Vizitator makabudu Postat Noiembrie 8, 2004 Partajează Postat Noiembrie 8, 2004 Ce mi-a venit in gand de vreo saptamana...mi se pareau prea grele metodele de facut cablaje cu metoda fotografica sau cu imprimanta pe laser. Am o metoda simpla de tot care da rezultate 100%. Mi-am desenat cablajul in Corel sau se poate face cu orice programel care il exporteaza vectorial. apoi m-am dus cu el la serviciu(lucrez la o firma care se ocupa cu publiciate-autocolante) si l-am taiat pe plotter apoi l-am aplicat pe placa de cupru si am bagat-o in acid azotic concentratie 50%. vreau sa spun ca a iesit perfect. ca prin metoda fotografica. o sa pun si nite poze pe forum. ce ziceti de asta? Link spre comentariu
Vizitator mister_rf Postat Noiembrie 8, 2004 Partajează Postat Noiembrie 8, 2004 Povestea ta este in stilul:" este greu sa bati un cui pe nicovala, e mai simplu sa-l calci cu locomotiva... PS: si eu sunt mecanic pe locomotiva..." Link spre comentariu
Vizitator makabudu Postat Noiembrie 8, 2004 Partajează Postat Noiembrie 8, 2004 uite cum sta treaba..nici nu ma int. daca tu crezi sau nu, ce ma intereseaza ca imi ies cablajele bine. nu am zis sa ma laud. :wink: get it? Link spre comentariu
Vizitator mister_rf Postat Noiembrie 8, 2004 Partajează Postat Noiembrie 8, 2004 ... si unde este "metoda simpla"?! :roll: Link spre comentariu
BLK Postat Noiembrie 8, 2004 Partajează Postat Noiembrie 8, 2004 daca e simplu pentru tine nu inseamna ca e simplu, intelegi?tu te legi la cap ca pe tine te doare, dar pe noi nu ne doare.adica nu toti avem firma de publicitate in baie si nu toti avem plotter la o bataie din palme. nu?si cred ca e mai scump un plotter decat o lampa uv si o imprimanta laser.asta vroiau sa spuna copiii de mai sus. Link spre comentariu