorului se poate utiliza linistit.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 19
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • dunca sorin

    11

  • almarghi

    3

  • em2006

    2

  • Ion_Bumbu

    1

Zile populare

Top autori în acest subiect

Un alt artificiu ar fi sa maresti din convertizor cuplul marind tensiunea aplicata, cu alte cuvinte intrand mai detaliat in setarile convertizorului (modifici valorile la V/F), astfel creste tensiunea ce se aplica pe motor la turatii joase, singura problema e incalzirea motorului datorata curentului mai mare si a lipsei de ventilatie (turatie mai mica).Pentru functionari intermitente cu pauze suficient de mari pentru racirea adecvata a motorului se poate utiliza linistit.

Din ce am citit eu prin manual, am vazut ca maxim pot sa scot 240 pe faze......exista undeva o setare care suna cam asa:Ufr - parameter enabling the torque to be optimized at a very low speed.... minim 20, maxim 100, eu cred ca l-am lasat undeva la 50....posibil sa fie ce imi trebuie?
Link spre comentariu

ai grija ca la turatie mica nu mai ai racire

stiu si asta, urmeaza un ventilator separat pentru cand vin caldurile.
Nu astepta sa vina caldurile, pune-i ventilatoru' cat mai curand! Incalzirea motorului n-are legatura cu temperaturile de afara/ambientale, ci cu folosirea motorului la turatii mici!.
Link spre comentariu

Nu astepta sa vina caldurile, pune-i ventilatoru' cat mai curand! Incalzirea motorului n-are legatura cu temperaturile de afara/ambientale, ci cu folosirea motorului la turatii mici!.

Retinut.
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări