Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

TDA 7294

Vizitator adry_neo

Postări Recomandate

Vizitator adry_neo

Sunt si eu un incepator in aplif si am si eu un kit cu chip din asta tda7294 si am 2 probleme: 1-dupa 5-10 sec mi se aude un bazait in difuzor si dak dau la maxim si opreste ,dar cand dau la minim iar apare....nu am filtraj pe alimentare nimik, oare din cauza asta sa fie? 2-am un traf care scoate 25 si undeva la 50 v , intrebarea e cum sa fac sa scad tensiunea de la 50 v pe la 38v cat are nevoie amplif asta?! multumesc pt rabdare!

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 4
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Zile populare

Top autori în acest subiect

Sunt si eu un incepator in aplif si am si eu un kit cu chip din asta tda7294 si am 2 probleme: 1-dupa 5-10 sec mi se aude un bazait in difuzor si dak dau la maxim si opreste ,dar cand dau la minim iar apare....nu am filtraj pe alimentare nimik, oare din cauza asta sa fie? 2-am un traf care scoate 25 si undeva la 50 v , intrebarea e cum sa fac sa scad tensiunea de la 50 v pe la 38v cat are nevoie amplif asta?! multumesc pt rabdare!

1. pune neaparat filtraj pe alimentare2. pt a modifica tensiunea , rebobineaza transformatorul
Link spre comentariu

se poate cum s-a discutat la http://www.elforum.info/viewtopic.php?t=3807

da' mai bine ai modifica transformatorul....masori tensiunea in secundar, apoi desfaci cateva spire, de exemplu 10, din secundar, masori iar tensiunea.. determini cu regula de 3 simpla cate trebuie s amai scoti.. si gata.. vezi si articolul de la http://www.niqro.as.ro/anexa.htm

PS: si pune condensator de filtraj

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

• Creează nouă...