ipotexas Postat Februarie 28, 2014 Partajează Postat Februarie 28, 2014 Stie cineva ce ar putea sa fie cu acest modul electronic care nu mai da nici un semn de viata? M-as gandi la sursa dar dupa cum se vede din foto pare ca acest modul nu are asa ceva Link spre comentariu
aschiuta Postat Februarie 28, 2014 Partajează Postat Februarie 28, 2014 Buna ziua. Sursa este cu transformator de retea (cel rosu), punte cu diode, condensator de 2200 uF la 35v, ci. KIA 7812A sursa de 12v pentru alimentarea releelor si KIA 7805A pentru partea digitala.O zi buna.aschiuta Link spre comentariu
gigiones Postat Februarie 28, 2014 Partajează Postat Februarie 28, 2014 verifica mai intai, integritatea si functionalitatea cablului de alimentare, a contactelor....on/off, usa hublou si ce o mai avea pe acolo, dupa care te extinzi la verif pompelor, motor...si in final cauta la modul ! Link spre comentariu
ipotexas Postat Februarie 28, 2014 Autor Partajează Postat Februarie 28, 2014 Buna ziua. Sursa este cu transformator de retea (cel rosu), punte cu diode, condensator de 2200 uF la 35v, ci. KIA 7812A sursa de 12v pentru alimentarea releelor si KIA 7805A pentru partea digitala.O zi buna.aschiutaSi unde este ci Kia7812A ? pe partea cu transformatorul sau pe fata cealalta a modulului. Nu de alta dar dupa cum se vede componentele electronice sunt acoperite de un silicon si e cam greu sa incep sa scormonesc aiurea. Multumesc Link spre comentariu
aschiuta Postat Martie 1, 2014 Partajează Postat Martie 1, 2014 Buna dimineata. KIA 7812A se afla pe radiatorul alb de langa transformatorul de retea si condensatorul de 2200 uF la 35V.KIA 7805 A se afla pe radiatorul alb mai mic de langa releele de culoare albastra.O zi buna.aschiuta Link spre comentariu
ipotexas Postat Martie 1, 2014 Autor Partajează Postat Martie 1, 2014 Buna dimineata. KIA 7812A se afla pe radiatorul alb de langa transformatorul de retea si condensatorul de 2200 uF la 35V.KIA 7805 A se afla pe radiatorul alb mai mic de langa releele de culoare albastra.O zi buna.aschiutaMultumesc pentru raspunsuri. Am verificat cele doua component si se comporta ca un triac.Deci banuiesc ca sunt bune.Inseamna ca problema o fi din alta parte. Dar nu reusesc sa/mi dau seama de unde. Am verificat si puntea de diode dar si celelalte diode prezente precum si rezistentele. Nu am nici un cond. umflat asa ca...? Link spre comentariu
dyrty Postat Martie 1, 2014 Partajează Postat Martie 1, 2014 Verifica daca ajunge tensiunea de la retea la alimentarea modulului.Usa sa fie inchisa. Link spre comentariu
Vizitator parduc Postat Martie 1, 2014 Partajează Postat Martie 1, 2014 Salut.Eu zic sa incepi cu inceputul si pe urma te extinzi pana la modul, caci aia este aproape indestructibil ! Nu cred ca are vreo problema.Contacte, cabluri, periferie.Succes Link spre comentariu
ipotexas Postat Martie 2, 2014 Autor Partajează Postat Martie 2, 2014 Mai oameni buni,va multumesc pt bunele intentii dar ganditi/va un pic, daca am habar de surse ,stiu sa masor diode,condensatori inseamna ca nu sunt un novice.Poate n-oi fi nici cel mai mare specialist dar daca vorbesc de sursa e clar ca pana acolo am controlat tot,doar n-oI fi rus intai sa impusc omul si apoi sa/l somez. Mi s/a parut insa deplasat sa incep sa povestesc ca: Mai intai am verificat priza.apoi am verificat cablul de alimentare si alimentarea modulului electronic. Apoi am verificat dispozitivul de inchidere a hubloului desi orice masina de spalat de pe lumea asta are display/ul functional chiar daca inchizatorul nu fct. Apoi am verificat motorul: perii,tahogenerator,etc. Apoi am verificat conexiunile motor-programator. Apoi am verificat pompa si conexiunile acesteia cu programatorul. Apoi am verificat electrovalva si conexiunile acesteia cu programatorul. Am verificat si integritatea fizica a carcasei metalice a masinii precum si a fuliei,hubloului,garniturii hublou,curelei de transmisie,cuvei din plastic,tamburului , m/am gandit ca poate se va trezi vreun mester sa ma sfatuiasca in acest sens,am zis sa fiu pregatit. Apoi am facut cu utilizatoarea masininii de spalat un scurt test grila ca sa /mi dau seama daca stie sa foloseasca in mod corespunzator masina de spalat si in special butonul on/off, Dupa toate aceste verificari am ajuns la concluzia ca de vina este programatorul electronic. Dar se poate sa ma insel. Astept sugestii. E posibil sa fie furtunul de alimentare cu apa, sau infundata sita? Sau sa fie de vina faptul ca temperatura ambianta nu este constanta? Link spre comentariu
Vizitator parduc Postat Martie 2, 2014 Partajează Postat Martie 2, 2014 Salut.Ai ajuns sa verifici modulul sub tensiune direct ? Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum