Vizitator acum Postat Martie 4, 2014 Partajează Postat Martie 4, 2014 bun, cum se pune droserul? o schema ceva? te rog Link spre comentariu
mihaighe Postat Martie 4, 2014 Partajează Postat Martie 4, 2014 bun, cum se pune droserul? o schema ceva? te rogEste chiar asa de greu sa folosesti functia de cautare in forum?Uite numai un exemplu:viewtopic.php?f=210&t=69571 Link spre comentariu
johnny79 Postat Martie 17, 2014 Partajează Postat Martie 17, 2014 Ideal...ar fi si niste condensatori de 22-47 nF in paralel cu fiecare dioda,dar...... in rest clesti puternici si...siguranta automata...... Link spre comentariu
Vizitator acum Postat Martie 26, 2014 Partajează Postat Martie 26, 2014 multumesc johnny Link spre comentariu
homer Postat Septembrie 10 Partajează Postat Septembrie 10 (editat) Am un convertizor de sudura la care nu reusesc sa ii mai dau de cap. Nu mai ajunge deloc tensiune la reostatul de excitatie si nu stiu ce sa mai verific la el. El porneste pe partea de motor trifazat si pleaca si tensiunile de la comutator cand este trecut in delta ca sa-i faca excitatia. Atasez niste poze pentru ca nu prea am avut de a face cu asemenea convertizoare de sudura si mai departe nu prea stiu ce as putea sa mai verific. Periile le-am verificat si calca toate cum trebuie pe lamelele rotorului. Va multumesc. Editat Septembrie 10 de homer Link spre comentariu
Elservius Postat Septembrie 10 Partajează Postat Septembrie 10 D-nule @homer știu că domnul Ion Bumbu avea un convertizor de sudură (triodină/Elin) restaurat de d-lui. Cred că dumnealui ar putea să vă ajute. Poate ar fi bine să puneți niște poze mai edificatoare și mai detaliate. Link spre comentariu
validae Postat Septembrie 10 Partajează Postat Septembrie 10 Ai verificat bine toate rezistențele de putere, conexiunile și comutatoarele ? Că din poze arată foarte mizerabil, nici nu poți vedea dacă au vreun fir desprins sau conexiune oxidată sau slabă. Curăță prima dată bine tot aparatul de praf (așa se începe depanarea)și apoi ia la verificat și restrâns toate conexiunile, după zeci de ani sigur ai probleme acolo...alea erau aparate fiabile dacă erau întreținute.Dar omul nu știe decât un lucru ,,De ce nu trage calul meu ? Că-i dau apă, paie și bătaie....,, O problemă pe care am întâlnit-o la unele modele de generatoare dar de mai mică putere, era demagnetizarea totală a rotorului, ca urmare a unei opriri în sarcină mare. Astfel, neavând un magnetism remanent minim, rotorul nu mai producea curentul necesar autoexcitării.Soluția era fie magnetizarea prin frecare cu un magnet puternic și pornirea imediată, fie introducerea unei surse externe în circuitul rotoric, la pornire. Nu știu exact ce tip de excitație folosește acea triodină, dar e bine de știut și asta. Link spre comentariu
homer Postat Septembrie 10 Partajează Postat Septembrie 10 Comutatoarele le-am verificat sunt ok. La rezistente n-am umblat ca ar trebui sa le scot si erau cam intepenite suruburile alea de prindere. Doar asa cat am tras cu mana de fire pe unde s-a putut si verificat vizual. Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Septembrie 10 Partajează Postat Septembrie 10 CSR 315 are tensiune de excitatie cu siguranta si dioda de rederesare. Parca o ia de pe o infasurare a motorului precis nu are excitatrice. Probleme am avut cu ea deoarece au dat potentiometrul peste cap, l-am rezolvat și merge, insa clar n-o folosesc. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum